arwen

arwen

Üye
26.02.2007
Çavuş
1.330
Hakkında

#04.05.2007 11:27 0 0 0
#04.05.2007 11:26 0 0 0
#04.05.2007 11:22 0 0 0
  • yafuu neyini görecem üçüncü kez aynı senaryo
    iki hafta sonrada kapışacas bekle
#04.05.2007 11:14 0 0 0
  • ya ben orda oturuyorum ya bana laf söylüyo
    teypli çok yaratıcı ya niye gülüyosunki bak ne güzel koli bandıylada bantlayıp sağlama almış
    adamın oltasını mı çalıyolar
#04.05.2007 11:11 0 0 0
#04.05.2007 11:05 0 0 0
#04.05.2007 11:03 0 0 0
#04.05.2007 10:55 0 0 0
  • uyyy kurban olurum ben memleketime yafuu
    çok ösledim off eskitoprak ne fenasın en çok özlenecek yerlerin resimlerini koymuşsun
#04.05.2007 10:43 0 0 0
#03.05.2007 13:29 0 0 0
  • yine sakatlık ..
    bileği dönmüş hemde..
    futbolun kötü yanı bu işte..ne diyelim geçmiş olsun

    bilgilendirdiğin için teşekkürler FreddyKrueger
#01.05.2007 19:51 0 0 0
#01.05.2007 19:46 0 0 0
#30.04.2007 08:49 0 0 0
#30.04.2007 08:48 0 0 0
#30.04.2007 08:45 0 0 0
#30.04.2007 08:39 0 0 0
  • selçuk derelinin yönettiği hiçbir maçı kaybetmediğinizi ne çabuk unuttunuz
    şimdi birden günah keçisi ilan ettiniz..
    evet kusursuz yönetmedi ama hepsi karşılıklıydı..
    bence kendinize başka bir kılıf bulun
#29.04.2007 14:38 0 0 0
  • ya girerimde du bi bjk maçını isliom sıkıldım accık bakim dedim boarda


    zaten senne basına kapalı bi görüşme yapmamıs lasım kardiş
#29.04.2007 14:32 0 0 0
#29.04.2007 14:29 0 0 0