eğer bu benim olsaydı üstüne bir tanede bina dikerdim

çok karışık



ne kadar sadist ya ben bakıp üzüleyim diye değil mi

eskitoprak ne fenasın en çok özlenecek yerlerin resimlerini koymuşsun



bu topic adı değişsin yafuu batan başkası oldu
bende mahvoldum ağlamaktan dünden beri
şaştım iyice

ya girerimde du bi bjk maçını isliom sıkıldım accık bakim dedim boarda 