eBRuLy

eBRuLy

Üye
16.01.2005
Uzman Onbaşı
4.273
Hakkında

#18.03.2006 12:08 0 0 0
#18.03.2006 12:07 0 0 0
#18.03.2006 12:05 0 0 0
  • bence corba cok lezzetli, bende denemistim.. kiloda vermstim. ama bir hafta sonra biktim :D kilolari geri aldim :(
#18.03.2006 12:02 0 0 0
#18.03.2006 12:00 0 0 0
#18.03.2006 11:59 0 0 0
  • Yine hayallere daldim.. "En tatli hayal, en büyük gercek"...

    süper olmus changeee, cok tesekkürler
#17.03.2006 18:50 0 0 0
  • noimage

    Tür
    Dram/Gerilim/Fantastik
    Gösterim Tarihi
    21 Temmuz 2006
    Yönetmen
    M. Night Shyamalan
    Yapim
    2006 (ABD)


    Paul Giamatti ve Bryce Dallas Howard'in basrollerini paylasacaklari filmde Shyamalan, calistigi Apartman havuzunda bir deniz kizi bulan kapicinin yasadiklarini anlaticak.
#17.03.2006 12:05 0 0 0
#17.03.2006 11:51 0 0 0
#17.03.2006 11:49 0 0 0
#16.03.2006 20:37 0 0 0
#16.03.2006 16:23 0 0 0
#16.03.2006 10:52 0 0 0
#16.03.2006 10:51 0 0 0
#16.03.2006 10:50 0 0 0
#16.03.2006 10:49 0 0 0
#15.03.2006 13:57 0 0 0
#15.03.2006 13:50 0 0 0
  • noimage

    Hasretinde bazen yağmur olup
    Geçeceğin yollara gül tohumu ekiyorum
    Sen ise ;
    Ayaklarınla yüreğime bassan bile
    Yüreğimin acıdığını düşünme.
    Ben , her adım attığında,
    Yüreğimden öptüğünü farzederim.

    Hasretin çöker hüzün bulutlarıma...
    Yüreğine düşen her damla,
    Kurumuş güllerin yüreklerine " hayat " olur.
    Ben, sana ağladıkça,
    Güllerin daha güzel açar,
    Bilirim.
    Ben, sevdana yandıkça
    Baharlar hep gülüşlerinde konaklar.
    Hissederim.....

    Yüreğin, aldığım nefes olmuşken,
    Toprağa sarılan sarmaşık gibi
    Geceye uzanan ışık gibi
    Hasretinde bile " sana " sarılıyorum.
    Aldırmıyorum hasret yağmurlarına,
    Yokluğunda bile yaşatıyorum seni.
    Sakın üzülme sen;
    Ben; seni sevdikçe nefes alıyor,
    Seni özledikçe yaşıyorum...

#15.03.2006 13:48 0 0 0