FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Sevgili enesgmc ve ozgur ruh

    Sevgili arkadaslarim ikinizde öncelikle hosgeldiniz
    elbette burada her üye gibi flash derslerimizden
    faydalana bilirsiniz...



    Burada diger arkadaslarimiz gibi üylerimizin
    kendi calismalarini sergiledikleri
    Sizin sundugnuz Flashlar bölümünü ziyaret ederk
    derslere basliyabilirsiziniz



    en kisa zamanda bunun karsiligini alacaginizdan
    eminim

    sayi ve sevgiyle
#10.09.2007 23:02 0 0 0
  • selamunaleykum benı de aranıza alırsanız sevınırım.flash konusunda bırsey bılmıyorum ogrenmek ve paylasmak ıstıyorum. photoshop konusunda herkese yardımcı olabılırım
#14.09.2007 10:13 0 0 0
  • Merhaba ben eski bir üyenizim, bu bölümü yeni gördüm ve bende üye olmak istiyorum. Bilginize...
#14.09.2007 10:42 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorum ilgili arkadaşlar bu konuyla ilgilenirmisiniz?
#14.09.2007 11:47 0 0 0
  • sevgili arkadasim ismailatak ve bernadal

    önecelikle ikinizde hosgeldiniz burada
    mesajlarinizla bizleri mutlu ettiginizi
    belirtmek istiyorum.



    Üyelik icin sizden sayfayi takip etmenizi
    ve eger burada ögrenmek istiyorsaniz
    buradaki emeklere ve paylasimlari takip
    etmenizi ve eger halen üye olmak istiyorsaniz
    o zaman sizin paylasimlariniz da dikkatte
    alinacaktir

    https://www.main-board.com/forumdisplay.php?f=184

#14.09.2007 19:11 0 0 0
  • Benide Aranıza Alırmısınız?
#16.09.2007 09:39 0 0 0
  • sevgili arkadasim Chiron

    armiza katilmak istemene cok sevindim
    sevgili arkadasim



    072. Chiron

#16.09.2007 13:09 0 0 0
  • Arkadaşlar bu forumu google'da flash animasyon yapmak diye araştırma yaparken buldum, ve üye oldum,
    Gerçekten amacım ileri düzeyde flash animasyon yapabilmek,
    Bu yüzden yardımlarınızı bekliyorum,
    Henüz herhangi bir flash izlemedim yorum yapmadım, öncelikle üye olabilirmiyim olamazmıyım diye sizlerden fikir almak istedim,
    Şu an için flash animasyon yapabilmek hakkında hiçbir bilgim yok, Eğer nerden başlamam ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olabilirseniz sevnirim,
    Şimdiden Teşekkürler...
#24.09.2007 19:45 0 0 0
  • Sevgili mavi1903,
    Aramıza sizin gibi araştırıcı ve
    flash yapmaya istekli bir arkadaşımızın katılmasına
    çok ama çok sevindim..


    Bizler, biribirimize yardım ede ede aşağıdaki linkte bulunan
    flashları yapar hale geldik.
    O flashları izleyerek durumumuzu görebilirsiniz...
    İzleyeceğiniz Flash'ların pekçoğu
    sadece bordumuzda yaptığımız çalışmalardan elde edilen
    bilgiler ile yapılmıştır.


    İlk flashınızı yapıp bizlerle paylaştığınız anda
    Flash Çalışma Gurubu Ailesi'ne de
    kesin kaydınız yapılmış olacaktır.

    İlk flashınızı yapmanız için
    Flash dersleri, Flash Danışma ve Yardımlaşma ile
    Flash Sorunları sayfaları
    tamamen sizin kullanımınıza açıktır.
    Hertürlü sorununuzu ilgili bölümlerde dile getirebilirsiniz.

    Tekrar hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.
    Sanırım çok yakında flash yapmanın aslında ne kadar
    kolay olduğunu siz de göreceksiniz.




    Arkadaşlarımızın yaptıkları flashlar

    Flash sorunları Sayfası

    Flash Danışma ve Yardımlaşma Sayfası

#25.09.2007 03:57 0 0 0
  • sira banada geldi sanirim heyecan dorukta bende varim bu flash isinde calismalari hayranlikla izliyorum cunku
#29.10.2007 21:23 0 0 0
  • Duyduk duymadık demeyin..!
    Müzikli Şiirler bölümünün seçme paylaşımlarını
    elinde bulunduran bir dostumuz daha bizlere katılmak üzere
    resmi müracaatını yapmış durumda...


    Sevgili hocam garip07,
    Bu konuda başarılı olacağına inandığım
    sevgili arkadaşımız Nerqish'i ben sizin yerinizde olsam
    anında yakalar ve bir daha bırakmazdım...
#29.10.2007 21:58 0 0 0
  • bende aranızdayım;)

    Flash için sahip olduğum biginin eksik olduğunu düşünüyorum ve aranızda daha da geliştirmek istiyorum.Yaptığım flash çalışmalarından bir tanesini sundum onaylamanızı bekliyorum:)
#30.10.2007 00:12 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Duyduk duymadık demeyin..!
    Müzikli Şiirler bölümünün seçme paylaşımlarını
    elinde bulunduran bir dostumuz daha bizlere katılmak üzere
    resmi müracaatını yapmış durumda...


    Sevgili hocam garip07,
    Bu konuda başarılı olacağına inandığım
    sevgili arkadaşımız Nerqish'i ben sizin yerinizde olsam
    anında yakalar ve bir daha bırakmazdım...

    Orijinali Göster...


    cok tesekkur ederim guzel dusunceleriniz icin cok karisik okudum ama bakalim yapicam artik donusu yok basinizi agritabilirim hocam
    garip duydun efem
#30.10.2007 21:21 0 0 0
  • @vedoo adlı üyeden alıntı:
    bende aranızdayım;)

    Flash için sahip olduğum biginin eksik olduğunu düşünüyorum ve aranızda daha da geliştirmek istiyorum.Yaptığım flash çalışmalarından bir tanesini sundum onaylamanızı bekliyorum:)
    Orijinali Göster...


    Sevgili arkadaşım vedoo,
    Sizin gibi flash yapan bir arkadaşımızı daha aramızda görmek
    beni sandığınızdan da çok mutlu etti..


    Sanırım sevgili hocamız garip07 sizi büyük bir sevinçle
    Flash Çalışma Gurubuna üye yapacaktır..
    Flash tekniğinizi daha da geliştirmek istemenize de
    ayrıca sevindim. Çok iyi biliyorsunuz ki,
    öğrenmenin sonu yok.

    Bizler burada birbirimize elimizden geldiğince
    yardımıcı olmaya çalışıyoruz..
    İnşallah size de faydamız dokunur.


    Tekrar aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.
#31.10.2007 00:01 0 0 0
  • Nerqish aramiza hosgeldin sevgili arkadasim



    ates hocam ben tek tek aliyorum sorunsuz paylisim
    yapabilcek duruma gelecekler insallah



    kadroyu tasiyacam buraya yakinda

#31.10.2007 00:33 0 0 0
  • @ garip07,
#31.10.2007 00:40 0 0 0
  • sevgili arkadasim vedoo

    aramiza hosgeldin arkadasim flash konusunda
    ne kadar ilerlediginiz hakinda bilgim olmasada
    paylasmis oldugunuz ilk flashinizda 3 bölüm
    flash calismalarina dahiil edildiniz...



    her türlü sorunlarinizi Flash sorunlari sayfasina
    yazabilirsiniz ve flash derslerimizi gözden gecirmeniz..
    bazi kolayliklar gösterecegine eminim..
    hayirli calismalar dilegiyle arkadasim




    vedoo




#31.10.2007 00:40 0 0 0
  • Sevgili garip07,
    Flash yapmaya sıfırdan başlayıp,
    şu andaki durumunuza gelmiş olan başarılı bir kişi olarak
    sizin arkadaşımız vedoo'yu doğrudan
    Üçüncü Çalışma Gurubuna almanıza sevindim.


    Siz bu işten anlıyorsunuz sevgili arkadaşım.
    Başarılarınız daim, herşey gönlünüze göre olsun..!
#31.10.2007 01:56 0 0 0
  • Kabul ederseniz bende Sizlere katılmak istiyorum..
#01.11.2007 15:07 0 0 0