Baby GirL

Baby GirL

Üye
24.04.2005
Uzman Onbaşı
3.908
Hakkında

  • Konu: KörogLu....
    Yuru beyler yuru bade icelim
    Girelim meydana candan gecelim
    Calalim kilici kanlar sacalim
    Tas tas ustune koyman burclari simdi

    Yuru beyler yuru satlar kusanin
    Kilic cekin dusmanlara dosenin
    Basin kesin beyler ile pasanin
    Durman hemen cekin gocleri simdi

    Beyler ne ettiniz kestigim basi
    Oniki pehlivan bir de binbasi
    Diri tutun gelin yedi kardesi
    Ben elimle kesem baslari simdi

    Yuru beyler yuru bahar yaz oldu
    Bulbul diye besledigim baz oldu
    Koroglu der bu kumanda az oldu
    Ayirin bedenlerden baslari simdi
    KörogLu
#02.05.2005 23:57 0 0 0
  • Konu: KörogLu....
    Karli daglarin ardindan
    Yel olup estigin var mi
    Tek basina bu collerde
    Ordular bastigin var mi

    Kargiyi ucundan salla
    Dusman deme eyvallah
    Her taraftan uc bes kelle
    Terkiden astigin var mi

    Koroglu soyle sanindan
    Kus ucurmaz divanindan
    Avucla dusman kanindan
    Doldurup ictigin var mi
    KörogLu
#02.05.2005 23:55 0 0 0
  • Konu: KörogLu....
    Eger kendilerinde erlik var ise
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri
    Kanindan susayip candan gecerse
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri

    Atina bindi de eyledi dizgin
    Alaylari catip etti mi bozgun
    Lesine kondurmak isterse kuzgun
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri

    Kocyigitleri de aldim yanima
    Keskin kilicimi taktim belime
    Serimden gecmisim bakmam olume
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri

    Karsida durana kalmaz kararim
    Dogrulup gelene yoktur zararim
    Ya sehitlik ya gazilik dilerim
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri

    Ala sadagimi sundum ozume
    Hezaran kalkanim aldim dizime
    Koroglu der kan gorundu gozume
    Gelsin doguselim Bolu Beyleri

    KörogLu
#02.05.2005 23:54 0 0 0
#02.05.2005 23:40 0 0 0
#01.05.2005 16:28 0 0 0
#28.04.2005 22:08 0 0 0
#27.04.2005 18:37 0 0 0
#27.04.2005 18:19 0 0 0
#27.04.2005 18:15 0 0 0
#27.04.2005 18:11 0 0 0
  • Konu: awatarLar
    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    Resim yükLemei Örendim ßirasda deneme amaçLı ßi kaç avatar Koydum
#27.04.2005 16:25 0 0 0
#27.04.2005 15:37 0 0 0
  • Konu: Avatar
    ßen ne saman istedigim gibi bi avatar buLjam Yah
    saoL dostum Ho$ avatarLar var.
#27.04.2005 15:02 0 0 0
#27.04.2005 13:57 0 0 0
  • Konu: Reality Show
    Taßy İlerde Neler Ya$ıcakLarını Merak EtmişLer
#26.04.2005 20:12 0 0 0
#26.04.2005 20:08 0 0 0
#26.04.2005 20:05 0 0 0
#26.04.2005 20:04 0 0 0
#26.04.2005 19:32 0 0 0