Nihal Erpeden

Nihal Erpeden

Üye
02.12.2009
Er
149
Hakkında

#06.04.2011 20:41 0 0 0
#06.04.2011 20:30 0 0 0
  • Evet efendim, şansınızı kaybettiniz. Artık O'na ev aramıyoruz. Çünki bizim ev kadar mutlu olabileceği başka bir yer olamayacağına karar verdik. Bizim ailenin yeni ferdi oldu. Daha doğrusu biz onun insanları olduk. Nasıl şeker, nasıl sevgi dolu bilemezsiniz. Bakın nasıl büyüdü.

    noimage

    noimage

    noimage

    Tanıştırmayı unuttum. Adı: UYKU
#14.11.2010 17:24 0 0 0
  • Bu minik bebeği bugün eşimle Beşiktaş'ta bulduk.
    Hemen veterinere götürdük. İç ve dış parazit aşıları yapıldı.
    1,5 - 2 aylıkmış. Sağlıklı, ancak gıdasız kalmış.
    Eve saat 17.00 de getirdik, mama ve su verdik. Tanrım, ne kadar açmış zavallı. Nefes almadan yedi. Biraz ortalığı tanıma gezisi yaptı, biraz topu ile oynadı. Ama o kadar yorgundu ki hem oynuyor hem de üç-beş kere zıplayıp oturuyor, gözleri kapanıyordu. Yumuşak bir minder ve havlu ile yatak yaptık. Saat 18.00 de uyudu. Şu anda saat 22.50. Hâlâ bir sağa bir sola dönüp uyuyor. Yarın cin gibi olacak Burada gördüğünüz resim eve geldikten 15 - 20 dakika sonra çekildi. Daha üzerinde sokağın kiri var. 2 gün sonra görün siz bir de onu :)
    Şimdi gelelim asıl sorunumuza. Bu bebeğe çok sevileceği, iyi bakılacağı bir ev arıyoruz. Biz hepimiz çalışıyoruz, gündüzleri evde yalnız kalmasına gönlümüz razı değil. Kardeşimin kedisinden biliyorum, ilgiyi ve sevilmeyi ne kadar çok istediklerini. Üstelik, babamın rahatsızlığı nedeniyle sık sık şehir dışına gitmem gerekli.
    Bu konuda yardıma ihtiyacım var, lütfen Ona mutlu olacağı bir ev bulalım.
    noimage

    Uploaded with ImageShack.us
#28.04.2010 22:21 0 0 0
  • Bunu gördükten sonra, televizyonun, bilgisayar ekranının üzerine dantel örtenlere gülmeyeceğim.
#21.04.2010 20:43 0 0 0
#26.02.2010 23:55 0 0 0
  • Bu silahların, (böcek bile olsa) bir can almak, kan dökmek, bir hayata son vermek için kullanıldığını hatırlatsam, kendi halinde yaşayan zavallı aciz bir cana kıymanın ne kadar korkunç olduğunu belirtsem, yapmayın ne olur diye ricalar etsem, acaba faydası olur mu?
#11.02.2010 19:57 0 0 0
  • Çok uğraştım çook
    Kardeşimin doğum günü hediyesi olacak.
    Henüz fırınlanıp cilalanmadı

    noimage noimage

    noimage

    Bunlar da fırınlanıp verniklendikten sonraki durumu.
    noimage
#08.02.2010 02:28 0 0 0
#08.02.2010 02:20 0 0 0
  • Teşekkür ederim Ziki,
    İşin aslına bakarsak, marifetin birazı bende, çoğu malzemede. Bu polimer kil şahane bir malzeme. Çok uslu. Ne istersen o oluyor. Sen de yapıyor musun birşeyler?
    Aslında, keşke herkes kendi yaptıklarını paylaşsa burada. Çoğunlukla netten yapılan alıntılar yayınlanıyor. Onlar da, genellikle yabancı sitelerden alınmış, heryerde yayınlanıp ezberlenmiş şeyler.
    Bu da bir emek ve iyi birşey tabii, ama bizler de kendi yapıtlarımızı paylaşsak da çeşit artsa. Ne dersiniz?
#05.02.2010 10:22 0 0 0
#05.02.2010 01:03 0 0 0
  • Büyük takıları seviyorum ama bu sefer biraz abartım galiba

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#05.02.2010 00:45 0 0 0
#31.01.2010 20:47 0 0 0
  • Beğenine çok sevindim Mesiha Hanım, Teşekkürler.
    Yapım aşamalarını fotoğraflamıştım, ama henüz açıklamalarını yazmaya fırsat bulamadım. Bir iki gün içinde hazırlar yayınlarım.
    Yani "azzzz sonra"
#28.01.2010 11:20 0 0 0
  • Konu: Kurbağa
    Bunu bir öpsem harika prens olur, artistim benim
#23.01.2010 11:55 0 0 0
  • Sanırım safkan bir sokak köpüşün oldu. Çok şeker ve duygulu bir kıza benziyor. Benim için o güzel burnunu öper misin?
#19.01.2010 23:53 0 0 0
  • Adı "Fincaniloş". Dudağının üzerindeki ben nedeniyle nam-ı diğer "İncek'li Cindy". Kardeşimin şımarık fıstıkı. Bulunduğunda İncek'te köstebek deliklerini teftiş ediyormuş.
    noimage

    noimage
#17.01.2010 18:32 0 0 0
  • Konu: Kedi Yastık
    Teşekkürler, herkese tavsiye ederim, çok güzel modeller var.
#12.01.2010 21:20 0 0 0