Baby GirL

Baby GirL

Üye
24.04.2005
Uzman Onbaşı
3.908
Hakkında

#05.12.2012 21:45 0 0 0
  • bu arada bende 10000küsür msj vardı Levis geyik muhabbetine el atmış sanırım gitmiş caanıığğğmm msjlarım :D tüyü bitmemiş user gibi kalmışım 1000msjla hahaha
#04.12.2012 22:15 0 0 0
#04.12.2012 22:14 0 0 0
  • ayyhhh espri demesen alıncaktım ayol :D ben yeni yetme ergenlere benzemem hacı :P espri cicidir ;D ayrıca gs abimin mekanı benim mekanım! höyytttt :D
#04.12.2012 22:08 0 0 0
  • Konu: ¿
    benim canım sıkıldığında neden ortalarda kimseyi bulamıyorum?!

    çok sıkkınım ayrıca bıkkın bi miktar bunalım.

    neyse konumuz ''¿''

    işte öyle.. sırf konu açmış olmak için açıyorum, sırf konum kapanmasın diede adını ¿ koyuyorum :D

    geyik daima geyiktir!

    geyiğin iyisi kötüsü olmaz!




    dip not; ben Ankara'yıda çok özledim ayrıca. ;/
#04.12.2012 22:07 0 0 0
#04.12.2012 21:58 0 0 0
#30.11.2012 19:22 0 0 0
#16.08.2011 16:29 0 0 0
#16.08.2011 16:27 0 0 0
#16.08.2011 16:21 0 0 0
  • TeşekkürLer arkadaşLar ALLAH hepimizin evLatLarına uzun ömürLer versin oLmayanLara da evLat versin apayrı bi sevgi :)

    SuRMeLi 7. ayımızın içindeyiz :)
#11.06.2011 08:23 0 0 0
  • Hepinize cok tesekkür ederim :)

    Garip07 abicim ya o göz bebegim gerisi yaLan :)
#17.05.2011 21:42 0 0 0
#12.05.2011 08:30 0 0 0
  • nice yeni senelere main :) cok hatiran var bende bi göreyim istedim seni. eski dostlardan hala buralarda olanlar varsa onlara da selam olsun ^^ Engin abii sana ayrica selam :))
#28.04.2011 10:06 0 0 0

  • ahh ßu ßen
    grameri ßozuk ßir hikayenin icin de
    yükLemini kayßetmi$ ßir cümLe gißiyim
    Sindire sindire ya$amaLi ayriLikLari da
    ßeLki de ßu yüzden ../.. hâLâ a$ik gißiyim

    noimage





    [main-arkaplan-muzik]138[/main-arkaplan-muzik]

#09.09.2009 16:22 0 0 0
  • ßu sene $ampiyn ßiz oLduk ama SivasSpor gönüLLerin $ampiyonu oLdu teßrik ederim. Dikkatimi cekti konu ßa$Ligi ßöyLe ßi konu ßekLemiodum dogrusu ßende ßir SivasSpor sempatizaniyim geLeßiLirim dimi ;p
#08.09.2009 20:04 0 0 0
  • $ehit adi gecti sevgiyLe kaLdik, kaLakaLdik.. ezßerLedikLerim arasinda sadece $ehidimiz degiL miLyonLar var.. haßerLerden ezßerLedik, öyküLerden ezßerLedik, anaLardan/ßaßaLardan, sevgiLiLerden ezßerLedik.. hani diyor ya $air

    Radyo, televizyon, gazete, dergi
    Her birşey meydanda, sergi var sergi
    Esnafa, çiftçiye koy peşin vergi

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Taksitle araba, taksit taksit ev
    Enflasyon kudurdu, dev oldu dev
    İstersen küfür et, istersen sev

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Sınavı düşünme! Kitabın bizden
    Bedava deneme sınavın bizden
    Yarı çıplak hatunlar, son avın bizden

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Bardak, tabak, oyuncak, halı verdiler
    Denizin dibinde yalı verdiler
    Gül yaprağı gösterip çalı verdiler

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Fatih'e İstanbul, Yavuz'a Mısır
    Yüz kupona kilim, seksen kupon hasır
    Kuponla gelecek ülkeye huzur

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    En son hediyeyi kızlar tanıttı
    Gümbür gümbür çalan sazlar tanıttı
    Utanmaz, arlanmaz yüzler tanıttı

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Kampanya dönemi geldi, geçiyor
    Uyuma vatandaş fırsat kaçıyor
    Millet çatır çatır kupon kesiyor

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Her satırdan şiddet, nefret akıyor
    Kalemler bölücü tohum ekiyor
    Ekranlar salyalı pislik kokuyor

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Makyaj, giyim, kuşam bunların işi
    En sağlıklı yaşam bunların işi
    'Siz emredin paşam' bunların işi

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    İhtilal yaparsın manşet atarlar
    'Nû resim ' yaparsın topa tutarlar
    Hangisini saysam katar katarlar

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Demokrasi, laiklik, insan hakları
    Örtüyle başladı ilk yasakları
    İrtica geliyor (!) son tuzakları

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Laiklik şeriat kavgası bitsin
    Ülkeme duyulan bu nefret yetsin
    Sevmeyen şerefsiz defolsun gitsin

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Görüntü kemalist / aslı komünist
    Hesaplar çok ince tam oportünist
    Bunlar hem yalaka, hem kapitalist

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Atatürk maskesi işin yapısı
    Atatürk'e kuban olsun hepisi
    Bizim ulan memleketin tapusu

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Deniz Türkiyeli, Önkuzu Türk'tü
    Ay-Yıldız bayrağı en büyük farktı
    Evita sevenler Ülkü'den korktu

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Kılıçkıran, Özmen dağda gezmedi,
    Karakol basmadı, huzur bozmadı
    Beşbin şehit verdik kimse yazmadı

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Her günüm cenaze her günüm şehit
    Çektiğim acıya Yaradan şahit
    Bunların sebebi Şam'da bir it oğlu it

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Kimine Rusya'da bedava tatil
    Kimine dinamit, kimine fitil
    Çatlıya gelince 'Faşist' bir katil

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Düşman gelmiş kapımıza dayanmış
    Dört yanımız kampanyaya boyanmış
    Kutuplara yaz gelmiş bak onlarda uyanmış

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    Çanakkale hiç kampanya görmedi
    Dumlupınar kampanyaya girmedi
    Kocatepe mega kupon vermedi

    Uyan Türk Evladı! Uyuma uyan
    Otuz kupona alınmadı bu vatan

    uyumadik, ezßerLedik, ögrendik icraatimiz oLmadi ßeLki oLaßiLirdi oLsun genede ögrendik ßi$eyLer.. cok $eymi ßiLiyorsun? neyse sende sevgiyLe kaL.. ho$cakaL.. Türk kaL ßenim oLamadigim kadar TÜRK.. yazim tarzinda cok güzeL ßu arada hatasiz ve dikkat cekici. Her$ey nasiL yazdigina ßagLiysa sen cok iyi ßir Türk'sün.. :)
#08.09.2009 19:10 0 0 0
  • VurguLadikLarima degiL sadece yazi $ekLime yorum yapaßiLiyorsun degiL mi? Her konu da ayni cevap ßa$ka hic ßi savunma $ekLi yok.. yazik.. cok yazik sana.. saLdir ßakaLim daha ne kadar saLdiraßiLeceksin.. ßen dinLemesini de ßiLirim.

    ßi arada ßu konuya ßak nasiL her siyasi konu iLgini cekiyorsa ßurda da görmek isteriz seni ve senin gißiLeri.. ister misin $ehitLerimiz icin göz ya$i döküp üzüLmeyi?!

    Eruh'ta çatışma 5 askerimiz ŞEHİT
#08.09.2009 18:50 0 0 0
  • iLk zamanLar CadaLozJuk'tu ßu ßenim icadim ßi nick =)) sonra Levis nick dei$tirme kampanyasi yapti ;d ßende dei$tirmek istedim ßu nick'i ßana o zamanLar cok deger verdigim ßiri ßuLmu$tu ßöyLe kaLdi.
#08.09.2009 18:29 0 0 0