eflatun

eflatun

Üye
05.05.2005
Uzman Onbaşı
2.956
Hakkında

#18.08.2009 22:10 0 0 0
  • Konu: Sus Ve Dinle
    Mükemmel paylaşım. Emeğinize sağlık.
#18.08.2009 22:09 0 0 0
#18.08.2009 22:06 0 0 0
#18.08.2009 18:56 0 0 0
  • Ne zaman bir mandolin ismini duydam illk okul öğretmenim aklıma gelir. Hele bıkmadan usanmadan çaldığı ve bizi bıktırdığı dere geliyor dere şarkısı yokmu hey gidi günler hey...

    Tşk.ler picasso'nun paylaşım için eşsiz sanat eserlerinden birisi.paylaşım için
#18.08.2009 18:54 0 0 0
  • Tüm herkes davetlidir diyecem ama balonumuz yokki. Ama kimbilir bir kapadokya turunda bineriz.
#18.08.2009 18:52 0 0 0
  • noimage


    Allah kimseyi gidenlerin arkasından baktıran , geridelkilerden yapmasın. Ki ayrılıksa.
#18.08.2009 18:51 0 0 0
#18.08.2009 18:49 0 0 0
#18.08.2009 18:47 0 0 0
#18.08.2009 18:46 0 0 0
  • Öfkeni saklamak için karanlıkların içinde bir kuytuluk seçersin gizlice. Kapağını hiç açmak istemediğin sandıkların en altına koyarsın nazikçe. Üzerine en ağır eşyaları yığarsın sıkıca. O an için incinmesini istemezsin, içinde sevdiklerinde olduğu için. Kapaklar kapanıp, kilitleri vurduğunda duyumsamazsın artık öfkeni. Geçmiştir, acı da olsa yaşanmıştır bir zamanlar. O hatıralara ithaf ettiğin gözyaşlarının izi vardır yanaklarında. Ve bir sabah uyandığında her şey hiç yaşanmamış gibidir.


    Harika paylaşım için teşekkür.
#18.08.2009 18:45 0 0 0
#18.08.2009 18:27 0 0 0
  • BEYŞEHİR - SADIKHACI KASABASI

    noimage

    Kasaba Adı SADIKHACI
    Nüfusu 2202
    Rakım 1101
    Belediye Başkanı
    Adı - Soyadı ŞAKİR ÖZEL

    Belediye Telefonu 0. 332 526 70 01 * 526 72 40 * 526 73 15 * 526 72 39 (Faks)
    Personel Sayısı 10 Memur , 2 Geçici İşçi
    Belediye Makine Parkı
    Hakkında Bilgi 2x Yolcu Otobüsü, 2x Kepçe, 1x Grayder, 1x Silindir
    1x İtfaiye Aracı, 2x Traktör, 2x Kamyon, 1x Vidanjör
    2x Hizmet Aracı, 1x Çöp Kamyonu


    Ulaşım Durumu
    Hakkında Bilgi Kasabamız Beyşehir'e 21 Km dir, Kasabadan ulaşım Belediye otobüsleri her gün Beyşehir'e günü birlik gider gelir, Konya merkeze her gün kasabadan minibüs gider gelir, ulaşımı belediyemiz otobüsleri yapmaktadır.
    Kasaba Tanıtım Bilgisi Sadıkhacı Belediyesi 02.11.1991 gün ve 91-38750 sayılı ortak kararname ile kurulmuş, Belediye organları 07.06.1992 tarihinde yapılan belediye seçimleri sonrası teşekkül etmiş olup belediye başkanlığı genel iş ve yürütümü bu tarihten itibaren başlamıştır.

    1480 yıllarından bu tarafa ise Fatih döneminden itibaren Kasabamızın tarihi ile ilgili bazı bilgiler mevcuttur. Kasabamızın kurucusu bir Türkmen beyi olan SADIK BEY dir. Bu Sadık Bey üç kardeş olup diğerleri ise Mumun ve İsmail Beylermiş Sadık Bey mevcut olan Kasabamıza yerleşmiş olup, İsmail ise Kasabamızda bulunan İsmailler mevkisi dediğimiz araziye yerleşir, Mumun ise Mumunlar dediğimiz araziye yerleşir. Sadık Bey Hacca gider ve Hacı Sadık olarak anılmış olup, Böylece Kasabamızın adı da SADIKHACI olmuştur.

    Sadıkhacı Kasabamız ismini bu ecdadımızdan almış olup, o zamanlarda kasabada tarım re hayvancılıkla uğraşıyorlarmış. 1480 yıllarında bu gün bu bölgede yer alan bazı köy ve komşu kasabalar o zamanlar yok imiş, o günkü mevcuda göre 180 kişi olup bunların 98 kişi erkek 82 kişi ise kadınmış.

    Kasabamız Eflatun pınarı anıtı ile tanınmakta olup, Eflatun pınarı Hititler döneminde kurulmuş kutsal Hitit anıtıdır. Kasabamızda bulunan anıt ilçemize 20 km dir. Kabartmanın oyulduğu kesme taşlar üst üste ve yan yana konularak eni 4 metre yüksekliği 7,5 metre olan dik ve düzgün bir duvar yüzünü andıran bir anıt yüzeyi oluşmuştur. Anıt göğe taşıyan ve yerle gök arasında ilişki kuran tanrıların canlandırmaktadır. Tanrı tesup ve tanrıça Sibel in kabartmaları ortadaki iki dikey taş üzerindedir. Anıtın önünde ise şelale tertibinde sular akmaktadır.




    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#17.08.2009 11:07 0 0 0
  • Adam çok roman okurdu.Karısı bir gece kocasının "Selin" diyerek sayıkladığını duydu. Oysa kendi adı "Leyla" idi. Dayanamadı kocasını uyandırıp sordu :

    -"Söyle bakalım, rüyada gördüğün o "Selin" kimdi?".Kocası :

    -"Kitap karıcığım, kitap. Dün okuduğum kitap"dedi.

    Ertesi akşam adam eve döndüğünde karısına her zamanki gibi sordu :

    -"Ne var ne yok karıcığım?".

    Kadın öfkeyle karşılık verdi :

    -Ne olacak, senin kitap telefon etti...
#17.08.2009 10:41 0 0 0
#17.08.2009 09:26 0 0 0
  • Konu: Buzullar 2
    Görüntü olarak mükemmemeller ama ya bunlar eriyip biterse.
#17.08.2009 09:18 0 0 0
#16.08.2009 20:41 0 0 0