SEN DOST AĞZIYLA SÖYLENMİŞ
EN ACI SÖZÜM
SENİ ANMAK ÖYLE BİR ŞEY Kİ
SEN ;İKİ DUDAK ARASINDA
KIRPIŞARAK TÜKENEN
İKİ KELİME DEĞİL YANİ
SEN BENİ HER ŞEYİM
ARKADAŞIM ,DOSTUM ,
SIRDAŞIM
BAZENDE İKİ DAMLA
GÖZYAŞIM...
ALINTIDIR
Düşün ki,
Gam yüklü duvarda asi, kırık bir aynaymışsın
Hep yarım, hep eksik, hep mahçup..
Ayna karşısında kırık bir bakış,
Kaybolan diğer yarısındaki tılsım..
Bir yağmur olmuşsun
Ve tanelerin düşermiş pembe düşlerimin düştüğü yere..
Düşün ki, bir orada bir burada
Bir gurbette bir sılada
İsminin yalın, yanlızlığımın çoğul halinde..
Ve arkasına saklanmış binlerce yürek
O binlerce yürekten düşen..Tek bir düş
Ve ılık bir nefesinde üşümüş...
Düşün ki,
Hüzün Dolu Geceler
Kimse çalmadı kapımı
Tutmadı ellerimi
Bakmadı senin gibi
Gözlerime...
Yakmadı yüreğimi
Kimse
Hançer çekmedi
Gecelerime
Hiç böyle doğmamıştı
Şafak
Hüzünler yoktu
Gecelerde...
ALINTIDIR
Girdik muhabbet bagina
Caldik söyledik dostumla
Vardik pirler ocagina
Kelam eyledik dostumla
Aski muhabbet tatlidir
Hayat yolu firkatlidir
Kul olanlar hep dertlidir
Figan eyledik dostumla
Söylestik biz telleriyle
Hep yerinde karar ile
Yaralandik biz yar ile
Bir mesk eyledik dostumla
Gönülleri sad eyledik
Gecmisi biz yadeyledik
Bizim türküyü söyledik
Eyi eyledik dostumla
Seherlerde bülbül olduk
Dolanip gecmise daldik
INCE bir cizgide bulduk
Kavil eyledik dostumla
aşk mıdır söyle
seni sensiz yaşamak
yokolmak sensiz sevişmelerde
uykusuz bu gece
sensizlik ülkesinin sessiz
boğucu karanlıkları içinde
sular gibi yalnızım
sular gibi kimsesiz
akıyorum toprağı ve havayı soluyarak
sensin diye
bu gece bu gece
allahlar kadar allahsızım
uzaklardan gelen köpek havlamalarına
yağmurun son damlalarına
ağaçların en incecik dallarına
tutunacak kadar yalnızım