yani bizim türk kizlarini iyi etüd etmissin dogrusu.hatta belki az bile tarif edilmis.neyse ki,biz erkeklerde arif olanlar var..dolayisiyle arif olan anlar devamini diyelim..ama mutlaka iclerinde sevilmeyi ve sevmeyi bilenler de var.her ne kadar azinlikta olsalar da,bana denk gelmemis olsalar da..selamlar