)) Ne diyebilirim ki ehuehue.. İster inanın ister inanmayın..

yani biz birbirimizi biliyoruz ve taniyoruz, kalb kalbe karsidir ayni sekilde bende seni seviyorum
hayatinda mutluluk ve basari hep seninle olur insaallah 
yada ben belli ettigimi zannediyordum
isin sakasi tabii.
dilerim benim icin düsündüklerinizin iki katini verir rabbim insaallah
, Allah razi olsun...