- Ana Sayfa
- Mesajlar
cemre09
Üye
-
hepsi çok güzel
,ama en üstteki daha güzel yawf
-
çok güzel ve de yaratıcı olmuş,paylaşım için sağolun
-
güzelmiş, şemsiye özellikle
-
çok şekerler,paylaşm için sağolun
-
1. daha güzell
-
ooo uçak değil,otel gibi..benim yükseklik korkum var ama ,ben bile bu uçakta uçmayı isterim galiba

-
güzell olur
-
paylaşım için sağol tofish
-
güzelmiş,iç açıcı yerler ,sağolun
-
çok hoşlar
-
ooo çok güsel resimler sağol
benim babannemler,babam falan muğlalı ama ben hiç gitmedim tabi,Ula'ya gitmiştim,bi yer gezemedim zaten
-
paylaşım için sağol
-
ben de bilmiyorum ama ,televizyonda falan izlemştm ,çok güzel eğlenceli yani
-
küçüklüklerine benziyorlar ama
-
çok güzelmiş gerçekten,hoşuma gitti,sağolun
-
sağol yaa

-
güzelmiş ama ben de korkuyom yüksekten