tipik türk kızları

Son güncelleme: 28.11.2008 21:42
  • neymiş bu türk kızları yawwwwwwwwww
#23.07.2007 22:07 0 0 0
#24.07.2007 10:45 0 0 0
#25.07.2007 13:48 0 0 0
#26.07.2007 09:39 0 0 0
  • @hiloş adlı üyeden alıntı:
    pardon arkadaslar ciden yazılmadını bilmiodumm
    Orijinali Göster...


    Birdaha olmasin
    biz size girip yaziyormuyuz
#26.07.2007 15:28 0 0 0
  • yani bizim türk kizlarini iyi etüd etmissin dogrusu.hatta belki az bile tarif edilmis.neyse ki,biz erkeklerde arif olanlar var..dolayisiyle arif olan anlar devamini diyelim..ama mutlaka iclerinde sevilmeyi ve sevmeyi bilenler de var.her ne kadar azinlikta olsalar da,bana denk gelmemis olsalar da..selamlar
#03.08.2007 01:28 0 0 0
#03.08.2007 12:40 0 0 0
#03.08.2007 12:53 0 0 0
  • kriz geçince yorumda yazarım
#03.08.2007 14:23 0 0 0
  • casusmu var neci :D:D
#04.08.2007 20:22 0 0 0
#25.10.2007 01:53 0 0 0
  • evet maaleseff:(
#25.10.2007 14:53 0 0 0
  • kilo dan falan bahsetmeyin şimdi sonra kavga çıkıyo
#25.10.2007 18:29 0 0 0
  • @hiloş adlı üyeden alıntı:
    bu arada buraya bayanlar msj yazamıomuşşş yaa yeni gördüm benn
    Orijinali Göster...



    Ya ciddimisiniz arkadaslar bu bolume sadece baylar mi yorum yapabiliyor dusuncelerimi yazmak isterdim neyse kurallar bu ise uyacagiz artik
#26.10.2007 19:40 0 0 0
  • Casus Var...! Hiloş Gada Almaya Kalırsa O Kadar Erkek Gadası Alıyonuz ki Taşımasına Allah Yardım Etsin...!
#07.11.2007 21:51 0 0 0
  • emeğine sağlıik
#10.11.2007 21:41 0 0 0
  • :D:D
#17.11.2007 15:15 0 0 0
  • hayatımızdakı acı gercekler ve bunlarla ugrasmak zorundayız
#12.12.2007 21:54 0 0 0
  • Evet artık bayanlar cewap yazabılıyor
    çekeceniz var benden

    bu yazdığınızın çoğu sayın türk erkeklerimizdede mevcuttur(:
#12.12.2007 22:26 0 0 0