ama daha önce gördüm sanki bu resimleri....
Benim 1 sene olmuştur sanırım salıncağa binmemem.Çok güzel bi şekilde stres attırıyor hele ki sınav staj gibi durumlar varsa... Hemen salıncağa koşun arkadaşlar
iyi senin getirdiklerinlede oynarız falan, ama salıncakta olsun tamam

böle daha yeşillik olsaydı iyiydi