Mehmet ERCAN

Mehmet ERCAN

Üye
12.04.2010
Acemi Er
8
Hakkında

  • Emeğinize sağlık, yazdığım bir şiirin bu emekle, kaliteyle buluşmasının hazzını yaşattınız sağolun...
#16.05.2010 01:40 0 0 0
  • Konu: Demedi Deme
    Şiir yazdığımda bu denli ses getireceği aklıma gelmemişti. Yazıp herkes gibi okuduktan sonra benimde çok hoşuma gitti şiir lakin sizler tarafından da beğenilmiş olması çok güzel. Görebilen herkese saygı, görmeye neden olana şükranlarımla...
#13.04.2010 01:17 0 0 0
  • Konu: Diyemiyorum
    Devir, doğru bir dinleyen tarafından doğru anlaşılmanın dahi mükafat olduğu bir devir.
    Yazdıklarım sizler tarafından yankı bulmasaydı, sadece kelimeler bir araya gelmiş olurdu. İlgi alaka gösteren herkese şahsınızda tekrar teşekkür ederim.
#13.04.2010 01:13 0 0 0
  • Konu: Diyemiyorum
    İlk kez "demedi deme" isimli şiirimin tarafınızdan bu denli güzel bir şekilde paylaşılmış olmasından dolayı duyduğum mutluluğu ifade etmek istiyorum. Emeğinize sağlık.
#12.04.2010 23:21 0 0 0