arwen

arwen

Üye
26.02.2007
Çavuş
1.330
Hakkında

#21.04.2007 08:45 0 0 0
#20.04.2007 16:23 0 0 0
#20.04.2007 16:06 0 0 0
#20.04.2007 15:36 0 0 0
#20.04.2007 15:33 0 0 0
  • ikinci harika
    dördüncüde benim çocuğum olsa anca bu kadar olur hareketlere bak
#20.04.2007 15:29 0 0 0
  • Konu: Marmaris
    su soğuksa zatürre olmayayım bide zaten nezleyim
#20.04.2007 15:14 0 0 0
  • ilk resimdeki iş kesin senin gibi mimarın elinden çıkmadır ,bana hava basıyordun ya :D

    ya altlardaki yazılara daha çok güldüm gençliğim demiş birde ya
#20.04.2007 15:12 0 0 0
#20.04.2007 15:02 0 0 0
  • Konu: Marmaris
    eskitoprak valla yüzesim geldi şimdi benim
#20.04.2007 13:50 0 0 0
  • resimleri bozmuyomki ama nolcakki yorum yapıos şurda
#20.04.2007 12:57 0 0 0
#20.04.2007 12:56 0 0 0
#20.04.2007 12:15 0 0 0
#20.04.2007 12:12 0 0 0
#20.04.2007 12:10 0 0 0
  • bu işte bennen yarışma harcarım seni bozuk para gibi
#20.04.2007 12:05 0 0 0
#20.04.2007 11:58 0 0 0
  • seni ışın kılıcımla keserim
    gene geyiğe çevirdik buraları
#20.04.2007 11:57 0 0 0
  • bennen yarışamassın ben 96 dan beri bu işi yapıyorum
#20.04.2007 11:55 0 0 0