Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Mesajlar
konan_2007
Üye
10.01.2007
Çavuş
2.142
240
Konular
471
Mesajlar
0
Takipçiler
Hakkında
konan_2007
Konu:
Oruç ve aç durmak
Allah RAzi OlSuN
#30.08.2007 08:57
0
0
0
konan_2007
Konu:
YouTube Downloader 2.41
Programi Denedim işe yaramiyor
#30.08.2007 08:50
0
0
0
konan_2007
Konu:
007 spy software
https://www.main-board.com/program-sunanlar/64197-bilgisayarimda-kim-neler-yapmis-diyenler-buyursun.html
bu konuya bak arkadasim bu programı denedim ekranin görünütüsünü cekiyor microfon kaydi yapiyor. klavye nin ne yazdiqini kaydediyor
#29.08.2007 10:17
0
0
0
konan_2007
Konu:
Hip Hop haLay..süpér !
bu ne ya mahvetmişler halayi
#28.08.2007 09:42
0
0
0
konan_2007
Konu:
köşeyi döndük
#27.08.2007 17:17
0
0
0
konan_2007
Konu:
Yanlis email
#27.08.2007 17:12
0
0
0
konan_2007
Konu:
Logo Design Studio 2.1.30
Br şey deqil
butonu saq altta
#27.08.2007 16:08
0
0
0
konan_2007
Konu:
YouTube Downloader 2.41
Allah RaZi OlSuN
#27.08.2007 16:01
0
0
0
konan_2007
Konu:
Super Bir BiLgisayar Teması
Bakalim NAsilmis
#27.08.2007 15:52
0
0
0
konan_2007
Konu:
Site Ekleme Programları
Buradan..
butonu saq altta
#27.08.2007 08:56
0
0
0
konan_2007
Konu:
MoR Ve öTeSi
#27.08.2007 08:41
0
0
0
konan_2007
Konu:
yanip sönen nick istegi (levis-501 junior)
@By_Block
awatar isteqi icin kendin konu acmalisin eqer actiysan cevap seklinde isteqini bildirmelisin
#27.08.2007 08:29
0
0
0
konan_2007
Konu:
buna isim veremiyorum
Ellerine SaqLık
#27.08.2007 08:23
0
0
0
konan_2007
Konu:
Panda Titanium Antivirus 2006 5.01.02 [04.04.2006] NeW!! VERSION
Ellerine SaqLIk
#27.08.2007 08:20
0
0
0
konan_2007
Konu:
Videolardan Resim Almak
Gİfde Yapabiliyomu ¿
#25.08.2007 20:21
0
0
0
konan_2007
Konu:
Windows' ta Sistem Geri Yükleme
Ellerine Saqlık
#25.08.2007 20:18
0
0
0
konan_2007
Konu:
Winamp'a Muthiş bir Plugin Ateş ve Hoperler..
@
BURSALI1905
adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2016363]konan_2007[/alinti]
ßutun dosyayımı atıyoruz ıcıne!
Orijinali Göster...
ßutun dosyayımı atıyoruz ıcıne!
Bi klasör e zip de kileri boşalt sonra o klasörün icindekini özer abini dediqi gibi winamp/plugin e koy olur
#25.08.2007 15:15
0
0
0
konan_2007
Konu:
Winamp'a Muthiş bir Plugin Ateş ve Hoperler..
Kardes zip dosyasini
kurmussun
sen zip dosyasinin icindekileri winamp plugin dosyasina atican
#23.08.2007 20:45
0
0
0
konan_2007
Konu:
Winamp'a Muthiş bir Plugin Ateş ve Hoperler..
@
BURSALI1905
adlı üyeden alıntı:
Usta yapdımda oLmuyor
Orijinali Göster...
Bursali winamp Classic Skinde ise yariyor
#23.08.2007 08:14
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
5
6
7
»
SON
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı