BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#01.03.2007 13:37 0 0 0
  • index.tpl lazım bana sanırsam image yükledim fayda etmedi
#01.03.2007 13:17 0 0 0
  • ben stil yüklerken standard stilin üstüne yükleme yapmışım standard stili tekraryükleyebilirim
#01.03.2007 11:19 0 0 0
#08.11.2006 18:39 0 0 0
  • Konu: CAFENER
    Bende Üye Olmak İstiyorum
#04.11.2006 10:49 0 0 0
#18.09.2006 19:17 0 0 0
#17.09.2006 19:13 0 0 0
#14.09.2006 14:49 0 0 0
#14.09.2006 14:28 0 0 0
#11.02.2006 11:59 0 0 0
  • Konu: Gece ve Ben
    Gece ve Ben

    Geceyle sarmaş dolaşım yine,
    Bıçak sırtındaki yalnızlığım,
    Yırtıyor sessizliği, sessiz çığlıklarla.
    Karanlığın soğuk ve keskin rüzgarıyla savruluyor,
    Ruhumun iniltileri.
    Kaldırım taşlarına damla damla dökülen
    Hıçkırıklarımı peşinden sürükleyerek.
    Uykusuzluğun pençesindeki
    Kısık ve yorgun gözlerimi,
    İnce bir sis perdesini aralayan ay ışığı okşuyor,
    Buğulu penceremden, usulca içeriye süzülerek.
    İçimde kopan fırtınalar yetmiyor,
    Yüreğimdeki cehennem misali yanan
    Sensizlik ateşini söndürmeye.
    Seni sen olmadan yaşamak da ayrı bir yangın.
    Ve bu yitip tükenmek bilmeyen acılarım,
    Kendimle yaşıt hüzünlerimle dans ediyor.
    Tarifsiz isyanlarımın derin ve fısıltılı melodileri eşliğinde.
    Daracık odamın duvarları
    Adeta üstüme üstüme geliyor.
    Elimde kalan sadece bir avuç enkaz
    Yıkılmış umutlarımdan arta kalan.
    Alın sizin olsun.
    Yeter ki gelmeyin üstüme, ilişmeyin bana.
    Bari siz bırakın beni gülmeyen kaderimle başbaşa.
    Geceyle sarmaş dolaşım yine.
    Tıpkı dün olduğum gibi.
    Tıpkı yarın ve ondan sonraki gece olacağım gibi.
    Yaşarken dünyada, ölünce mezarda olacağım gibi
    Geceyle sarmaş dolaşım yine...


    İbrahim Kahraman |
#03.09.2005 02:32 0 0 0
  • Konu: Can Dostum
    Can Dostum

    Sesinin derinliğinde
    Tanıdım seni, can dostum
    Mutlu oldum paylaşılmışlığa
    Uçtum gönül kafesimden
    Kanatsız ve ansızın

    Güzelliğin derinliğinde
    Tanıdım seni can dostum
    Sade duru ve şaşkın
    Konuşamadık yürekten
    Yaşanmışlığın özgürlüğünü
    Zamana sığmadı, bitmek bilmedi
    Söylemek istediklerimiz

    Son söz hep aynı noktaydı
    Şaşkınlığın içinde
    Karşılanıp uğurlandım
    Sessizce, cevapsız ve sensiz
    Can dostum, can dostum


    Aynur Avcı
#03.09.2005 02:19 0 0 0
  • Sen bilirmisin icin kan agliyarak mutluluk maskesiyle dolasmayi,
    Sen bilirmisin kalabalik icinde yanlizligi ve caresizligi
    Sen bilirmisin O senin olmadigi icin her sabah gunesin dogmamasi icin tanriya yalvarislari
    Sen Bilirmisin sevdigin aklina geldiginde sol yaninin sancimasini,
    Sen bilirmisin hic durmadan kanayan sevda yarasina tuz basmayi,
    Sen bilirmisin dermansiz dertler diyarinda muhebbet hapis yatmayi
    Sen bilirmisin bu ask illetinden kurtulmak icin cabalayipta kurtulamamayi
    Sen bilirmisin canindan ayri kaldigin gunlerin zindan geceler gibi aci verdigini
    Sen bilirmisin askin icin sevgin icin herseyi goze alip mucadele edip savasmayi
    Sen bilirmisin ugrunda her seyini feda edecegin sevdiginin ellere gidisini
    Sen bilirmisin gelecek icin birlikte kurdugunuz hayallerin bir bencillik ugruna yikilmasini
    Sen bilirmisin O boyle mutlu diye sevdigini ellerle paylasirken sessiz kalmayi
    Sen bilirmisin olumun kavusmak icin tek care olduguna inanip,azraille bile dost olmayi&..
#03.09.2005 02:08 0 0 0
#31.08.2005 09:48 0 0 0
#14.08.2005 03:27 0 0 0
#12.05.2005 18:17 0 0 0
  • Konu: Giderayak
    Ellerine Yüreğine Sağlık Arkadaşım
#10.05.2005 23:11 0 0 0