@conqueror adlı üyeden alıntı:
[alinti=#3041671]SheqeYy_BeBiSh[/alinti]
Sevgilinize Nasil Hitap Edersiniz? konusundan:
[alinti=#3046579]SheqeYy_BeBiSh[/alinti]BeN iSMiYLe HiTaP eDIoRuM CoGu ZaMaN iSMiNDeN Daha öZeL Bi$i YoKTuR BeNiM iCiN
öLüRüM oNuN iSmiNi oLu$TuRaN HaRFLeRe..
Kendisi için değil de harfleri için ölürüm demen tuhafıma gitti
Orijinali Göster...