cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#25.04.2009 12:53 0 0 0
#25.04.2009 10:16 0 0 0
#25.04.2009 10:14 0 0 0
#22.04.2009 20:56 0 0 0
#22.04.2009 20:40 0 0 0
#21.04.2009 19:56 0 0 0
#21.04.2009 19:55 0 0 0
#21.04.2009 19:43 0 0 0
  • Evet arkadaşlar, en son ne zaman salıncakta sallandınız?
    Ben bugün salıncakta sallandım mesela.Çoook güzel ve eğlenceliydi.21 yaşıma gelmeme rağmen çocuk gibi oldum:) Benim 1 sene olmuştur sanırım salıncağa binmemem.Çok güzel bi şekilde stres attırıyor hele ki sınav staj gibi durumlar varsa... Hemen salıncağa koşun arkadaşlar:)
    Hadi bakalım siz en son ne zaman salıncakta sallandınız???
#21.04.2009 19:33 0 0 0
#21.04.2009 16:20 0 0 0
  • tamam canım sende gel tabe yawf:) iyi senin getirdiklerinlede oynarız falan, ama salıncakta olsun tamam:)
#21.04.2009 16:17 0 0 0
#21.04.2009 13:12 0 0 0
#21.04.2009 10:32 0 0 0
#21.04.2009 09:01 0 0 0
#21.04.2009 08:54 0 0 0
#21.04.2009 08:52 0 0 0
  • hıım güselmiş yaylalar :)
    narçiçeği senin bahçende güselmiş:)
    tam pikniklik çoook güsel yeşil yeşil temiz hava falan....
#21.04.2009 08:41 0 0 0
#20.04.2009 22:06 0 0 0
#19.04.2009 13:45 0 0 0