eBRuLy

eBRuLy

Üye
16.01.2005
Uzman Onbaşı
4.273
Hakkında

#30.03.2006 22:19 0 0 0
  • noimage

    Bu Tabloyu 19. yüzyilda William Holman Hunt yapmis, ve "Evrenin Isigi" adimi vermis. Birgün bir sergide bir sanat elestirmeni demiski:

    - Güzel bir tablo dogrusu, ama anlamini bir türlü kavrayamadim... Adamin vurdugu kapi hic acilmayacak mi? Ona kapi kolu cizmeyi unutmussunuzda!!...

    Hunt gülümsemis ve:
    - Adam siradan bir kapiya vurmuyorki.. Bu kapi insan kalbini simgeliyor. Ancak iceriden acilabildigi icin disarida kol olmasi gerekmiyor..

    O kapi size icerden acilmamissa giremezsiniz!
#30.03.2006 21:53 0 0 0
#30.03.2006 14:17 0 0 0
#30.03.2006 13:56 0 0 0
#30.03.2006 13:50 0 0 0
#29.03.2006 22:05 0 0 0
#29.03.2006 21:52 0 0 0
#29.03.2006 21:42 0 0 0
#29.03.2006 21:41 0 0 0
  • Konu: Farkımız
    acikli bir siir

    tesekkürler arkadasim
#29.03.2006 21:40 0 0 0
#29.03.2006 21:38 0 0 0
#29.03.2006 12:49 0 0 0
#29.03.2006 12:47 0 0 0
#29.03.2006 12:45 0 0 0
#29.03.2006 12:43 0 0 0
#29.03.2006 12:42 0 0 0
#29.03.2006 12:40 0 0 0
#29.03.2006 12:40 0 0 0