Dünyanin isi gücü yok sanki Türkiyenin zararina ne yapabiliriz diye ugrasiyorlar Yüzyilin en büyük insani Atatürk gibi birisine gercekten ihtiyacimiz var
Bu konu icin tesekkürler ama burasi tahminime göre güncel sorunlar bölümü bu ensturomanttelerin güncel sorunlarla herhangi bir baglantisi yok zannedersem.
Özür dileyerek bir ricam olabilirmi boykot kararini alan arkadasimizin sebebinede yazmasi acisindan bir sakincami var yoksa forum kuralimi simdi bana göre Fransizlarin boykot amacli bir cok davranisi olabilir ama gercek sebep ne oldugu yazilirsa belki bu boykotu hak edecek daha bir cok ülke oldugu anlasilabilir diye düsünüyorum.bilmem sucu lisan ettimmi.