BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

  • Konu: DOSTUM
    DOSTUM

    SEN DOST AĞZIYLA SÖYLENMİŞ
    EN ACI SÖZÜM
    SENİ ANMAK ÖYLE BİR ŞEY Kİ
    SEN ;İKİ DUDAK ARASINDA
    KIRPIŞARAK TÜKENEN
    İKİ KELİME DEĞİL YANİ
    SEN BENİ HER ŞEYİM
    ARKADAŞIM ,DOSTUM ,
    SIRDAŞIM
    BAZENDE İKİ DAMLA
    GÖZYAŞIM...
    ALINTIDIR
#30.12.2004 22:17 0 0 0
  • Konu: YİNE BUGÜN
    YİNE BUGÜN
    Ağlamaklı gözlerimle
    seni andım yine bugün
    aşkım hala üzerinde
    sana yandım yine bugün

    baktım cansız hayaline
    benzim soldu yine bugün
    kim görse acır halime
    hasret kaldım düne bugün

    bir sır gibi gizlimdesin
    saklımdasın yine bugün
    her şeyimle icimdesin
    aklımdasın yine bugün

    dayanmaz feryada yürek
    çekiyorum boşa kürek
    yarim seni düşünerek
    ağlıyorum yine bugün
    mutsuzuum
    ALINTIDIR
#30.12.2004 22:13 0 0 0
  • Konu: DÜŞÜN Kİ
    DÜŞÜN Kİ

    Düşün ki,
    Gam yüklü duvarda asi, kırık bir aynaymışsın
    Hep yarım, hep eksik, hep mahçup..
    Ayna karşısında kırık bir bakış,
    Kaybolan diğer yarısındaki tılsım..
    Bir yağmur olmuşsun
    Ve tanelerin düşermiş pembe düşlerimin düştüğü yere..
    Düşün ki, bir orada bir burada
    Bir gurbette bir sılada
    İsminin yalın, yanlızlığımın çoğul halinde..
    Ve arkasına saklanmış binlerce yürek
    O binlerce yürekten düşen..Tek bir düş
    Ve ılık bir nefesinde üşümüş...
    Düşün ki,

    SERKAN
#30.12.2004 22:07 0 0 0
  • Hüzün Dolu Geceler
    Kimse çalmadı kapımı
    Tutmadı ellerimi
    Bakmadı senin gibi
    Gözlerime...
    Yakmadı yüreğimi
    Kimse
    Hançer çekmedi
    Gecelerime
    Hiç böyle doğmamıştı
    Şafak
    Hüzünler yoktu
    Gecelerde...
    ALINTIDIR
#30.12.2004 22:02 0 0 0
  • Konu: Dostumla
    Dostumla

    Girdik muhabbet bagina
    Caldik söyledik dostumla
    Vardik pirler ocagina
    Kelam eyledik dostumla
    Aski muhabbet tatlidir
    Hayat yolu firkatlidir
    Kul olanlar hep dertlidir
    Figan eyledik dostumla
    Söylestik biz telleriyle
    Hep yerinde karar ile
    Yaralandik biz yar ile
    Bir mesk eyledik dostumla
    Gönülleri sad eyledik
    Gecmisi biz yadeyledik
    Bizim türküyü söyledik
    Eyi eyledik dostumla
    Seherlerde bülbül olduk
    Dolanip gecmise daldik
    INCE bir cizgide bulduk
    Kavil eyledik dostumla


    Sabit İnce
#29.12.2004 19:13 0 0 0
  • Konu: Yalnızım
    Yalnızım

    aşk mıdır söyle
    seni sensiz yaşamak
    yokolmak sensiz sevişmelerde

    uykusuz bu gece
    sensizlik ülkesinin sessiz
    boğucu karanlıkları içinde
    sular gibi yalnızım
    sular gibi kimsesiz

    akıyorum toprağı ve havayı soluyarak
    sensin diye

    bu gece bu gece
    allahlar kadar allahsızım
    uzaklardan gelen köpek havlamalarına
    yağmurun son damlalarına
    ağaçların en incecik dallarına
    tutunacak kadar yalnızım



    Celal Kabadayı
#29.12.2004 19:08 0 0 0
#25.12.2004 12:14 0 0 0
#25.12.2004 12:10 0 0 0
#25.12.2004 12:08 0 0 0
#25.12.2004 12:07 0 0 0
#25.12.2004 12:05 0 0 0
#25.12.2004 12:02 0 0 0
#25.12.2004 12:00 0 0 0
#25.12.2004 11:58 0 0 0
  • Yağmur yağdığı saatlerde:
    Uzun yollara bakıyorsun, uzun.
    Gözlerinde aynı hasret aynı iç çekişinle
    Susmuşsun...
    Ellerine Sağlık
#25.12.2004 11:55 0 0 0
#25.12.2004 11:53 0 0 0
#25.12.2004 11:51 0 0 0
#25.12.2004 11:49 0 0 0
#25.12.2004 11:47 0 0 0