Baby GirL

Baby GirL

Üye
24.04.2005
Uzman Onbaşı
3.908
Hakkında

  • saoL tatLim emegine sagLik ßen hepsini cok ßegendim kendi istedigim gißi ßi$ey oLmasa da hepsi cok güzeL oLdu zeynap'in yaptigi avatarLari da seninkiLeri de kuLLanicam ayri ayri emeginiz icin te$ekkür ederim =)
#07.09.2009 11:38 0 0 0
#06.09.2009 22:46 0 0 0
#06.09.2009 21:59 0 0 0
#06.09.2009 21:49 0 0 0
#06.09.2009 21:38 0 0 0
#06.09.2009 18:51 0 0 0
#06.09.2009 17:54 0 0 0
  • Haktan te$ekkürLer ugra$in icin 1. resimde ki gißi ßi$ey istemiyorum 2. resimdeyse yazi ve resim ßirßirine girmi$ :/
#06.09.2009 17:19 0 0 0
  • Gercekten yapar misin? O kadar saßirLi misin? ßen coktan öööf diip kacmi$tim =)) $ey ßa$ka neLer var eLinde Duygu oLmu$ta ßana oLmami$ yani hepsi cok güzeL asLinda
#06.09.2009 16:30 0 0 0
  • Zeyno yoruyorum seni =)

    dumanaLti emegine sagLik tatLim ßöyLe ßi$i diiL istedigim hemde onun ßoyutu ßiraz ßüyükmü oLmu$ kuLLanamam sanirim
#06.09.2009 16:16 0 0 0
  • *Sade renk uyumu
    *CerceveLi
    *BG yazaßiLir / aßarti oLmassa ßaßy girL'de yazaßiLir
    i$te öyLe ßi$eyLer Duygu =)
#06.09.2009 16:08 0 0 0
  • $ey :$ emege saygisizLik en katLanamadigim $ey ama ßen gene oLmami$ dersem kizar misiniz ßana?
#06.09.2009 16:00 0 0 0
  • kizLar cok cici oLmu$ ßunLar ama tek resim kuLLansak daha cici ßi$i cikicak sanirim ortaya $uan kuLLandigim avatarda ki gißi sade ßi$eyLer istiyorum BG yazaßiLir aßarti görünmicekse Baby GirL'de yazaßiLir. ßunLar ßiraz genc i$i oLmu$ ßen ya$Landim artik =))
#06.09.2009 15:42 0 0 0
  • cok cici oLmu$ tatLim saoL ama ßenim istedigim tarzda ßi$i diiL :/ tek resimmi kuLLansak
#06.09.2009 15:38 0 0 0
  • noimage

    noimage

    ßu resimLeri kuLLanarak yanip sönen avatar istemiyorum sade cerceveLi BG yazaßiLir üstünde cici renk uyumu oLan ßi avatar yapar misiniz ßana? 2resim ayri ayri da kuLLaniLaßiLir ßeraßer de ama cok caf cafLi ßi$ey oLmasin. Ugra$ gösteren arkada$Lara ricam oLur.
#06.09.2009 14:54 0 0 0
#06.09.2009 13:07 0 0 0
#06.09.2009 12:27 0 0 0
#06.09.2009 02:13 0 0 0
  • CADIKIZ evet moderator hanimda oLdum dj haimda oLdum user hanimda oLdum ;o eheu hey gidi günLer.. iyiyim sen nasiLsin?
#06.09.2009 01:41 0 0 0