ACEMKIZI06

ACEMKIZI06

Üye
21.11.2008
Çavuş
1.236
Hakkında

  • hayatı birlikte paylaşacak sıcak bir yuva ve sıcak bir nefestir yuva kurmak ,evlenmek için evlenilmez ama sevilincede evlenilir ;)önemli olan kriterlere uygun eş bulmaktır.evlilik aceleye gelmeyecek ciddi anlamada birkez yapılabilir onun için en güzel ve en doğru kararları verelim HERKESE MUTLULUKLAR :)
#01.12.2008 19:47 0 0 0
  • önemli bir sorun ilerleyen zamanlarda tatsızlıklar çıkabilri buda aşkı bitirir yerine hüzün kaplar en iyisi herkes yaşına uygun en fazla erkek ve bayan arasından 5 yaş olması tercihimdir ve engüzel olanıdır
#01.12.2008 19:44 0 0 0
  • hayatın tadıdır olmayınca olmuyor ;)olmayınca olunmuyor işte sevmek sevilmek önemsemek hatırlanmak en güzel duygu varlığını hissetmektir aşk
#01.12.2008 19:41 0 0 0
#01.12.2008 19:34 0 0 0
#01.12.2008 19:33 0 0 0
  • bu acı kişiden kişiye degişebilir önce aşkı tanımak lazım acı çekebilmek için acı çekiyorsan bilki AŞIKSINDIR...kimse gizlemesin aşk diye birşey VARDIRRRRRRRRRR :)
#01.12.2008 19:31 0 0 0
#01.12.2008 19:29 0 0 0
  • evet emeğine sağlık gerçekten süper her nekadar biraz abartıya kaçsalarda bir bayanı gerçekten ciddi anlamda güzel gösteren gözler ve kusursuz makyajdır
#01.12.2008 19:22 0 0 0
  • kadın sadece erkek için süslenip giyinip kuşanmaz bir erkeğinde böyle düşünmesi sadce bir saçmalıktır o kadın psikolojisi bu kadınların güzellik ruhunda vardır acaba çok merak ediyorum siz bakımsız dolaşırken nasıl kendinizi beğeniyorsunuz _? yada nasıl rahat ediyorsuz?
#01.12.2008 19:19 0 0 0
  • bende galatasaraylıyım fakat hep siyah beyaz takılıyorum :) walla işin acıkcası beşiktaşlılar daha bi ilgimi çekti ;:) benim
#01.12.2008 19:15 0 0 0
#01.12.2008 19:13 0 0 0
  • emeğine sağlık evet biz bayanlar bir çanta ile kalmıyoruz ki her kıyafete her ayakkabıya uygun çanta takıyoruz şıklığımızı tamamlamak için her çantaya milyar verirsek :)çantacı zengin olur köşeyi döner bizde köşede kalırız ;)
#01.12.2008 19:07 0 0 0
#01.12.2008 19:04 0 0 0
#01.12.2008 19:00 0 0 0
  • paylaşım için sagol fakat giyenlerede ve mankenlerede hiç yakışmamış :) insan biraz giyince kendine yakıştırmalı nede olsa kağıt bebek bunlar :P
#01.12.2008 18:59 0 0 0
#01.12.2008 18:58 0 0 0
  • hepside çok şık ve güzel fakat genç yaşlara uygun degil :) orta yaş kesimlerine hitaben emegine sağlık
#01.12.2008 18:56 0 0 0
#01.12.2008 18:54 0 0 0
#01.12.2008 18:52 0 0 0