ah ah torpili ben bulsam gidecem onun yanına devletin işi işte neyapcan sözlüm subay
zor biraz torpil zorunlu görev yapcak hayırlısı olsun iki sene çabuk gelir geçer inşallah

olurmu canım tüm main board ailesi davetli dügünüme ama iki yıl daha var onun doğu görevi bitmesi lazım
sagol kardeşim enişten sinopta ben k.kalede
ah ahhhhhhh şu tayin iş olsaydı bii
SEVDİMMİ tam severim sevdimmi tek kalemdeeeee