gadamızı alın emiii


gadamızı alın emiii


poyraz arkadaşım seninde emeğine sağlık tşk..
evet bende girmiştim hatta uyarı geldı burası kadınlara aıt buraya mesaj yazamasın dedı ve mesajını sılom dedı bende SİL DEDIM