Gerek şiir gerekse resimleri vede müzigin eşliginde nakış nakış işlemişsin.
Hüzünlenmemek elde değil...
Hayat zaten bir oyun değilmi sonuçta.Kimi zaman Ebe olur birilerini ararız,
Kimi zamanda SOBEEE diye bagıranlardan olmuyormuyuz.
Eminimki bildigim SARI BELA Mine Ebe oldugunda bile tüm saklananları teker teker bulup çıkartır.
Ve biliyorum ki her giden günün arkasından yeni bembeyaz sayfa açmaktasın.
Hele o sayfaları koparıp attıgın içinde her zaman şenşakraksın..
Hep öyle kal olurmu.
Biliyoruzki geçmiş zaten geçmiştir.Gelecek ise gelmemiştir.Geçmişe takılıp kalmamalı gelecegein kaygısını taşımamalıyız.Asıl olan geçmişten ders çıkartıp gelecegin ümidini taşıyıp bugunu yaşamak değilmidir.
O kadar mükemmel bir paylaşım hazırlamışsın ki.
Gerek resimler-resimlerdeki yazılar-diger gifler vede şarkı.
Bu kadar mı uyum olur...İnce ince nakış nakış işlemisin...
Ruhumun derinliklerindeyim yine
Oturdum
Seni düşünüyorum
Siyah siyah.
Ne gökyüzü eskisi gibi mavi
Ne de yıldızlar eskisi kadar parlak.
Seni uzaktan sevmek
kaderimse benim,
Bu sevda
Tüketecekse yüreğimi,
Böyle her gece
ayrılık acısıyla sabahlayıp,
Akşamları
Buluşma hayalleri kuracaksam
Bırak,
Bırak bu sevda
Bitsin...
Böyle günden güne
Dirhem dirhem eriyeceksem
Melek yüzlüm,
Acılar ok gibi saplanacaksa
Gönlümün ta derinliklerine
Bırak,
Bırak bu sevda
Bitsin...
Her geçen gün düşlerim yıkılır,
Ve ben yıkılacaksam.
Bırak içimde dağ gibi büyümesin
Hayallerim,
Yerin dibine batsın.
Korlaşsın bu sevda
Yüreğimin ta derinliklerinde
Yana bildiği kadar yansın.
Bırak,
Bırak bu sevda
Bitsin...