tüyü bitmemiş user gibi kalmışım 1000msjla hahaha
ben yeni yetme ergenlere benzemem hacı
espri cicidir ;D ayrıca gs abimin mekanı benim mekanım! höyytttt


cok hatiran var bende bi göreyim istedim seni. eski dostlardan hala buralarda olanlar varsa onlara da selam olsun ^^ Engin abii sana ayrica selam
)

ßende ßir SivasSpor sempatizaniyim geLeßiLirim dimi ;p