eflatun

eflatun

Üye
05.05.2005
Uzman Onbaşı
2.956
Hakkında

#20.03.2013 18:20 0 0 0
  • Konu: Nokta
    Yüreğinize sağlık...
#28.08.2012 18:02 0 0 0
  • Konu: Gülümcan
    Çok hoş bir sunum olmuş Refik abim.Yüreğinize sağlık.
#28.08.2012 17:58 0 0 0
#28.08.2012 17:40 0 0 0
#28.08.2012 17:39 0 0 0
#28.08.2012 17:38 0 0 0
#28.08.2012 17:32 0 0 0
#08.08.2012 23:45 0 0 0
#19.02.2012 15:10 0 0 0
#04.02.2012 08:49 0 0 0
#04.02.2012 08:44 0 0 0
  • Zaman daha nelere gebe. Bekleyip göreceğiz. Olmassa olmaz denilen bir çok şeyler bitmedi mi? Kesinlikle olmaz denilen şeyler olmadı mı? yüce yaradan hakkımız da hayırlısını versin...
#04.02.2012 08:41 0 0 0
#04.02.2012 08:39 0 0 0
#04.02.2012 08:38 0 0 0
#04.02.2012 08:34 0 0 0
#04.02.2012 08:32 0 0 0
  • Tüm gel dediklerimiz geliverseler akabinde...Hatta gel demeden , onlara ihtiyacımız olduğu anda bitiverseler yanımızda...

    yüreğinize sağlık Nerissa.
#04.02.2012 08:27 0 0 0
#04.02.2012 08:25 0 0 0
#04.02.2012 08:24 0 0 0