BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#30.08.2004 09:45 0 0 0
#30.08.2004 09:41 0 0 0
  • Konu: Bekledim
    ellerine sağlık pascal
#30.08.2004 09:38 0 0 0
  • Konu: Pire
    ellerine sağlık çok güzel
#29.08.2004 21:02 0 0 0
#29.08.2004 16:14 0 0 0
#29.08.2004 15:50 0 0 0
#29.08.2004 14:11 0 0 0
#29.08.2004 09:30 0 0 0
  • Konu: fıkra
    ellerine ssağlık
#28.08.2004 19:01 0 0 0
#28.08.2004 18:53 0 0 0
#28.08.2004 18:18 0 0 0
  • Konu: Yokluğun
    Yokluğun

    Gözlerindi sislerin ardında parlayan
    Gerçek ama o kadar da yalan
    Uçmak bir kuş misali geceye
    Tutmak seni,belki de hiç bırakmamak..
    O duyguyu bilirmisin?
    Hergece sana koşup,
    Seninle sensizliği yaşamak...
    İşte o anlarda aşkımızın aynasıdır yakamozlar
    Yazmışım adını birkere batan güneşe
    Galiba o yüzden gidiyorsun sen,
    Ben her dönüşümde...
    Hep şafak sökerken çıkar tüm isyanı gecenin
    Belki görmem yüzünü,duymam sesini bağlamasam
    geceyi sabaha,
    Farkında mısın çırpınışlarıma,bu kör yalnızlıkta,
    Hep çıkış yok
    Ben can veriyorum
    Sen her soluduğunda...
    HANDE YURTMAN
    Ahmet Selçuk İLKAN
#28.08.2004 17:32 0 0 0
  • Konu: Bana Sor
    Bana Sor

    uykusuz gecelerin
    sabahını bana sor
    yarım kalan aşkımın
    eyvahını bana sor

    bana sor yalnızlığı
    ayrılığı bana sor
    mutluluğu bilirsin
    mutsuzluğu bana sor

    yıkılan yuvaların
    sonu gelmez yolların
    yaşanmamış yılların
    eyvahını bana sor

    karşılıksız sevginin
    vafasız sevgilinin
    bomboş kalan bir elin
    acısını bana sor
    Ahmet Selçuk İLKAN
#28.08.2004 17:31 0 0 0
  • AŞK SENLE YAŞANIR


    Sevginin parıltısı vardı bakışında,
    Endamını ararım gönül penceremde,
    Dilin başka gözlerin başka söylese de,
    Aşk tende tadılır, dudaktan kandırmıyor.

    Arzunun belirtisi vardı geldiğinde,
    Fermanını yazarım Or-an tepesinde,
    Sözlerin hislerini hep inkar etse de,
    Aşk sende içilir, uzaktan söndürmüyor.

    Hasretin şarkısı vardı dudağında,
    Gezişini düşlerim sevgi yollarında,
    Vuslatın bedenimi günahkar kılsa da,
    Aşk senle yaşanır, sensizlik çekilmiyor.




    Cafer Tayyar ÖZKAN
#28.08.2004 17:28 0 0 0
  • Konu: Bana Sor
    Bana Sor

    uykusuz gecelerin
    sabahını bana sor
    yarım kalan aşkımın
    eyvahını bana sor

    bana sor yalnızlığı
    ayrılığı bana sor
    mutluluğu bilirsin
    mutsuzluğu bana sor

    yıkılan yuvaların
    sonu gelmez yolların
    yaşanmamış yılların
    eyvahını bana sor

    karşılıksız sevginin
    vafasız sevgilinin
    bomboş kalan bir elin
    acısını bana sor
    Ahmet Selçuk İLKAN
#28.08.2004 17:27 0 0 0
#28.08.2004 17:22 0 0 0
#28.08.2004 17:07 0 0 0
#28.08.2004 17:02 0 0 0