mollycan

mollycan

Üye
20.08.2004
Uzman Onbaşı
4.197
Hakkında

First lady :p

#18.06.2009 19:40 0 0 0
#15.06.2009 22:17 0 0 0
  • Katılma nöbeti sırasında fazla ilgi göstermek, nöbetin tekrarlamasını teşvik eder. Bu nedenle; anne babanın çocuğun zarar görmeyecek bir pozisyonda olduğundan emin olduktan sonra, mümkün olduğunca kayıtsız kalması gereklidirKatılma Nöbeti



    Insan yinede korkuyor ya, kayitsiz kalmak mümkünmü
#15.06.2009 22:10 0 0 0
#15.06.2009 21:56 0 0 0
#15.06.2009 21:55 0 0 0
#15.06.2009 19:18 0 0 0
#15.06.2009 18:14 0 0 0
  • evet cami projesine bagista bulunmak isteyenler olur belki

    Okul cami gibi topluma faydalı olan imaretleri yapmak dinimizde büyük sevaplardan sayılmış ve sadaka-i cariyeden sayılmıştır.

    Sadaka-i câriye, sürekli ecir getiren sadaka anlamına gelir. Bir hadiste sürekli ecir kaynağı olan ameller şöyle belirlenir: "İnsan öldüğü zaman amel işlemesi kesilir. Ancak üç şey bundan müstesnadır. Sadaka-i cariye, kendisinden yararlanılan ilim veya kendisine hayır dua eden salih çocuk" (Dârimi, Mukaddime, 46). Bu hadiste zikredilen sadaka-i câriye; yol, köprü, çeşme, mescid, yoksullar için aş evi, hastahane ve okul gibi hayır yerlerini kapsamına alır. İnsanlar bu gibi yerlerden yararlandığı sürece, bunları yaptıranlar, yapılmasına sebep olanlar, yol gösterenler ve destek olanlar, gerek sağlıklarında ve gerekse vefatlarından sonra ecir almaya devam ederler.
#15.06.2009 17:58 0 0 0
  • eski bir ilişkinin anılarından kurtulup yepyeni bir ilişkiye sağlıklı bir şekilde başlamanın en iyi yolu, o kişiyi geçmişte bırakmaktır.


    aynen öyle
#12.06.2009 01:23 0 0 0
#12.06.2009 00:47 0 0 0
  • begendigine sevindim yusufsahin,
    zamaninda bu bölümde böyle bir kural konulmustu.
    Kendi siirlerimiz bir baslik altinda yayinlanmaliydi.
    ama haklisin, böylelikle aralarda kayboluyorlar malesef...
#12.06.2009 00:38 0 0 0
  • salakosmandan alinti :hepsi ****** gibi ben laf sokmak istiom herkez bana ooooo lafı yapıştırdı öle bişi koy bune ya antipatik

    sen koymussun kendine zaten uygun bir nick...
#12.06.2009 00:32 0 0 0
#12.06.2009 00:26 0 0 0
#10.06.2009 15:26 0 0 0
#10.06.2009 15:19 0 0 0
#10.06.2009 15:03 0 0 0
  • Kremsanti dedigin puddingmi gi, yoksa erdbeerli sahnede mi ciktida benim haberim yok?
    Yada bakkaldan türk usülü kremsantimi kullandin?

    kirmizi Grütze almistim zaten, ama bu krema isi kafami karistirdi
#10.06.2009 14:00 0 0 0
#10.06.2009 12:53 0 0 0
#10.06.2009 12:44 0 0 0