BATILIM

BATILIM

Üye
23.06.2004
Uzman Çavuş
5.407
Hakkında

  • nerdesin be nergis kokulum
    özlemin yığılıyor bak ellerime
    inliyor yüreğim sesszice yoksun..
    hadi gel artık bana çiçeklendir beni,
    nergisler açtır yüreğimde...
    yağmurum ol benim cansuyum ol..
    öldür öldüre acıta acıta yaşat beni...
    sana susuzluğumu dindir.....
#17.07.2004 16:15 2 0 0
  • > > > Yapilan bir savasta ünlü kral Arthur maalesef
    > > >
    > > > esir düser.
    > > >
    > > > Karsi tarafin krali bu büyük sahsi
    > > > affedebilecegini ancak bir sarti
    > > > oldugunu
    > > > öne sürer.
    > > > Kendisine bir soru soracaktir. Eger Arthur bu soruya dogru cevap
    > > > verebilirse hayati kurtulacak
    > > > aksi taktirde ölecektir. Soruya cevap
    > > > verebilmesi için bir yil
    > > > süresi
    > > > vardir.
    > > > Soru aynen söyledir:"Kadinlar ne isterler?" Bu soru tabi ki dünyanin en zor sorusu ancak kralin fazla bir tercih
    > > > sansi
    > > > yoktur,ülkesine geri döner.
    > > > Türlü alimlere, bilirkisilere danisir. Ama soruya tam bir dogru
    > > > yanit
    > > > bulamaz.
    > > > Bu sorunun cevabini sadece yasli bir cadi bilmektedir.Artik en son
    > > > gün
    > > > gelmistir ve Arthur mecburen cadiya gider. Cadi soruya cevap verecektir ancak bir sarti vardir.
    > > > Cadi cevap karsiliginda Arthur'un yakin
    > > > arkadasi, en iyi ve
    > > > yakisikli
    > > > sovalyesiyle evlenmek istemektedir.
    > > > Arthur yikilir ve bunu kabul edemeyecegini söyler.Cadinin yanindan
    > > > ayrilir.
    > > > Sovalye olanlari duyar ve krala kosup, hiç birseyin kraly'n
    > > > hayatindan
    > > > daha
    > > > önemli olamayacagini söyler ve cadidan cevabi alirlar.
    > > > "Kadinlar her zaman kendi özgür iradeleri ile karar almak isterler."
    > > > Evet kesinlikle dogru olan bu cevap sayesinde kralin hayati
    > > > kurtulur.
    > > > Ancak
    > > > sovalyenin hayati sönmüstür.
    > > > Cadi dünyanin en çirkin görünüslü
    > > > mahlukatidir.Yemek yerken
    > > > kusar,tükürür
    > > > ve
    > > > her türlü olumsuz davranisi gösterir.
    > > > Sovalyeyle evlenme gününde bile igrenç
    > > > davranislar göstermistir.
    > > > Nihayet sovalye için en kötü an yani gerdek gecesi gelir.
    > > > Ancaaaaak,odaya girdiginde karsisinda cadi yerine dünyanin en güzel
    > > > kadinini
    > > > görür.
    > > > Acayip sasirir ve sorar: "Sen kimsin?" Kadin cevap verir: "Ben
    > > > evlendigin
    > > > cadiyim.
    > > > Ancak gündüzleri son derece çirkin ve geceleri son derece güzel
    > > > olurum.Ya da
    > > > gündüzleri son derece güzel ve geceleri son derece çirkin olurum.
    > > > Nasil
    > > > gözükecegime sen karar vereceksin."
    > > > Sovalye çok kisa bir süre düsünür.Geceleri mükemmel bir sevgili mi
    > > > yoksa
    > > > gündüzleri esiyle beraber kazanacagi sayginlik mi?
    > > > Ve söyle cevap verir: Nasil olmak istedigine senkarar ver
    > > > lütfen.Ben
    > > > senin her haline karsi saygiliyim."
    > > > Cadi bu karar karsisinda çok sevinir."Sen bana seçme özgürlügümü
    > > > verdin
    > > > ve
    > > > > beni kisitlamadin sovalyem.
    > > > Bu yüzden ömür boyu yaninda güzel ve saygili biri olarak
    > > > gözükecegim."
    > > > Pekiii,burdan çikartacagimiz sonuç ne?
    > > >
    > > > Biraz dusunun....
    > > >
    > > >
    > > > Düsünün biraz daha düsünün ,.........
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > "KADINLAR ISTER SON DERECE GÜZEL, ISTER SON DERECE ÇIRKIN
    > > > OLSUUUUUUUUUN,
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > HERZAMAN CADIDIRLAR!!!!"
#12.07.2004 11:05 2 0 0
  • Konu: Cesaret
    Çok kaybettim hayatta cesaretsizliğim yüzünden...
    Bir de sen vurma, gel ne olur, tut ellerimden...
    Hayata yeniden döndür beni, güldür kalbimi...
    Günlerim darmadağın, düşer her gün bin parça yüzümden...

    Kendime soruyorum, neden geç kaldın? Nerdeydin?
    Tek cevap oluyor, cesaret, nedenidir sensizliğimin...
    Keşkelerle dolu hayatıma yeni bir tane daha ekledim...
    Asla silemeyeceğim bir keşkem oldun sen, neyleyim?

    Yakarmak çözüm değil, yalvarmak asla...
    Olmazsa, olmaz güzellik zorla...
    Gül bahçemde bir tek sen açtın...
    Ne yaparsan solmaz, solduramazsın bir daha...

    Aşk acısıymış en derbederi, en kan ağlatanı...
    Yeşil gözlerin başka gözdeyken, neden seçsin ağlayanı...
    Belki de günlerle haftalarla yetişemediğim prensesim...
    Cesaretsizliğim noktayı koydu, virgülsüz, istemedi mutlu olmamı...

    Umut dediğin nedir ki? Fakirin ekmeği derler...
    Bu dünyanın en fakiri ben miyim ki, şu kalbime sadece umut eker...
    Güneş saçlım, deniz gözlüm, en güzel gamzelim...
    Aşkı da geçtim, alıştım sana bitanem, aç kalbini bana artık yeter...

    Yapamıyorum işte, olmuyor sensiz, yaşayamıyorum...
    Gözümden yaşı, dilimden ismini, aklımdan seni atamıyorum...
    Denemedim sanma, kaç gece unutacağım diye yattım yeni güne...
    Unutmayı bırak artık eminim, seni seviyorum...
#29.06.2004 09:19 2 0 0
  • Ramazan ayı, bazı yıllarda 30 gün, bazı yıllarda da 29 gün olur. Peygamber Efendimiz bir kere iki elinin on parmağını açarak:

    - Bir ay: "şöyledir, şöyledir" buyurmuş ve üçüncüsünde serçe parmağını kısarak: "şöyledir" demiştir ki bu, 29 oluyor. Sonra:

    - Bazı ay da: "şöyle, şöyle, şöyledir" demiş ve on parmağını üç defa açıp kapayarak bazı ayın otuz olduğuna işaret etmiştir.

    Ramazan ayının 30 gün çektiği yıllarda tutulan oruç tam olduğu gibi, 29 gün olduğu yıllarda da yine tamdır. Çünkü farz olan ayın tamamını oruç tutmaktır. Bu sebeple Ramazan ayının 29 gün olduğu yıllarda orucun eksik olması sözkonusu değildir.

    Nitekim Peygamber Efendimiz dokuz Ramazan orucu tutmuştur. Bu Ramazanların dördü 29 gün, beşi de 30 gün olmuştur.

    Ramazan ayı girmeden önce, onu karşılamak maksadıyla bir veya iki gün oruç tutmak doğru değildir. Böyle bir oruç, farz olan ve kaç gün olduğu kesinlikle bilinen Ramazan orucuna ilâve endişesi taşıdığı için mekruh görülmüştür.

    Peygamber Efendimiz şöyle buyurmuştur:

    "Sizden biriniz Ramazanı bir gün veya iki gün oruçla karşılamasın. Ancak mu'tadı olan bir orucu tutuyorsa onu tutsun.

    Ancak, ayın ve haftanın belirli günlerinde oruç tutmayı alışkanlık haline getiren kimsenin oruç tuttuğu günler Ramazan öncesindeki iki güne rastlarsa bu oruçları tutmak mekruh olmadığı gibi, Ramazandan önce iki günden fazla oruç tutmak da (Ramazana ilâve endişesi ortadan kalktığından) mekruh değildir.
#11.10.2004 18:12 1 0 0

  • Bu kadar miydi diyordu kiz
    Bu kadar miydi sevdigin?
    Ya ne sandin sevdigimi mi??
    Kiz yikilmisti telefonun basinda
    Bir sey söyleyemedi
    Bir ara delikanli kizin hiçkiriklarini duydu
    Neden konusmuyorsun?
    Agliyorsun demek
    Üzülme canim buda geçer
    Yoksa ben biraktim diyemi agliyorsun?
    Olsun senin biraktigini söyleriz.
    Kiz hiçkiriklar içinde çikan buguk sesiyle
    Bardagi tasiran bu son söz karsisinda dayanamadi
    Anlamadin ki sersem
    Sana,senin acinacak haline agliyorum.
    Oysa bunu söylerken de seviyordu
    Daha öncede sevmisti,sevecekti
    Ama yapilacak bir sey yoktu
    Bu sözlerin karsisinda gururu vardi
    Bir tarafta sevgi
    Bir tarafta gurur
    Ve en sonunda sevgi agir basti.
    Telefonu kapatirken delikanli olayli bir sekilde elveda,
    Genç kiz ise son defa
    Gururunu ayaklar altina alarak
    Hiçkirik sesi ile "seni seviyorum"dedi.
    Telefonu kapatinca delikanli düsündü
    Ne yapmisti oysa oda seviyordu
    Ve ona sevdigini itiraf etmek için
    Tekrar aradi;ama geç kalmisti
    Telefonu cevap vermeyince kizin evine gitti
    Kalabalikti evin önü;sasirdi ve ardindan
    Içeriden çiglik sesi ile irkildi.
    Içeriden agzinin kenarinda kan bulanan
    Soguk bir ceset çikti.
    Delikanli yikildi,gözyaslarini tutamadi
    "Elveda demistim ama uyan"!..dediyse de uyanmadi.
    Bir ara kizin elindeki burusmus kagit parçasi
    ilisti gözüne
    Söyle diyordu genç kiz...
    TÜM SEVEN VE SEVILENLERE IBRET OLSUN
#11.08.2004 20:21 1 0 0
  • Konu: GURUR
    Bugünde sensiz gecen günlerden
    Bedenim yorgun, gözlerim uykusuz
    Uzun düsüncelere daldim yine
    Düsündükce sikinti girdi yüregime

    Biliyormusun aklim hangi kelimeye,
    Hangi soruya takildi?
    Hani bir kelime vardi ya
    Insani sevdigi halde ayiran,
    yüzüstü birakan

    Evet "GURUR"

    Düsündüm de, bu bes harfli kelime
    Bir sevgiden, bir asktan daha güclü
    Bende gurur yok dedim bir an
    Telefonu aldim elime, arayacaktim seni inan.

    Cevirdim numarani, arama tusuna basamadim
    Ne oldu, yoksa gurur mu?diye kendime sormadim
    Hani bende gurur yoktu, o duyguyu yenecektim
    Yenipte belki de o acimasiz kelimeyi yok edecektim

    Yapamadim, kapattim telefonu
    Agladim halime, yoktu bir cikar yolu
    Belli ki sende gururundan aramadin beni
    Bir sacma gurur ugruna yiktik herseyi!!!
#08.08.2004 21:36 1 0 0
  • Konu: dediler
    Cok sevme dediler

    Birgun ayrilirsin

    Cok bilme dediler

    Birgun unutursun

    Cok gezme dediler

    Belki yorulursun

    Onlar sevme bile dediler

    Neymis

    Harab olurmusum

    Halt etmisler

    Olsun

    Ben hem severim

    Hem bilirim

    Cok da gezerim

    Cunku onlar bilmezler

    Ben sandiklarindan daha akilliyim

    Ve onlara kizmadim

    Cunku onlar oyle bilmisler.
#29.07.2004 08:16 1 0 0
  • Kaç zaman geçti sensiz kaç zaman,
    Birakip gittin beni hiç acimadan,
    Öyle sevdim oysaki ben seni,
    Sativerdin aski kalbin sizlamadan.

    Solmayan sevdamdin sen benim,
    Sönmeyen aleviydin gözlerimin,
    Güzel günleri yasamak varken,
    Aglatip beni çektin gittin erkenden.

    Amansiz gidisin bir anda yikti beni,
    Nedir askinin sözleri yitirdikleri,
    Ahimi aldin da rahat gittin mi?
    O sözlerin bir kursun vurdu yüregimi.
#27.07.2004 16:11 1 0 0
  • Konu: Gel Gidelim
    Sen deniz mavisi gözlüm
    Benimle gelmezmiydin
    Okyanusları aşalım
    Sen altın sarısı saçlım
    Benimle gelmezmiydin
    Dünyayı dolaşalım
    İstersen çıkalım
    Dağların zirvesine
    Yeterki sadece senle ben olayım
    Okyanusun ortasında
    ıssız bir adaya çıkalım
    Sevişelim sabaha kadar
    Sevişelim güneş doğuncaya kadar
    Tek şahidimiz
    Allah olsun nikahimızın
#25.07.2004 09:20 1 0 0
  • Konu: iki kelime
    benim anlatmak istediğim ve anlatamadığım
    ya da senin anlayamadığın belkide anlamak istemediğin
    sadece iki kelimeden ibaret
    bu iki kelimedir ama sonu kelimelerle ifade edilemez
    işte bu iki kelime SENİ SEVİYORUM
    bir gariptir benim sevgim ne ben anlatabilirim
    ne de sen anlayabilirsin...
#23.07.2004 16:34 1 0 0
  • karadır bende senin resmin
    sen hep kusların gocunu ozledın
    ruzgar yelı tenımden gecerken
    ben basak sarısını ozledım

    dereler akıyor oluk oluk gozlerımden
    ormanlar yanıyor caresız yureğımde
    gercekte sen yok dıye dusunmek
    hıssetmeden yasamak bu olsa gerek

    sarıldım mutluluk ıcın sıyahtan beyaza
    ogendım kı mutluluk uzakmıs bana
    calıstım ama kader cok uzaklarda
    yasayıpta olmek sankı yasaktır bu zamanda.
#23.07.2004 16:33 1 0 0
  • Beni duymanı isterdim
    Issız bir sokakta,
    Hiç duymadığın kadar...

    Ağlamaklı ve hüzün dolu gözlerle
    Sana bakarken,
    Beni görmeni isterdim
    Hiç görmediğin kadar...

    Sonra beni yaşamanı isterdim,
    Soluksuz bir nefeste
    Hiç yaşamadığın kadar...
#23.07.2004 16:31 1 0 0
  • Konu: eyvallah
    biz sevgiye inandığımız için sevdik!
    bir ela göz ugruna değildir söylenenler.
    biz sevgiye inandığımız için sevdik!
    gönül gözü açık, el uzanmıştır dosta.
    sevginin hesabı olmaz soframızda.
    gelirsende eyvallah, gelmezsende.
    biz sevgiye inandığımız için sevdik..!
#23.07.2004 16:28 1 0 0
  • Konu: KABA DAYI
    Karanlığın küçük efendisi
    Görülmüyor cüssesi
    Konuşmuyor bağrıyor
    Her kez onu bir dev sanıyor.

    Kaba dayı değil, mahalle serserisi
    Tek sevgilisi kendisi
    Öksürsen gürlesen ne yazarsın
    Nutuk atıp kimi azarlarsın.

    Meydanı boş mu buldun, ne sandın?
    Düğün dernek yaptın, alemi çağırdın
    Az zamanda çok hız yaptın,
    Attan yuvarlandın, uslanmadın.
#21.07.2004 23:51 1 0 0
  • Konu: Evlilik
    Adam, boşanma davası için yargıcın karşısına çıkmış ve şikayetlerini anlatmaya başlamıştır:

    - "Karım üç yıldan beri ne bulursa bana fırlatıyor hakim bey!" Hakim adamın bu şikayetinden sonra hemen sözünü kesip merakla sorar:

    - "Be adam, o zaman bu davayı açmak için niye üç yıl bekledin?" Adam büyük bir saflık içinde cevap verir:

    - "Hakim bey, çünkü artık isabet ettirmeye başladı."
#19.07.2004 09:33 1 0 0
  • Imrenirdi kuslar, imrenirdi dalgalar
    Martilar nasilda ucusurdu
    Günesleri batirirdik her aksam sahilde
    Ve mehtap selamlardi bizi gülercesine
    Bakislarinla oksardin beni
    Oksardin yüregimi derinden
    Icin icime akardi gözlerimden
    Sicacik bir sey kaplardi ruhumu
    Tarif edemezdim
    Tarif edilmezdi duygular
    Duygular tadilir yasanirdi ancak
    Yasayamadin belli terk edisinden
    Yasatamadim o duyguyu sana
    Akitamadim sevgiyi gözlerinden
    Oysa ki
    Etkiliydi yasanmasi tariften
    Bekliyordum o gün seni
    Aktarabilecektim sevgimi
    Bekledim, bekledim
    Ama sen yoktun
    Yikildi dünyam
    Karardi ruhum
    Gelmemistin sahile
    Bekledim seni martilarla
    Ama sen yoktun.
    Aglastik martilarla
    Ciglik cigligaydi feryadimiz
    Mehtapta dogmadi o aksam
    Ve terkedilmistim anladim
    Terkedilmisti sevdalarimiz.
    Hala seni bekliyorum ayni sahilde
    Martilar hala beni avutuyor
    Agitlarina bahane oluyorum martilarin
    Seni özlüyorlar bilirim
    Sensiz gecen her salise
    Bin kahir gelir yüregime
    Ne yüregin getirir seni bana
    Ne beni bu titrek ayaklar sana
    Hasret kaldim bakislarina ama
    O temiz gözlerini bir daha süzemem
    BEN YALNIZ SENI SEVDIM BIR TANEM
    BIR DAHA ASLA SEVEMEM
#19.07.2004 09:00 1 0 0
  • Konu: Sevmek Zor
    Sevmek sevilmekten daha zor imiş,
    Hasretle acıyı hamur etmekmiş,
    İçinde saklayıp hiç dememekmiş,
    Vallahi bir daha sevmeyeceğim

    Hayali gözümden niye silindi?
    Sesini duymadım içim ezildi,
    Özlemin ruhumu yedi bitirdi,
    İnan ki bir daha sevmeyeceğim

    Ben artık kendimi bulamıyorum,
    Gözlerim uzakta yol bekliyorum,
    Gördüğüm herkesi sen sanıyorum,
    Görürsün bir daha sevmeyeceğim

    Başka sevdalara kalbimde yer yok,
    Senindir bu gönül sana sevgim çok,
    Böyleymiş kaderim yakıştırmış hak
#19.07.2004 09:00 1 0 0
  • Sancılı beden yarasında sevdamız
    Kırık bir kanat çırpınışında
    Ve dalgasız bir rıhtım başında
    Aklımda sen ve bende bıraktıklarınla
    Bugün unuttum seni
    Nedensiz sevdiğim gibi
    Nedensiz tutukluluğum gibi hapsinde
    Bugün nedensiz unuttum seni

    Sen mi vazgeçemediğim
    Ben mi vazgeçemeyenin
    Yenik mi düştüğümdü gözlerin
    Yok be,
    Ben dün gibi seni sevemedim
    Dün gibi deli sevdalın değilim
    Sanma ki ulaşamadığımdın yanımda
    Saramadığımdın kollarımla
    Değil hasretin delice yaksada
    Uzgünüm yeşilim
    Ben bugün sevemedim seni
    Ve bugün unuttum herşeyi

    Simdi aklımda son demin
    Ve silik duran hayalin
    Ne yapsamda bilmeden
    Uzgünüm unuttuğumdu ilk gözlerin
    Karşı durup zoraki sevdana
    Saatleri sayıyorum
    Yeniden aşık olup
    Yeniden yeşile boyayıp herşeyi
    Ben bugün unutuyorum seni

    Bugün unuttum seni
    Ve bugün unuttum benim olan gözlerini
#18.07.2004 10:06 1 0 0
  • Konu: Mavi Gece
    Bir mavi gecede başlamıştı sevdamız
    Ve maviye çalmıştı bütün umutlarım o gece
    Unutturmuştun bana karanlığın siyah olduğunu
    Ve gözlerinde farkettim ilk kez
    Bütün gecelerin mavi olduğunu

    Bir mavi geceydi o
    Bütün gecelerden güzel
    Bir mavi geceydi o
    Benim için ömre bedel

    Ve sonra...
    Bir gidişin vardı ki
    Mutluluğuma inat
    Bir gidişin vardı ki
    Kırıldı içimde kol kanat

    Umutlarımın mavisini alıp gittin
    Denizlerimin mavisini çalıp gittin
    Masmavi dünyama
    Simsiyah bir çivi çakıp gittin...

    Gittin,
    Ve sen de her yalan gibi bittin...
#18.07.2004 09:56 1 0 0