saoL tatLim emegine sagLik ßen hepsini cok ßegendim kendi istedigim gißi ßi$ey oLmasa da hepsi cok güzeL oLdu zeynap'in yaptigi avatarLari da seninkiLeri de kuLLanicam ayri ayri emeginiz icin te$ekkür ederim =)
Gercekten yapar misin? O kadar saßirLi misin? ßen coktan öööf diip kacmi$tim =)) $ey ßa$ka neLer var eLinde Duygu oLmu$ta ßana oLmami$ yani hepsi cok güzeL asLinda
ßu resimLeri kuLLanarak yanip sönen avatar istemiyorum sade cerceveLi BG yazaßiLir üstünde cici renk uyumu oLan ßi avatar yapar misiniz ßana? 2resim ayri ayri da kuLLaniLaßiLir ßeraßer de ama cok caf cafLi ßi$ey oLmasin. Ugra$ gösteren arkada$Lara ricam oLur.