bende birçok şeyi yaşayarak öğrendim , öğreneceğimde mesela: değer verdiğin insan değerini bilmiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın ve gene öğrendim ki:::kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç,bir tohumla başlar.En uzun yolculuklar bir adım la başlar.Gerçek sevgiler ve dostluklar bir tebessümle başlar.
teşekkürler
haklı değilmiyim???
)
ama yılmayacağım ve vazgeçmeyeceğim paylaşım için teşekkür ederim ...
merhametsiz yürekler ve gözler görür umarım