BERDEVAM

BERDEVAM

Üye
04.03.2007
Onbaşı
576
Hakkında

  • Konu: Bey
    yüreğinize ve emeğinize sağlık bazen gerçekleri görmek istemez insanlar bile bile kör olurlar aslında bir baksalar , gönül gözleriyle ve yürekleriyle ne kadar kıymetli ve değerli kişilerin yanı başında olduklarını ,görürler belkide gurur duyarlar ve başlarının tacı olarak taşırlar ama nerdeee??? herkese hayırlı evlatlar , nasip etsin yaradanım , güler yüzle bir bardak suyu da ikram edenin elinden içmeyi, de.. sağlıcakla kalınız teşekkürler..
#30.04.2007 22:32 0 0 0
#30.04.2007 22:22 0 0 0
  • emeğinize sağlık çok güzel bende birçok şeyi yaşayarak öğrendim , öğreneceğimde mesela: değer verdiğin insan değerini bilmiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın ve gene öğrendim ki:::kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç,bir tohumla başlar.En uzun yolculuklar bir adım la başlar.Gerçek sevgiler ve dostluklar bir tebessümle başlar.
#30.04.2007 22:17 0 0 0
#30.04.2007 21:52 0 0 0
  • Konu: Gamzedeyim
    emeğinize ve ellerinize sağlık çok güzel insanın izledikçe izleyesi ve dinleyesi geliyor
#30.04.2007 21:48 0 0 0
  • Konu: Yapraklar
    emeğinize ve elinize sağlık.. çok güzel
#30.04.2007 21:39 0 0 0
  • Konu: Olsaydım
    çok güzel bir çalışma yürekten tebrik ederim emeğinize sağlık süperrrrrr
#30.04.2007 21:32 0 0 0
#30.04.2007 20:56 0 0 0
  • kardeşim emeğine ve eline sağlık emek vermişsin paylaşım içinde teşekkürler benim bunları anlayabilmemve uygulamaya geçebilmem için galiba bir fırın ekmek yemem lazım aman kimse kimsenin msn sine falan dokunmasın bıraksınlar kendi hallerinde kalsın msn ler , şifreler teşekkürler
#29.04.2007 22:56 0 0 0
  • bende msn çoklu oturum açıyordu yani proğram yüklü ve çalışıyordu ama önceki gün baktım açmıyor artık sade 1 tane oturum açıyor proğramıda bilmiyorum yada nerde ne yapmam gerekir yada nerelere bakmam gerekir ki yeniden çok lu oturumu açabileyim bilgisi olanlardan yardım bekliyorum ilgiline ve yardımlarınıza teşekkür ederim şimdiden ( proğramı indirip yeniden açmaktansa var olan çoklu oturum ' a ne oldu onu öğrenmeye çalışıyorum yani israfçı olmayayım bi elimizdekine bakıp değerlendirebilirsek ne mutlu bana haklı değilmiyim??? )
#29.04.2007 22:44 0 0 0
#29.04.2007 22:12 0 0 0
  • emeğinize ve yüreğinize sağlık çok güzel huzur ve sakinlik veriyor müzikle okyonus bu kadar özdeşleşebilir süper tebrikler
#29.04.2007 21:33 0 0 0
  • Konu: Senin İçin
    çok güzel bir şiir emeğinize ve yüreğinize saglık
#26.04.2007 22:27 0 0 0
#25.04.2007 00:28 0 0 0
#25.04.2007 00:25 0 0 0
#24.04.2007 22:41 0 0 0
#24.04.2007 22:38 0 0 0
#22.04.2007 20:45 0 0 0
#22.04.2007 20:43 0 0 0