BERDEVAM

BERDEVAM

Üye
04.03.2007
Onbaşı
576
Hakkında

#21.08.2007 00:23 0 0 0
  • yok yok kesin deniz sekiye benziyon beni benzetirler ikbal gürpınara sen benzemiyon can dermişim
#21.08.2007 00:07 0 0 0
#20.08.2007 14:49 0 0 0
  • ya cadı kız güzel bir fikirde buraya girenler resimleri görüntüleyemiyor ama yazılar görüntüleniyor sanırsam bence buraya değilde özek msj la yazsak adresi çün ki sıkıntı yaşamamak açısında malum herkes bekar değil bacum bana özl msj la gönderin bacular adresi bende eklim eklediğimide yazarım burda yada eklemeden önce bende msj atarım ki garanti olur ona göre kabul edersiniz net i iyi niyetle kullanmayanlarda var adresler karambole gitmesin aman dikkataltında tırmanışta falla ilk gün kiminnn??
#18.08.2007 01:06 0 0 0
#18.08.2007 00:56 0 0 0
  • ben bir ayda 5 kg nun üzerinde bir kilo verdim . nasıl mı?

    güne ilk önce bir greyfurt suyu içerek hem zinde tutuyo hemde yağların yakılmasında etkili 2 bardak içebileceğiniz sıcaklıkta su sonra kahvaltı en önemlisi yürüyüş çok düzenli yürümedim ama gideceğim yerlere çok yakınlara vesait kullanmadan ritmik yürüdüm sürekli birde gün boyunca su içmeyi alışkanlık edindim günde 2.5 lt en az su tüketmeye dikkat ettim çay kahve dahil değil buna ve arkadaşlar bu biçimde 14 15 kg yakın verdim 6 7 zarfında tavsiye ederim....
#18.08.2007 00:54 0 0 0
#17.08.2007 00:25 0 0 0
  • ya ben geldim annemdeydim valla geldimmmama ben olduğumdada kimse olmuyooooo
#15.08.2007 22:53 0 0 0
  • Konu: AYDIN
    emeği geçen tüm arkadaşlaraın ellerine sağlık biz bir proje ödevi için buradan çok yaralandık gerçekten ellerinize sağlık süper bir düşünce ve uygulama
#15.08.2007 18:11 0 0 0
  • bende özledim bende resmin var şu an elimde sana koşamakisterdim derman derman yok dizlerim desizleri çok ama çok sefiyommmm kızlarrrr
#15.08.2007 17:58 0 0 0
  • asiyan su perisi boncuk surmeli sağolun canlar güzel dilekleriniz için herşey gönlünüzce ve sağlıkla olsun ama bir hanife teyze tanıyom sizin teyzeniz mi bilmem gari
#15.08.2007 17:52 0 0 0
  • Allah bağışlasın balını bacım sende uyku mahmuruda olsan afilli çıkmışın valla doğru diom selametle kalın
#09.08.2007 23:49 0 0 0
  • sağol ablam kimseye yararımdan başka birşey olmas ablası bende seni sefiyommm cadıııığdırın alalması bu turkuyüde çok ama çok severim bilirmisin
#09.08.2007 23:45 0 0 0
  • Konu: vE BEn.
    turkçe yazın bacım bak gizli saklı konuşuyonuz alınıcam nere gidionuz da bizde gelelim teklife gerek yok bacum
#09.08.2007 23:43 0 0 0
  • hı tamam ablası bende anlamıştımgenede tastikli olsun dedimde ondan sormuştum canısı
#09.08.2007 23:40 0 0 0
  • sarı menekşenin hanife teyzesini tanıyom seninde mi var kıs o teyzeden
#09.08.2007 21:24 0 0 0
#09.08.2007 21:14 0 0 0
  • arkadaşım emeğine sağlık paylaşımın için teşekkürler bu yazdıklarınız sadece matematik için geçerli değil hayatın yada eğitimin her devresinde geçerli önemli olan azim etmek ve planlı proğramlı olmak ama bunu yapabilen başara bilen çok az gözlemlerime göre
#09.08.2007 20:57 0 0 0
  • bütün müslüman cemaatinin kandili mübarek ve hayırlara vesile olsun

    arkadaşım ellerine sağlık çok güzel hazırlamışsınız paylaşımınız için teşekkürler
#09.08.2007 19:32 0 0 0