biraz geç oldu ama güç olmasın ne yapmalıyım ihtisas odası üyesi olabilmek için



biraz geç oldu ama güç olmasın ne yapmalıyım ihtisas odası üyesi olabilmek için



Onuda dün kurcalayarak öğrendim Umarım anlatabilmişimdir..
hey allam ben en iyisi susma hakkımı kullanayım