ACEMKIZI06

ACEMKIZI06

Üye
21.11.2008
Çavuş
1.236
Hakkında

#08.01.2009 21:40 0 0 0
#08.01.2009 21:37 0 0 0
  • çok güzel ben denedim birkere acemiydim okadar güzel olmadı ama şuan güzel yapabiliyorum birtane sandık üzerine yaptım
#08.01.2009 21:36 0 0 0
#08.01.2009 21:35 0 0 0
#08.01.2009 21:34 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    biran önce yazzzzzzzzzzzzzzzzzzz gelsinnnnnnnn kıştan nefret etemeye başladımmmmmm
#08.01.2009 20:47 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr not girmek istemiyorummmmmmmmm
#06.01.2009 22:35 0 0 0
#05.01.2009 22:53 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    ah ah torpili ben bulsam gidecem onun yanına devletin işi işte neyapcan sözlüm subay zor biraz torpil zorunlu görev yapcak hayırlısı olsun iki sene çabuk gelir geçer inşallah
#05.01.2009 22:12 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    olurmu canım tüm main board ailesi davetli dügünüme ama iki yıl daha var onun doğu görevi bitmesi lazım
#05.01.2009 22:08 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    tamam canım gönderim allah izin ederse inşallah
#05.01.2009 22:07 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    evet didemciğim onun işi gereği başka memlekette ben işim gereği başka memlekette dügün olsaydı oda bende kurtulurdum... :( sagol kardeşim enişten sinopta ben k.kalede :S
#05.01.2009 22:04 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    AMİNNNNNNNN o dağda ben bayırda :( ah ahhhhhhh şu tayin iş olsaydı bii
#05.01.2009 22:00 0 0 0
#04.01.2009 22:59 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    tamam beni belki yaşatan yüreğimdeki sevgi herhalde canım ondan çıkmıyor :)
#04.01.2009 22:52 0 0 0
  • ÇALIŞMALARIN süper olmuşşşşşşşşş bayıldım emeğine sağlık başarılarının devamını dilerim
#04.01.2009 21:21 0 0 0
#04.01.2009 21:20 0 0 0
  • Konu: Bağırın
    yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


    şu taynim çıksın artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
#04.01.2009 20:39 0 0 0
#04.01.2009 00:03 0 0 0