mollycan

mollycan

Üye
20.08.2004
Uzman Onbaşı
4.197
Hakkında

First lady :p

  • Bende Cileklisini yemistim, ama Kahve katmadan, o da lezizdi
#03.06.2009 13:46 0 0 0
#03.06.2009 13:02 0 0 0
  • Konu: Mani

    Güzel olmus

    Daglara derken
    Yaylami dersin
    cikmak lazim erken
    yohsam anca gidersin
    :D
#03.06.2009 12:44 0 0 0
#03.06.2009 11:56 0 0 0
#03.06.2009 11:00 0 0 0
#03.06.2009 00:29 0 0 0
  • Konu: Mani
    Yemekteyizde Bir Saduman vardi
    Görmedi, Duymadi bilmedi
    Meneksem, yazdiklarini okuyunca
    birden aklima Saduman gelirverdi

#02.06.2009 23:56 0 0 0
#02.06.2009 23:50 0 0 0
#02.06.2009 23:49 0 0 0
#02.06.2009 23:48 0 0 0
#01.06.2009 23:16 0 0 0
#01.06.2009 23:12 0 0 0
  • Yanlis anlayanlarl icin aciklik getirelim,
    Resmi sunan TS-61, fakat resimde görülen kisi Bonus Adil lakabli mahallemizin delikanlisi.
    Yani TS-61 in böyle saclari yok :)
#01.06.2009 23:00 0 0 0
  • bende zaman zaman yaparim, kizartma mücvere göre daha hafif olur
#01.06.2009 22:39 0 0 0
#01.06.2009 20:08 0 0 0
#01.06.2009 19:51 0 0 0
#01.06.2009 19:32 0 0 0
#01.06.2009 19:29 0 0 0
#01.06.2009 15:36 0 0 0