D_TimmberG

D_TimmberG

Üye
26.09.2008
Er
173
Hakkında

#03.12.2008 16:33 0 0 0
  • cok güzel olmus gercekten emeginize saglik hayran kaldim öyleki böyle bir yetenegim olsa hemen baslardim
#02.12.2008 09:29 0 0 0
#26.11.2008 20:23 0 0 0
#23.11.2008 16:15 0 0 0
#20.11.2008 12:34 0 0 0
#19.11.2008 12:36 0 0 0
#17.11.2008 17:57 0 0 0
#16.11.2008 18:49 0 0 0
#13.11.2008 15:57 0 0 0
#13.11.2008 13:22 0 0 0
#13.11.2008 13:12 0 0 0
#13.11.2008 12:47 0 0 0
#12.11.2008 19:41 0 0 0
#12.11.2008 19:35 0 0 0
  • @conqueror adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#3041671]SheqeYy_BeBiSh[/alinti]


    Sevgilinize Nasil Hitap Edersiniz? konusundan:

    [alinti=#3046579]SheqeYy_BeBiSh[/alinti]BeN iSMiYLe HiTaP eDIoRuM CoGu ZaMaN iSMiNDeN Daha öZeL Bi$i YoKTuR BeNiM iCiN
    öLüRüM oNuN iSmiNi oLu$TuRaN HaRFLeRe..


    Kendisi için değil de harfleri için ölürüm demen tuhafıma gitti
    Orijinali Göster...
    Sevgilinize Nasil Hitap Edersiniz? konusundan:



    Kendisi için değil de harfleri için ölürüm demen tuhafıma gitti
#10.11.2008 20:35 0 0 0
  • önce can sonra canan derler bu kelimeleri yabana atmamak gerek.

    birde istatisliklere göre en güclü aci can acisi sonradan evlat acisi ondan daha sonra geliyormus es sevgili vs acisi demekki canan icin can verilmezmis.
#10.11.2008 20:00 0 0 0
#06.11.2008 20:52 0 0 0
#06.11.2008 15:01 0 0 0