eflatun

eflatun

Üye
05.05.2005
Uzman Onbaşı
2.956
Hakkında

#14.08.2009 11:33 0 0 0
#14.08.2009 11:32 0 0 0
#14.08.2009 10:54 0 0 0
#14.08.2009 10:54 0 0 0
#14.08.2009 10:41 0 0 0
  • Konu: NarCicegi
    Merhabalar NarCicegi

    Hayırlı Cumalar.
#14.08.2009 10:32 0 0 0
  • Allah rahmet eylesin.Duayenlermizin önde gelenlerinden birisi idi.
#14.08.2009 00:04 0 0 0
#13.08.2009 23:53 0 0 0
#13.08.2009 23:50 0 0 0
  • Eflatunpınar (Hitit Çeşmesi) : M.Ö. 1300-1200 yılları arasında yapılmış kutsal bir Hitit anıtıdır. Lahit taşına işlenen tanrı kabartmaları ile süslüdür. 7 metre eninde 4 metre yüksekliğinde bu abide 14 muazzam taştan ibarettir.

    Hemen 100 mt aşagısında çiftliğimiz mevcut. mükemmel gezilip görülecek yerlerden birisi.


    noimage

    noimage
#13.08.2009 23:41 0 0 0
#13.08.2009 23:36 0 0 0
#13.08.2009 23:33 0 0 0
  • İlginç. Başlık ile içerik çok farklı. Ama haber başlığı atmak bu olsa gerek.
#13.08.2009 23:33 0 0 0
  • işte herkes gitti...
    yüzümde kalan son gülümseme de yalan oldu sonunda
    korkuya benzer duygularla tanıdım aşkın ikinci yüzünü
    ayrılığın şiirlerine hiç dokunmamıştım
    her şey seninle başladığından
    güzelliklerin bile adını koymamıştım
    hiç bir yasa seni benden koparamayacakken

    şimdi nasıl yaşarım sensiz?...
    ben ışıkları sönük bir evin kapısını hiç açmadım ki!...
    ''ve senden ayrılmakta güzeldir...'' diyecek kadar
    kahraman olmadım hiç...


    Emeğine yüreğine sağlık.
#13.08.2009 23:27 0 0 0
  • Mükemmel bir paylaşım. Doğru kullanımlar , imla hataları bir yana dejenrasyona uğramış gençliğin düştüğü durum içler acısı.
#13.08.2009 23:18 0 0 0
#13.08.2009 23:15 0 0 0
#13.08.2009 23:08 0 0 0