Baby GirL

Baby GirL

Üye
24.04.2005
Uzman Onbaşı
3.908
Hakkında

  • $iir & sunum & resim & müzik her$ey kraLmemocan kaLiteSyni ortaya koyuyor
    yüreine saqLIk memom
#07.06.2006 16:02 0 0 0
  • Konu: Ey feLek Ona
    Ey felek ! ben aşkı erken yaşta tanıdım,
    Ve ben her zaman aşkım ile yaşadım.
    Sen her zaman yıktın aşklarımı
    Gücenme felek ! ben seni kalleş olarak tanıdım.

    Ben erken yaşta başladım sevmeye,sevdikçe sevdim,
    Ve ben her sevgide bin darbe birden yedim.
    Ulan felek!sen beni hep acılara ittin,
    Ve sen beni acılarımla bırakıp gittin.

    İlk aşk çağlarımdı,gönlüm denizler misali kabarmıştı,
    Nerden çıktın karşıma ? aldın benden aşkımı
    Nice aşklar yaşadım;elemli,kederli veya neşeli,
    Baktığında hepsi aynı değil mi ?
    Yıktın bunların hepsini
    Son aşkıma dokunma felek!

    Onunla yaşıyorum ben,gözleriyle,sözleriyle,gülüşüyle
    Ve hatta bu şehirdeki ayak izleriyle.
    Onu öyle seviyorum ki!
    Ne olur kıskanma felek
    Dünya gözüme toz pembe olur,onu gördüğüm her anda.
    Onun hayali var karşımda,bağlıyım ben ona aSLı'nın aşkıyla,
    Bu büyük aşkımı ne olur yıkma felek !

    Onu benden alamazsın,
    Umutlarımı yıkamazsın,
    Dünyamı karartamazsın,
    Karşıma çıkma felek..
#26.04.2006 13:05 0 0 0
#22.02.2006 21:15 0 0 0
  • ßeni derin duyquLar da aqLatan 2. $ahsiyet :)
    ßiricik aßicim
    zaten öyLe doLuyumki ßu qünLerde
    verdiqin Link'teki Müzik dokundu ßirden:)
    Yüreine saqLık aßicim
    $iirde , $arkıda ßirßirinden qüzeL
    Yüreine saqLık
#22.02.2006 21:10 0 0 0
  • iLk yorum ßenden demek :)

    meLisS'im Kötüüm Haatim nerdesin ?;( qeL dertLe$eLim. .
    Dediqimde ßana Hayır demicek isimLerden ßirisi O :)
    Zamanında Cok Kavqa ettik ßeLky
    ßeLky Küstük. . KırqınLıkLar ya$andı CocukCa
    Ama ßende Kaßahat deLiyLe Nie deLi oLuorsun özLem ? : )
    meLisS'im Kücük deLim
    N demi$Ler ?
    akıLLı oLup Dünyanın Kahrını Cekeceine deLy oL özLem senin kahrını ceksin :)
    CanımsS ; ßize Kavqasız qürüLtüsüz
    ßi arkada$Lık diLiyorum :)
    aßLan heß ßuraLarda. . Sende ayrıLma ßi yere
    Her An ßi ßoard deLisi ßuLamayıs :p~
    m.J.k.s.S ;)
#25.01.2006 02:34 0 0 0
  • 'İlk ateşi sen yaktın
    Son yangın da senden olsun
    Senin canın sağolsun .''

    Ben yakılacak adamım bu şehirde
    Sana böyle yandığım için
    Ben asılacak adamım bu şehirde
    Seni böyle sevdiğim için

    Oysa
    Neler öğretti hayat bana
    Gülerken ağlamayı
    Sırtımdan vurulmayı
    Aç susuz yaşamayı .
    Daha neleri öğretti hayat bana
    Bir sana yalvarmayı öğrenemedim
    Bir de seni unutmayı

    Sen sahte mutlulukların süslü prensi
    Sen sosyetik barların şımarık sokak kedisi
    Sen mutluluğun korkak faresi
    Sen hep aynı gecelerin
    Hep aynı şarkıların
    Hep aynı masaların vazgeçilmez mezesi

    Senin cirit attığın sokaklarda
    Ne gezer aşkın vefanın gölgesi
    Çek git artık!
    Yaşanmasın bir daha aşkın böylesi
    Çek git artık!
    Bitsin burada bu aşkın hikayesi

    Oysa
    Bir yudum mutluluğun için
    YoLLarına bir ömür serdim
    Oysa
    Bir gelişin için
    Sokaklarına binlerce sabır ektim
    Hasretse hasret
    Acıysa acı
    Uğrunda en kralını çektim

    Biliyorsun .
    Seni ßeßekler gibi sevdim
    Seni çiçekler gibi sevdim
    Seni melekler gibi sevdim
    Çünkü sen
    Tapılacak Adamdın (!) bu devirde

    Oysa ben
    Sana böyle yandığım için
    Sana böyle kandığım için
    Seni böyle sevdiğim için
    Asılacak adamım bu şehirde
    Yakılacak adamım bu şehirde

    Ben yakılacak adamım bu şehirde
    Sana böyle yandığım için
    Ben asılacak adamım bu şehirde
    Seni böyle sevdiğim için
#25.01.2006 02:25 0 0 0
  • Sevgilerim nefrete dönüşüyor
    Güçlü olamıyorum eskisi kadar
    Umutlarımı yitiriyorum yavaş yavaş

    $uanki haLimi ßuLdum ßu 3dizede :)
    Canım Yanıyor CadI'm. .
    Yüreine saqLık. .
#25.01.2006 02:13 0 0 0
  • Kadin Çocuktur Aslinda

    Çocuk gibi davranmayi sever. Bir çocugu oksar gibi incitmekten korkarak oksamalidir erkek kadini. Ama ayni zamanda hiçbir kadin çocuk muamelesi de görmek istemez. Söyledigi seyler çocukça da olsa dinlenilmesini, dikkate alinmasini ister. Yani bir kadinin çocukluk yapmasina izin vereceksiniz ama asla onu bir çocuk olarak görmeyeceksiniz...

    Bir Kadin Güçlüdür Aslinda.

    Ama bu gücünü her zaman ortaya koymasini sevmez. Ister ki erkegin gücü kendisine huzur versin. Kendi kendine yapabilecegi seyleri bile erkegin yapmasini bekler. Böylece hem daha çok kadin oldugunu hissedecektir hem de erkeginin ne kadar güce sahip oldugunu görecektir. Ancak kadini gücünü göstermek istediginde onu engelleyemezsiniz. Yapmak istedigi bir sey varsa mutlaka yapar...

    Bir Kadin Sevgidir Aslinda.

    Içinde her zaman olagan üstü bir ask tasir. Sevdiklerinden kolay kolay ayrilamaz. Sevdiklerini kolay kolay kiramaz. Zor sever ama tam sever. Bir kadinin tam anlamiyla sevebilmesi için yüreginin kabul ettigini beyninin de kabul etmesi gerekir ve birisini ya da birseyi sevmezse de onu asla sevmesi için zorlayamazsiniz. Belki kolayca yüregine girebilirsiniz. Ancak beyninde yer etmemisseniz her an terk edilebilirsiniz. Sevmedigi halde terk etmeyen kadinlar da var elbette. Bunun nedeni ise dizginleyemedikleri "acimak" duygusudur...

    Bir Kadin Yalnizdir Aslinda.

    Hiçbir zaman kadini bütünüyle elde edemezsiniz. Kendisine ait bir dünyasi vardir ve orada hep yalnizdir. O dünyaya kimsenin girmesine izin vermez. Hiçbir anahtar o dünyanin kapisini açamaz. Yalnizlik onun siginagidir. O siginaga ne zaman girecegine, ne kadar kalacagina hep kendisi karar verir. Siginaktayken oradan çikmaya zorlarsaniz onu sonsuza dek kaybedebilirsiniz...

    Bir Kadin Çilgindir Aslinda.

    Neler yapabilecegini hemcinsleri dahi hayal edemez. Yaraticiliginin siniri yoktur. Ama bunu ortaya çikartmak için hayatinin erkegini bekler. Hoyratça harcamaz yaraticiligini. Sadece erkegine saklar. Bir kadinin gerçek erkegi olmayi basarabilmisseniz çok sanslisiniz demektir. Çünkü yasaminiz asla siradan olmayacaktir...

    Bir Kadin Hayattir Aslinda.

    Çünkü hayatin içinde olan her sey ancak kadinlar oldugunda anlam kazaniyor. Yemek yemek, su içmek bile. Bir kadinin elinden içtiginiz suyla kendi kendinize bardagi doldurup içtiginiz su arasindaki lezzet farkini anlayabiliyor musunuz? Anliyorsaniz ne mutlu size. Anlamiyorsaniz ne yazik ki yasamiyorsunuz
#25.01.2006 01:18 1 0 0
  • noimage

    Duyu organları kadın ve erkekte nasıl farklılıklar gösteriyor... Kadınların gözü, erkeklerin kulağı... Erkekler ve kadınlar, duyularında da birbiriyle yarışıyorlar.


    Gözler: Kadınların görsel belleği güçlü. Bir nesnenin masadaki yeri veya fizyonomi gibi...

    Kulak: Bir şey dinleyen erkekler gürültüye daha duyarsız. Gürültülü ortamda dikkatli birer dinleyiciler. Tiz sesleri iyi duyuyorlar.

    Burun: Beynin iki yarımküresini bağlayan köprü bölgesi daha gelişkin olan kadınlar, iyi koku alıyor ve farklı kokuları iyi ayırt ediyorlar.

    Dil: Kadınlar daha iyi tat alıyor. Acı ve tuzluya duyarlılar. Erkeklerin ilgili dil reseptörleri daha az sayıda.

    Parmak: Kadınlar küçük eşyaları kullanmakta becerikli. Kadınların parmakları ince ve parmak ucu dokunma duyuları gelişmiş (özellikle, adet öncesinde hassas oluyorlar).
#25.01.2006 01:11 0 0 0
  • Konu: İsterdim
    Kınalı bir bahar gibi, umut ışığı olmanı isterdim hayatıma...

    ßende istiyorum , ßekLiyorum
    UmutLar her$ey
    oLmasa oLmayız. .
    Yüreqine saqLık @pedelisa71 Chok qüseL
#25.01.2006 00:23 0 0 0
  • Konu: ANNEM
    Emeqine SaqLık riisS'im :)
    Resimde Cok dadLu oLmu$$hh
#24.01.2006 23:19 0 0 0
  • Konu: SenSizLik
    Bir gün gelirsen eğer bu kalbe..
    Her zaman senindir böyle biline..

    qüseL $iir ßeendim :) Yüreine saqLık. .
#24.01.2006 22:59 0 0 0
  • @melisa18 ßeßeqim FarkındaySan eSki Ortamımız kaLmadı
    ßirazcık daqıLdık
    ama qene eSkiye dönceS emin oL :P
    ßakSana ßen Hic kimseye ßi$ey yaSamadIm faLan
    ßence Sadece qörüLmüor
    YoqkSa ßurada konusu acıLan herkes ßoard tarafından cok seviLior
    meraket etme:) mJks..
#23.01.2006 13:18 0 0 0
  • nasıLLL ßiLmem Ciko'mu ßennn :)
    ßitane ßiLirim , SefimLy ßiLirim , yardImSever&anLayı$Lı ßiLirim
    Sevdiqimi&seviLdiqimi ßiLirim ki ßu en önemLysi
    yirim yir :)
    Sefiom Seny Ciko'mmmm
    ama $u zaLym derSLer ayırıo ßisy :p~

    noimage
#22.01.2006 20:55 0 0 0
#22.01.2006 20:39 0 0 0
  • Konu: Git
    Yüreine saqLık MükemmeL ßi uyum
#03.01.2006 15:15 0 0 0
#29.12.2005 18:34 0 0 0
  • i$te qene yaßtın @Change Everything
    qene Harikasın.. Derin duyquLar qene co$htu Sayende ;)
    reSimLer & $iir harika oLmu$..
    yüreine saqLık..
#28.12.2005 20:22 0 0 0
  • memommmmmmmm Jnmmmmm memoJanımmmm
    yüreine saqLık JanemSs..
    ßi kacını okudum
    fırSat ßuLdukca okıcam sös : )
#28.12.2005 18:45 0 0 0