Chiron

Chiron

Üye
11.09.2007
Acemi Er
98
Hakkında

  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#5056938]Chiron[/alinti]

    flaşı izledinse ve mesajı doğru anladınsa öylesine şerefsiz demek şerefsizlere hakaret olur...
    dürüstlük yerine, oturup derdini mertçe söylemek yerine, oyalayanlar, kandıranlar, ihanet içinde olanlar şerefsiz kelimesini iltifat kabul ederler...
    Orijinali Göster...
    flaşı izledinse ve mesajı doğru anladınsa öylesine şerefsiz demek şerefsizlere hakaret olur...
    dürüstlük yerine, oturup derdini mertçe söylemek yerine, oyalanlar, kandıranlar, ihanet içinde olanlar şerefsiz kelimesini iltifat kabul ederler...

    Yinede biz ''hayata'' arabeks takılmayalım.Paylaşım için tşkler.Emeğe saygı efem..
#18.09.2013 08:01 0 0 0
#17.09.2013 14:52 0 0 0
  • Çok üzüldüm çok tanımama rağmen iyi biri olduğunu hislerimle anlamıştım imzasındaki yazıyı görünce gerçekten çok üzüldüm.Allahın taktiri Allah ailesine sabır versin.Nur içinde yatsın.
#26.11.2012 15:24 0 0 0
#26.11.2012 15:15 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4944637]Chiron[/alinti]Hala geçerlimi acaba :) biraz geç oldu ama güç olmasın ne yapmalıyım ihtisas odası üyesi olabilmek için


    öncelikle flaş ders notlarına çalışıp flaş yapmanız lazım. bitirdiğiniz flaşları flaş şiirler bölümünde yayınlamasnız lazım. flaşlarınızdaki yeteneklerinizin gelişimine göre 2.grup, 3. grup aşamalarını geçtikten sonra çalışmaya ve gelişmeye devam ederseniz ihtisas odasına girebilirsiniz...
    Orijinali Göster...
    öncelikle flaş ders notlarına çalışıp flaş yapmanız lazım. bitirdiğiniz flaşları flaş şiirler bölümünde yayınlamasnız lazım. flaşlarınızdaki yeteneklerinizin gelişimine göre 2.grup, 3. grup aşamalarını geçtikten sonra çalışmaya ve gelişmeye devam ederseniz ihtisas odasına girebilirsiniz...
    flash ders notu nerde acaba modum yardımınız lazım
#26.11.2012 14:17 0 0 0
#21.11.2012 19:01 0 0 0
#21.11.2012 18:19 0 0 0
  • Kısa ve öz........Çok güzel anlamlı bir sözdüü teşekkürler hocam emeğinize sağlık..
#30.03.2008 21:27 0 0 0
  • Tek kelime süper olmuşşşşşşşşş tebriklerrrrrrrr
#30.03.2008 21:01 0 0 0
  • Konu: Ben Sustum
    Bu Şiiri ben internetten indirdim..kimin söylediği veya kimin yazdığıyla hiç 1 bilgim yok..

    Saygılarımla..
#16.12.2007 20:43 0 0 0
  • @adsız kahraman adlı üyeden alıntı:
    hepside cok guzeller ama gelgor ki tek tek eklemek cok zor oluyor bunlari ekleyen bi arkadas varsa msnsini alabilirmiyim :D
    Orijinali Göster...



    İlk önce kullanıcı kontrol panalinizden ayarlarınıza giriyorsunuz...

    Ayarlarınıza Tıklayınız..

    Sayfanın en aşağısında ''Gelişmiş vB kodlarının kullanımı'' Seçeneği var..Siz bu seçenekten

    WYSIWYG-Editörü seçeneğini seçip değişikleri kaydet butonuna tıklıyorsunuz..

    Genelde ''Gelişmiş Modus'' seçilidir...bu seçenek copy paste yapmanızı engeller..yani gelişmemiş ve kodlarla uğraşmanızı sağlayan 1 moddur..

    WYSIWYG-Editörü seçeneğini seçerseniz istediğiniz siteden istediğiniz konuyu kod olmadan copy paste yaparak forumda rahatlıkla paylaşım yapabilirsiniz..Tek tek kodlarla uğraşmanızada gerek yoktur..

    Saygılarımla.
#19.11.2007 00:19 0 0 0
  • Konu: Ben Sustum

    Ben Sustum Uzaktaki Yar!

    Ben Sustum Uzaktaki Yar!
    Dudaklarımın Arasındaki Şarkı,
    Saçlarımı Okşayıp Giden Rüzgar!
    Yüreğimin Kanıyla Yazdığım Şiirler..
    Akan Deryalar,Nehirler Sustu!
    Sustu Ve Uzaktaki Yar Sustu!
    Hep Konuştumda Ne Olduki?
    Bitkin,Kırgın, Perişan Yaşadım..
    Kanımla Yazdım Yüreğime..NAKIŞLADIM..
    Öyle..Öyle Çok sevdimki Seni,
    Sevdimde...Sevdimde Ne Olduki?
    Kara Saplı Bıçak Sırtımda Yaşadım!
    Sabahlara Kadar İnleyip Güneşi Gözyaşımla Selamladım!
    Hayallerimde Yazdım,Düşlerimde Topladım..
    Yüreğime...Yüreğime Koydum Seni.
    Yüreğimin En Derin Yerine!!!
    Koydumda Koydumda Ne Olduki?
    Ben Sustum Sen Söyle Uzaktaki Yar..
    Söylesene Gönül Yaram
    Ben..Ben Zaten Hep Susmadım mı?
    Bu Dört Duvar Arasına Hapsedilip,
    Susmaya Mahkum Edilmedim mi?
    Canım Diye Sevmek Hakkım Değilmi?
    Seni Hayal Edip Seni Sensiz Yaşamadım mı?
    Duvardaki Resmine Bakıp Bu gözler.. Kahır Dolusu Ağlamadımmı?
    Ben Sustum Gülüm!
    Sen Söyle..
    Ben Sustum!
    Söylesene Hasretim..Söylesene Hasretim Sana Değilmiydi?
    Bu Yalvarışlar..Bu Yakarışlar...
    Canım Gibi Sevmedim mi seni?
    Sevipte Canıma Katmadım mı?
    Söyle Bee Uzaktaki Yar!
    İsmini Dudaklarıma Hece Yapmadımmı?
    Allahımdan Sonra Sana Tapmadım mı?
    Seni Mavi Bulutlara Yazıp Düşlerimde Toplamadım mı?
    Sana Olan Sevdamı Söyle..
    Yıldızlara Haykırmadım mı?
    Ben Haykırdıkça Yıldızlar Bir Bir Kaymadımı?
    Söyle...Düşmedimi Yıldızlarım Düşüp Kaybolmadımı?
    Gökyüzü...Gökyüzü Birden Kararıp,
    Şimşekler Çakıp Kasırgalar Kopmadımı?
    Cehennem Gibi Yanan Yüreğimin Üstüne Yağmurlar yağmadımı?
    Yağmurların Yüreğimi Söndürmediğine Şahit Olmadınm mı?
    Hep Sana Yanmadımı Yüreğim..
    Söyle Yanmadımı...
    Ben Sustum Bee Canım..
    Ben Sustum!Sen Söyle..
    Ben Zaten Hapsedilip Susmaya Mahkum Edilmedim mi?
    Kirli Bir Gömlek Gibi Çıkartılıp Atılmadım mı?
    Sabahı Olmayan Yorgun Gecelere Hayalinle Girmedim mi?
    Hep Aynı İşkenceyle Sabahları Beklemdim mi?
    Söylesene Birtanem..
    Sevdamla Yüreğimi Dağlamadım mı?
    Ayaz Geceleri Sensiz Titreyerek Bitirmedim mi?
    Söyle Yarim..
    Ben Sustum! Ben Hep Susmadım mı?
    Nemli Kirpiklerimde Sensiz Geceleri Öldürmedim mi?
    Yüreğim Sızlarken Yaralı Gönlüme Kırılmadım mı?
    Yüreğime Hep Aynı Acı..Hep..Hep ayrı İşkence Doğmadımı?
    Taptımda Sana Ne Olduki?
    Hep Yıkılıp Kahır Dolusu Ağlamadım mı?
    Ayaz Geceler Uğrunda Titreyerek Yaşadım..
    Diz Çöküp Önüne Avuç Açıp Yalvardım!
    Yalvardımda Sana Ne Olduki?
    Kalbinin Dilencisi..Yüreğinin Kölesi Oldum Bee Belalım!
    Ah Yüreğim Kanıyor!
    Gözlerim Ağlıyor..
    Tükendim! Tükendim Bee Gülüm..TÜKENDİM!
    Yoruldum Halim Kalmadı
    Yıkıldım Olduğum Yere..
    Yıkıldım Bee Balım! YIKILDIM!
    Ben Sustum Bee Belalım!
    Ben Sustum!
    Yemin Ederimki...Yemin Ederimki Sustum!
    Gönlümden Herşeyi Alıp Giden Kasırga Sustu!'
    Hep Söylemek İstediğim O şarkı Var Yaa
    Dudaklarımın..Dudaklarımın Arasındaki o Şarkı! SUSTU!
    Penceremin Camına Vuran Yağmur Damlaları SUSTU!
    Yüreğim SUSTU!
    Konuşan Dilim SUSTU!
    Ben Sustum Uzaktaki Yar!
    Sen Söyle..
    Ben..Ben Sustum!
    Sustum...Sustum..Sustum!

    Yazan: Turgut ALTUNYURT
#18.11.2007 11:32 0 0 0
#01.11.2007 22:08 0 0 0
  • Sevgili atesilter hocam beğenmenize çok sevindim.Eksik Olmayın...Arkadaşlar yorumlarınız için hepinize tek tek teşekkür ederim..

    ''Sevmek Çok Kutsal 1 Emanettir'' Boşa harcamayalım..
#01.11.2007 00:21 0 0 0
  • [swf1]chiron-seni-seviyorum.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]chiron-seni-seviyorum.swf[/swf4]
#30.10.2007 21:35 0 0 0
  • Yaff... ya ben anlatamıyorum derdimi yada siz beni anlamıyorsunuz elimde 1 sürü script var...malum swishmax her çeşit script var içinde.
    Fakat bu scriptleri nerde nasıl kullanılcağını bilmiyorum...sizden script istemedimki sadece yazının altına mp3 nasıl saklanır diye sordum hocam :D Onuda dün kurcalayarak öğrendim Umarım anlatabilmişimdir..:) hey allam ben en iyisi susma hakkımı kullanayım :D
#18.09.2007 20:51 0 0 0