- Ana Sayfa
- Mesajlar
cemre09
Üye
-
çok güzel olmuş,emeğine sağlık canım
çok beğendim......
-
msn ortalığı karıştırmış,ah msn ah

-
ewet becerdin,ilk olmasına rağmen çok güsell
-
çok güsel, çok beğendim,emeğine sağlık özgür
-
örümcek falan lazım değil yawff,aman
-
bence arada fazla yaş farkı yoksa olabilir,aşk yaşa falan bakmaz aslında
-
çok güseller,mis gibi kokuyodur onlar
-
paylaşm için sağolun

-
çok güseller

-
benim kahverengi memnunum Allah'a şükür..ama yeşil olsunda isterdim hani
-
Allah nazardan saklasın maşallah
-
derslerden fırsat buldukça, ara sıra okurum
-
emeğinize sağlık,çok beğendim
-
emeğinize sağlık çok güsel olmuşş,sabah sabah iyi geldi böyle bişey
-
çok doğru söylemişsiniz
-
çok hoş bir anlatım olmuş,emeğine sağlıkk
-
ne güselmiş,paylaşım için sağoll
-
ben de ikizlerim,doğru diyo
-
şen kaynanalar iyiymiş