ACEMKIZI06

ACEMKIZI06

Üye
21.11.2008
Çavuş
1.236
Hakkında

  • @ßuqeD adlı üyeden alıntı:
    AaYyy onLarı taqMaq ßi eZiyeTt oLur ßee...

    ßiqere Çoq qoLay ßaŞından düŞér yaww

    p.içiN tŞqq :)
    Orijinali Göster...




    ah ah buged yazdıklarını birde okuyabilsem iyi anlaşabileceğiz ama
#10.01.2009 23:15 0 0 0
  • "Red Carpet Style", Giorgio Armani
    noimage



    "1873/S", Gucci
    noimage



    "VE 4133 B", Versace
    noimage



    Balenciaga
    noimage



    Miu Miu
    noimage



    Marc Jacobs
    noimage



    Carrera
    noimage



    Carrera Champion
    noimage



    BOSS
    noimage



    Pizzetta
    noimage



    Dolce & Gabbana
    noimage



    Dolce & Gabbana
    noimage



    Dolce & Gabbana
    noimage
    __________________
    noimage
#10.01.2009 23:00 0 0 0
#10.01.2009 22:58 0 0 0
#10.01.2009 22:56 0 0 0
  • Lumigram isimli Fransız tasarım evi, tam bir ışık gibi parlayan büstiyer üretti. Firma, yeni kolleksiyonundaki bustiyere bu görünüşü kazandırmak için onu fiber optik materyalle kapladı.

    Büstiyerin, 1.5 voltluk değiştirilebilir pillerle aydınlatılan ışığı 12 satten fazla dayanabiliyor. Ayrıca giysinin üzerindeki küçük düğme sayesinde giysinin ışıkları açılıp kapatılabiliyor. Böylece karanlıkta, 'ışıklarınızı' yakarak göz kamaştırabiliyorsunuz. Büsityerin fiyatı, 100 ile 170 euro arasında değişiyor.

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#10.01.2009 22:52 0 0 0
#10.01.2009 22:44 0 0 0
#10.01.2009 22:37 0 0 0
  • bakıma karşı degilim alınması yada alınmaması gibi bir söz konusu degil benim için fakat kişinin yüz hatlarını bozacak derecede kaşları varsa bir bayan gibi kaş almaktan ziyade düzene koyabilir bazı erkekler kadın gibi hatlarını belirterek alıyor işte buna karşıyım ama dediğim gibi çok rahatsız olcak ve yüz şeklini bozacak derecede ise belli olmaycak şekilde alcak insanlara karşı degilim
#10.01.2009 21:29 0 0 0
#09.01.2009 20:50 0 0 0
  • her sesini duydugumda her sözü benim için bir cevherrr her sesini duydugumda içim kıpır kıpır oluyor onun için VARLIĞI benim için yetiyor
#09.01.2009 20:48 0 0 0
#09.01.2009 18:32 0 0 0
#09.01.2009 18:25 0 0 0
#08.01.2009 22:02 0 0 0
#08.01.2009 21:54 0 0 0
  • ilk hariç hepsini denedim yaptım :) atkı bere hastasıyım ben :)
#08.01.2009 21:52 0 0 0
#08.01.2009 21:51 0 0 0
#08.01.2009 21:47 0 0 0
#08.01.2009 21:43 0 0 0
  • hamilelikleri çok seviyorum ya çok cici gösteriyor bayanlarıı
#08.01.2009 21:42 0 0 0