hulya66

hulya66

Üye
26.02.2006
Onbaşı
577
Hakkında

  • Valla arkadasim yuregine saglik cok guzelmis siirin acikcasi cok begendim devamini bekleriz!
#12.05.2006 18:32 0 0 0
  • Bir yıldız kayıyor
    O yıldızla birlikte
    Bir zamanlar ellerimle
    Sana verdiğim umutlarım gidiyor
    O yıldızla birlikte sen gidiyorsun

    O yıldızla beraber
    Sevgisiz ölüyor
    Benim kalbim gidiyor
    Yüreğim gidiyor o yıldızla

    O yıldız her şeyimi elimden aldı
    Ben sevgisizi sevdim
    O yıldızda sendin işte
    Bu akşam seninle birlikte
    O yıldızda öldü artık

    Yarın elbet sevgisiz
    O yıldızı görmesemde
    O yıldızın yerini
    Yeni bir yıldız alır elbet

    Ama sevgisiz
    Senin yerini kimse alamaz
    Senin yerine kimse gelemez
    Sen benim kanımsın artık
#12.05.2006 17:50 0 0 0
  • işte birgün daha bitti
    pencereden ayın ışığı odama yansıyor
    herkes bişeylerle meşgul oluyor
    ama ben seni düşünüyorum günler
    haftalar belkide aylar geçiyor
    ama ben seni düşünüyorum
    günler haftalar belkide aylar geçiyor
    hasretin içimde dağ gibi büyüyor
    ve ben seni özlüyorum
    bilmem hatırlarmısın bana verdiğin sözleri
    hani yeminimiz vardı hiç ayrılmıyacaktık
    hani beni seviyordun
    nerde kaldı bu sözler ey sevdiğim
    sana sesleniyorum duy beni
    şimdi yaban ellerdesin, benden uzaktasın bliyorum
    aşkımdan mı kaçtın yoksa turnam
    bir damla sevgiyi çok mu gördün bana?
    korktunda mı kaçtın gittin uzaklara
    çağırsam beni biraz olsa anlayıp geri döner misin
    orda bekleyenim var sevenim var der misin
    herşey bu kadar kolay mı sence ela gözlüm
    herşeyi bir anda silip atmak yaşanmamış saymak
    çok mu kolay
    hani bir şarkımız vardı
    onu dinleyince birbirimizi hatırlayacaktık
    peki dinliyor musun şarkımızı ela gözlüm
    dinleyip de ağlıyor musun benim gibi
    hüzünlü şarkıları dinlerken kendinden geçiyor musun?
#12.05.2006 17:43 0 0 0
  • işte birgün daha bitti
    pencereden ayın ışığı odama yansıyor
    herkes bişeylerle meşgul oluyor
    ama ben seni düşünüyorum günler
    haftalar belkide aylar geçiyor
    ama ben seni düşünüyorum
    günler haftalar belkide aylar geçiyor
    hasretin içimde dağ gibi büyüyor
    ve ben seni özlüyorum
    bilmem hatırlarmısın bana verdiğin sözleri
    hani yeminimiz vardı hiç ayrılmıyacaktık
    hani beni seviyordun
    nerde kaldı bu sözler ey sevdiğim
    sana sesleniyorum duy beni
    şimdi yaban ellerdesin, benden uzaktasın bliyorum
    aşkımdan mı kaçtın yoksa turnam
    bir damla sevgiyi çok mu gördün bana?
    korktunda mı kaçtın gittin uzaklara
    çağırsam beni biraz olsa anlayıp geri döner misin
    orda bekleyenim var sevenim var der misin
    herşey bu kadar kolay mı sence ela gözlüm
    herşeyi bir anda silip atmak yaşanmamış saymak
    çok mu kolay
    hani bir şarkımız vardı
    onu dinleyince birbirimizi hatırlayacaktık
    peki dinliyor musun şarkımızı ela gözlüm
    dinleyip de ağlıyor musun benim gibi
    hüzünlü şarkıları dinlerken kendinden geçiyor musun?
#12.05.2006 17:41 0 0 0
  • Hüzün yildizlari parliyor bugün gökyüzünde,
    Bu gece yine için için yaniyorum,
    Oturmus seni düsünüp agliyorum,
    Seni, gidisini, sevisini, herseyini...
    Unutamiyor iste seni su yarali kalbim,
    Yaptiklarini hatirlayip, pisman oluyor...
    Seni düsünüyorum bu gece, karanlik gökyüzünde...
    Simsiyah gökyüzünde parlayan yildizlari seyrediyorum,
    Onlari sana benzetiyorum,
    Kararmis kalbimin bir kenarinda yanan mesale misali...
    Dedim ya, seni düsünüyorum bu gece,
    Beni sevdigini, bana nasil baktigini, bana nasil güldügünü,
    Ellerimi nasil tuttugunu, ellerini nasil tuttugumu,
    Büyüyen bir ates gibi sevgimizin nasil çogaldigini
    Ve birgün ansizin birakip gidisini...
    Son vedani hatirliyorum, gözlerime aglarcasina baktigini,
    Gözlerini kalbime gömdügünü hatirliyorum,
    Bir daha çikamasin diye...
    Çikamadilar zaten kalbimden gözlerin,
    Ölüler dirilirler mi ki gömülenler çiksin, gitsin?
    Gittin son bir veda ile gözü yasli,
    Elimde kolyen, ardindan dakikalarca baktim, aglamakli,
    Sikildim, üzüldüm, perisan oldum ama aglamadim...
    Aglayamadim, engel oldu gururum, engel oldu askim,
    Uzaklara gittin, belki birdaha asla geri dönmemecesine,
    Özledim seni deliler gibi, özlüyorum hala...
    Sen bir yerde ben bir yerde, yinede sönmedi sevgimiz,
    Aksine çogaldi daglar gibi oldu hasretimiz...
    Hep seni hayal eder, hep seni düsünürdüm,
    Sesini duyunca yasar, duyamayinca ölürdüm,
    Aradin beni aylarca bir sevgi ugruna,
    Ne yazik ki, ihmal edildin bir hata ugruna,
    Kirildin, agladin, affettin ama hep sevdin,
    Beni sevdin gülüm beni, kalbi kirik bir vefasizi,
    Yine ihmal edildin yine unutuldun bir hiç ugruna,
    Yine kirildin, yine agladin, yine affettin...
    Bir daha unutuldun, sevdanla basbasa birakildin,
    Yine kirildin, yine agladin ama bu sefer affetmedin...
    Sevdigini en mutlu gününde öldürdün,
    Ve ardina bakmadan gittin...
    Beni benle basbasa biraktin, yikildim, üzüldüm, kirildim...
    Senden ayrilinca kaldim çaresiz, sevgisiz ve birde sensiz,
    Hep sensizdim zaten ama simdiki kadar asla degil...
    Parçalanmis bir kalbe sahip oldun mu sen hiç?
    Parça parça edilmis, yikik ve virane,
    Bir o kadarda vefasiz...
    Önceleri üzüldüm, yikildim ama asla aglamadim...
    Geldi geçti deyip senide gözlerin gibi kalbime gömdüm...
    Unuttum dedim, unutacagim dedim,
    Unutamiyorum dedim, UNUTMAM dedim...
    Önce gözlerin sonra sen çiktin kalbimden,
    Bir vicdan azabidir basladi ölü yüregimde,
    Hiçbir sey kalmadi, senden baska kalbimde,
    Hatiralarin, gözlerin ve sözlerin...
    Siirlerini getirdiler bana,
    Beni öldüren siirlerini...
    Vefasiz dedigini duydum, yikildim,
    Düsündüm seni gecelerce daima tek basima,
    Siirlerin öldürdü, hasretin yakti yüregimi,
    Kirildim, üzüldüm, yikildim ve en sonunda agladim...
    3 kisi agladik sana; ben, kalbim ve gözlerim...
    Sana yandim, seni sevdim, seni hatirladim heryerde...
    Belki birgün sesini duyarim umuduyla
    Telefon bekledim günlerce,
    Telefon gelmeyip sesine hasret kalinca
    Agladim agladim,
    Sana yaptiklarimi ancak o zaman anladim...
    Duydum ki kalbini vermemissin kimseye,
    Olurda içinde görürler beni diye...
    Benim kalbimide istediler, ama vermedim kimseye,
    Olurda içinde seni görürler diye...
    Gökyüzü yildizlar ile doluydu, ben hep seni düsünürken,
    Hüzün yildizlari koydum adlarini, seni hatirlatiyorlar diye,
    Ayni onlar gibi sende benden çok uzaklardaydin,
    Hep göz kirpardin uzaktan, sessizce,
    Bense hep seni bekledim kirik kalbim, yasli gözlerimle...
    Bazen hayallere daliyorum, seni düsünüp agliyorum,
    Seni ve sevgini ariyorum hep kalbimde...
    Düsmüyor adin hiç dilimden,
    Ölecegim gülüm bir gün ben,
    Senin sevginden, senin derdinden...
    Bir gün görecegim yine belki seni,
    Seni, beni unutmus, benim olmayan seni...
    Iste o an askimin gözyaslarini hatirlayacagim,
    Ve yine bir köseye oturup aglayacagim...
    Yemin ettim senin üstüne sevmeyim baskasini diye,
    Ve heryerde, her zaman tekrarliyorum yeminimi;
    Seni unutmam için öldürseler bile,
    Karsilik olarak dünyayi verseler bile,
    Daragaci kurup idam etseler bile,
    Senden baskasini asla sevmeyecegim..
#12.05.2006 17:38 0 0 0
#12.05.2006 17:31 0 0 0
  • KAANHAN



    Kara toprak aldi seni
    Askin içimde alevlendi
    Artik sen yoksun
    Nasil dayansin bu yürek
    Hayellerim gitti seninle beraber
    Alisamadim sensiz yasamaya,
    Ne olur geri dön beni buralarda yanliz birakma !!!




    HÜLYA

#11.05.2006 17:46 0 0 0
#10.05.2006 15:22 0 0 0
  • Ela gözlüm


    Senin ölüm haberini aldim gün var ya,
    Iste o gün kalbim yerinden söküldü,
    En çok ne yine hayran kaldim biliyomusun ?
    O güzel gözlerine Ela gözlüm !

    Bir günüm sensiz geçmiyor,
    Seni düsünmekten seni daha çok seviyorum,
    Sen benim ilk ve son askimdin,
    Bunu bil Ela gözlüm !

    Senin gidisin beni cok üzdü,
    Sensizliye nasil alisacagim ela gözlüm ?
    Ama sunu unutmaki yoklugun
    Seni sevmemi engellemedi Ela gözlüm..


    KALBIMDESIN

    HÜlYA & KAAN
#10.05.2006 15:15 0 0 0
#09.05.2006 17:57 0 0 0
#09.05.2006 17:33 0 0 0
  • herkese tsekkuler arkadaslar bana yazdiklariniz siirler cok guzeldi!!tekrar tesekkuler!
#08.05.2006 23:31 0 0 0
#08.05.2006 16:09 0 0 0
  • Konu: Birgün
    cok guzel arkadasim vay be!!
#08.05.2006 16:06 0 0 0
#08.05.2006 15:52 0 0 0
  • ozur dilerim arkadasim ama tam yerine geldim cunku siz beni anlamiyosunuz canimdan bi parca gitti sevdiyim öldü ve ben kendimi siirlerle iyi hissediyorum ondan sizlerin birakti siirleri okuyup biricik askimi hatirliyorum ama o yok artik ANLIYOMUSUNNNNNNNNNNNNNNN!!!
#08.05.2006 15:21 0 0 0
  • Bir gün karsima ciktin,Basimi döndürdün,Her genc kiz gibi hayallerim vardi,Seninle tam 7 ay birlikte olduk,Birbirimize yemin etmistik ayrilmayacagiz diye,Seni cok seviyodum sende beni,Ama bir gün ölüm haberini aldim,Yikildim,perisan oldum,agladim,Hani büyük asklar varya bizimki öyledi,Seni mezara gömdüler,Hayallerimizle beraber,Senin yokluna alisamadim,KAANIM sensiz olmuyo bu hayat,Bana bu dünyada mutluluk haram,Bütün duygularimi bir basit kagit parcasina yaziyorum,Ama aklimda bir sürü soru isaretleriyle,Sana çok tesekkuer ederim bitanem,Bana bu 7 ay mutluluk verdin için,Kara toprak aldi seni bende,Ama sunu unutma sen benim kalbimde YASIYOSUN....
    HÜLYA

    Bu siiri ben yazdim ölen askim için o öldü artik dayanamiyorum
#08.05.2006 14:13 0 0 0
#02.05.2006 00:15 0 0 0
  • Cok guzel siirler yazmissin selo sana hayatta basarilar!!


    Kaanhana siir

    Olmadi Kaanim olmadi boyle,
    Birakip gitmek varmiydi böyle.
    Ana baba özlemiyle, gurbet ellerinde.
    Canini vermek varmiydi söyle.

    Yasin 17diydi daha c genctin.
    C günlerin vardi yasayip görecektin.
    Böyle genc yasda ecelin pencesine mi dusecektin,
    Geri de gözü yasli anani,bababani sevdiklerini birakipta mi gidecektin.

    Unutulmassin sen unutulurum sanma.
    Yillar gecsede yasayacaksin

    Kaan seni kara toprak aldi elimden ama sen benim kalbimde yasiyosun seni cok ozledim!!!!
    Bir kez olsa ruyalarima gir son kez o guzel yuzunu goreyim!!!
    Dualarim hep seninle mekanin cennet olsun...
    Seni cok seven hulya..
#24.04.2006 18:56 0 0 0