eflatun

eflatun

Üye
05.05.2005
Uzman Onbaşı
2.956
Hakkında

#31.01.2010 15:02 0 0 0
#31.01.2010 14:54 0 0 0
#31.01.2010 14:43 0 0 0
#27.08.2009 17:50 0 0 0
#20.08.2009 10:23 0 0 0
  • Türkçe'nin içine eden , imladan yazımdan bir haber dejenerasyona uğramış gençliğin nicklerine uyuz oluyorum.
#20.08.2009 10:17 0 0 0
#20.08.2009 01:33 0 0 0
#20.08.2009 01:32 0 0 0
#20.08.2009 01:32 0 0 0
#20.08.2009 01:30 0 0 0
#20.08.2009 01:17 0 0 0
#20.08.2009 01:13 0 0 0
#20.08.2009 01:05 0 0 0
#19.08.2009 08:28 0 0 0
#18.08.2009 22:34 0 0 0
#18.08.2009 22:33 0 0 0
#18.08.2009 22:30 0 0 0
#18.08.2009 22:29 0 0 0