arwen

arwen

Üye
26.02.2007
Çavuş
1.330
Hakkında

  • temem sen yeme işte sabahmış hepsini ben yerim kirpiklere kurban
#26.04.2007 10:22 0 0 0
#26.04.2007 10:18 0 0 0
  • Konu: Olsaydım
    Asiyan yafuu bu nasıl birşey olmuş böyle valla ağlattın beni
    ne diyeyimki ben daha
#26.04.2007 10:15 0 0 0
#26.04.2007 10:07 0 0 0
#26.04.2007 09:58 0 0 0
#26.04.2007 09:56 0 0 0
#26.04.2007 09:56 0 0 0
  • Konu: Baloncu
    olurmu ya alırım ben onlara başka balon
#25.04.2007 15:02 0 0 0
#25.04.2007 14:45 0 0 0
  • Konu: Baloncu
    şeytan diyo kes ipini hepsi uçsun
#25.04.2007 14:43 0 0 0
#25.04.2007 14:42 0 0 0
#25.04.2007 14:40 0 0 0
  • inçunyurin yuri yuri haeaaa hint ezgileri geldi kulağıma sanki
#25.04.2007 14:39 0 0 0
#25.04.2007 14:38 0 0 0
#25.04.2007 14:36 0 0 0
#24.04.2007 17:07 0 0 0
#24.04.2007 17:05 0 0 0
#24.04.2007 17:04 0 0 0
#24.04.2007 17:02 0 0 0