cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#23.03.2009 20:24 0 0 0
#23.03.2009 19:53 0 0 0
#23.03.2009 19:49 0 0 0
#23.03.2009 19:37 0 0 0
#22.03.2009 20:59 0 0 0
  • yorgunluğum daha bir suskun
    hep çocuksu kalıyor bir yanım...
    çok güzel emeğinize sağlık, müziği falan da çok güzel
#22.03.2009 20:56 0 0 0
#22.03.2009 11:38 0 0 0
#21.03.2009 19:30 0 0 0
  • Çok tatlılar, eline sağlık
    stajda hocanız mı istedi?Yoksa siz mi yaptınız?Ben de staja gidiyorum da daha farklı şeyler yapıyoruz.
#21.03.2009 14:56 0 0 0
#17.03.2009 14:40 0 0 0
#17.03.2009 14:35 0 0 0
#17.03.2009 14:33 0 0 0
#17.03.2009 14:13 0 0 0
#17.03.2009 14:02 0 0 0
#17.03.2009 13:38 0 0 0
  • çok güzel anlatmışsınız, emeğinize sağlık
#17.03.2009 07:42 0 0 0