cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#15.02.2009 17:45 0 0 0
#15.02.2009 12:58 0 0 0
#15.02.2009 12:57 0 0 0
#15.02.2009 09:41 0 0 0
#15.02.2009 09:40 0 0 0
#14.02.2009 19:31 0 0 0
#14.02.2009 19:29 0 0 0
#14.02.2009 19:24 0 0 0
#14.02.2009 19:21 0 0 0
  • Allah akıl fikir versin,ne diyelim,milletin başka uğraşcak işi gücü kalmamış
#13.02.2009 20:30 0 0 0
#13.02.2009 20:26 0 0 0
#13.02.2009 20:23 0 0 0
#12.02.2009 16:10 0 0 0
#11.02.2009 20:06 0 0 0
#11.02.2009 20:03 0 0 0
#11.02.2009 19:54 0 0 0
#11.02.2009 14:58 0 0 0
  • Konu: Davos
    ooooo paylaşm için saol
#11.02.2009 14:46 0 0 0