PaCifiC

PaCifiC

Üye
09.06.2005
Er
123
Hakkında

#15.11.2005 09:35 0 0 0
  • Konu: DEĞMEZ !!!
    Ellerine Emeğine SağLıK ArKaDaşıM
#13.06.2005 12:24 0 0 0
#13.06.2005 12:22 0 0 0
#13.06.2005 12:20 0 0 0
  • Konu: Ve Gitti
    Güzeldi tşk. Ellerine Sağlık..
#13.06.2005 12:19 0 0 0
  • Konu: Ölme
    Çok güzel tşk.
#13.06.2005 12:17 0 0 0
  • GİDİYORSUN

    Gidiyorsun, gitmek için geldin
    Her şeyi yıkıp deviren bir seldin
    İçimdeki en büyük korkuları deldin,
    Şimdi dönmemek üzere, gidiyorsun.

    Sevdim seni gönülden, her şeye katlanarak
    Uçtum hayalinle uzaklara, kanatlanarak
    Kalbim hep seni inledi, parçalanarak,
    Ve kapatılan bir pencere, gidiyorsun.

    Sen gittiğinden beri aylar yıllar oldu
    Senin sevdiğin çiçekler bile soldu
    Hatırladığımda seni, gözlerim doldu,
    Sevdirdin kendini bir kere, gidiyorsun.

    Güller ağlıyor artık, bülbüller yasta
    Seni seven bu gönül, yıllardır hasta
    İnanmaz kimse yandığıma sana bu yaşta
    Dolaşır gönül avare, gidiyorsun.

    Denizler durulmuştu, şimdi tekrar bulandı
    Seni özlemedim diyenlerin hepsi yalandı
    Gittiğin uzak yerler, seni benden alandı,
    Severek gittiğin yere, gidiyorsun...

    PaCifiC
#13.06.2005 12:07 0 0 0
  • BİR ERKEĞİN GÖZYAŞLARI

    Bir erkeğin gözyaşları bunlar
    sadece senin için dökülmüş olan,
    gecenin ayazında başlayıp,
    taki sabaha kadar süren yaşlar.

    bunlar bir erkeğin göz yaşları,
    karşına çıkıp konuşmayan,
    gözlerine bakmaya cesareti olmayan,
    ve her gün ölen bir erkeğin yaşları.

    herşeye cesareti olup da,
    lanet olsası kelimeleri sana söyleyemeyen
    saçlarına dokunmak için ölmeye hazır olan
    bir erkeğin göz yaşları bunlar

    her baktığında öldürdüğün,
    her gülüşünde yaşattığın,
    seni şiirlerinde anlatan,
    bir erkeğin göz yaşları bunlar.

    her gece hasretinle yanan,
    sabah olsun diye dualara sığınan,
    her gece sevginle yatan,
    bir erkeğin göz yaşları bunlar.

    çoçukluğundan beri ağlamayı unutmuş,
    bir gülüşünle hayat bulmuş,
    bazen de lanetler okumuş,
    bir erkeğin göz yaşlarını bunlar.

    kelimelerinle öldürdüğün,
    duruşunla üzdüğün,
    acılara terk ettiğin,
    bir erkeğin yaşları bunlar.

    senin için her şeyi yapan,
    sevgisini gecelere haykıran,
    bir erkeğin göz yaşları bunlar,
    dahası benim göz yaşlarım bunlar...

    PaCifiC
#13.06.2005 12:06 0 0 0
  • Konu: Geceler...
    GECELER

    Çözülmesi imkansız bir bilmece
    Dayanılması güç işkencedir geceler
    Yalnızların tek sığınağı
    Garibin düşleri gibi karadır geceler
    Günden ne getirdiği bilinmez
    Matemiyle muammadır geceler

    Vurur aşık adamın yüreğine
    Bu kör geceler
    Yıldız yıldız umutların üstüne
    Amansızca çöker geceler
    Hazin bir yalnızlığı anlatır
    Yanar lambaları sokakların
    Ayak sesleridir sadece geriye kalan
    Ürkütür adamı geceler

    Bazen ağıt yaktırır
    Bazen umut ektirir
    Bazen derde devadır geceler
    Bir başınaysan dünyada
    Ya da öyle hissediyorsan
    Sinsice girer koynuna üşütür geceler

    Bazen açar yüreğimdeki yarayı
    Atar üstüme karanlığı
    Tattırır o bildik acıyı geceler
    Düşer birer birer
    Kalemi savunan umuttan askerler
    Mağlup döner aşk seferinden
    Yenilmeyi öğretir geceler
    Anarım ismini sustukça rüzgar
    Çakallar inince savunmasız şehirlere
    Baykuşlara türkü söyletir geceler...

    PaCifiC
#13.06.2005 12:05 0 0 0
  • Konu: Ayrılık...
    AYRILIK

    Her zamanki gibi buluşmuştuk o yerde
    Birkaç dakika öylece durduk
    Yaprakların çıkardığı hışırtıdan Başka ses yoktu etrafta
    Göz göze gelmekten korkuyorduk
    Kelimeler çoktan bitmiş,
    Konuşacak birşey kalmamıştı
    Ayrılık soğuk bir rüzgarla geliyordu
    Yavaş yavaş..
    Etrafımızdaki herşey bize gülüyordu
    Ağaçlar, bulutlar, kaldırımlar...
    Yağan yağmur da sanki bizim için Ağlıyordu..
    Bir an önce gitmek istiyordum
    Ardıma bile bakmadan kaçmak
    Bakışları bir uçurum gibiydi
    Ben de bu uçurumun kenarında
    Ölmekten korkmuyordum tabi
    Ama yine de kaçmak istiyordum
    Bir sınır gibi durmuştu önümde
    Beni bırakmıyordu
    Son bir kez uzattı ellerini
    Uçurumdan düşmemi istemiyordu sanki
    Son bir kez sarıldım boynuna,
    Sıkı sıkı
    Son bir kez içime çektim kokusunu,
    doyasıya
    Son, son bir kez öptüm dudaklarından
    Birden yağmur durmuş, güneş açmıştı
    Etrafımızda
    Son kez baktım gözlerine
    Ve kaçtım
    Anılardan, hüzünden,
    AŞKTAN...

    PaCifiC
#13.06.2005 12:03 0 0 0
  • Konu: Veda...
    VEDA

    Sabahların karanlığıyla geldin
    Gecelerin efkarıyla ediyorsun veda
    Hecelerin ortasında duran sendin
    Kelimelerin kıyısında bekliyorsun seda

    Sensizliğin sayısı aklımda bilmece
    Denklemlerin çözülmez karmaşık
    Uçamayan kuşlarının ayağındaki kelepçe
    O ani düşmelerin yakaladığı sarmaşık

    Sessiz gülüşmelerin dalgasında kalbim
    Vedaların son kahkahasında ağlamakta
    Ve aşkın yarımadasında sular almakta
    Kırmakta kalplerini tüm sevdiklerinin
    Yormakta bedenini sonu gelmez yollarda
    Demini almakta molaların boşluğunda

    Suçsuzluğumda hüküm giymişim
    Kanunsuzluğunda tüm sevgilerin
    Maddeler halinde erimişim
    Hurafelere inanmış düşüncelerim
    Hep yanlış yollarda yanlış yerdeyim
    Yönüm sana dönük seni beklemekteyim
    Bedenimi savuran rüzgarına karşı gelmekteyim

    Yokluğunda güller açmamaya yemin etti
    Sözler verdiler bir daha sen kokmamaya
    Seni anlatan bütün şiirlerin dilinde tüy bitti
    Ve gittiğinde gökkuşağı bütün renklerini kaybetti
    PaCifiC
#13.06.2005 12:01 0 0 0
  • Var olan güzellikleri sizlerle paylaşmak daha büyük zevk veriyor kişiye.

    Sizlere ve Duygu sahibi olan her kişiye benden saygılar, sevgiler...
#11.06.2005 12:13 0 0 0
  • HATIRALARIMDA YAŞATIRIM SENİ

    Bugünlerde bir başka haldeyim
    Eylül de geçti ama
    Ben hala kendime gelemedim
    Son bir yıldır iyice boşladım her şeyi
    Kimse halimi beğenmiyor
    Artık kimi görsem sen oluyor
    Parkta oturan,alışveriş yapan
    Pencereden bakan ya da köşeden dönen
    Sen gittiğin günden beri
    Yüreğimdeki çiçekler solmakta
    İçimde başka bir hüzün var
    Bilinmez belki de ömür son saati vurmakta
    Ama yine de umutlarım dimdik ayakta
    Zaten tek onlar kaldı yıkılmayan hayatımda
    Senin ellerini tutamadım ya
    Gözlerine bakıp dalamadım ya
    Sarıp göğsüme okşayamadım ya saçlarını doyasıya
    Olsun be gülüm benim umudum var hala
    Kavuşmak uzak bir ihtimal olsa da
    Hatıralarımda yaşatırım seni sevdamın hatırına

    Nereye gidersem gideyim aklım hep sende
    Hayalin bırakmıyor beni ecel gibi peşimde
    Sensizliğin buğusu gözlerimde
    Yalnızlığın sancısı yüreğimde
    Aldanmışlığın yangını ciğerimde
    Sen o unutulmuş şehrin
    Mavi gözlü güzel kızı
    Sen arsız gönül hırsızı
    Sen dermansız dertlerimin ilacı
    Gittiğin günden beri içimde bir sızı
    Usul usul bedenimi sarmakta
    Kayboldum bu şehrin
    Issız sokaklarında
    Yüreğim tutuklu en karanlık zindanında
    İsmin dua misali hep dudaklarımda
    Bir tebessüm yeter acılarımı unutturmaya
    Döneceksen dön gel artık
    İnan bu can feda uğrunda
    Var mısın yeniden aşk denizinde dalgalanmaya
    Yetmedi mi ikimiz de ayrı yerlerde
    Yazdığım ismin hala saklı buğulu camlarda
    Bil ki yokluğun bir azap bir fırtına
    Geleceksen gel artık
    Bekliyorum gözüm yollarda
    Göm günahlarını at geçmişi bir kenara
    Takıver yüreğini bir martının kanadına
    Bırak kendini aşk denizinin hırçın sularına
    Korkma alabora olmaktan
    Kır dümenini yüreğinin rotasına
    Tekrar getirecektir seni
    Issız bıraktığın o limana
    O vakit ölüm bile vız gelir bu cana
    Yine de sen bilirsin güzel kız
    Hatıralarımda yaşatırım seni sevdamın hatırına
    PaCifiC
#11.06.2005 11:45 0 0 0
  • BAHARDI GİTTİĞİNDE

    Gittiğin yerdeyim hala
    bıraktığın yerde
    o ağaç gölgesinde
    yapraklar yok şimdi
    çiçekler yok
    bahardı çünkü gittiğinde

    şimdi sessiz sessiz ağlıyor ağaçlar
    kuşlar sensizliğe uçuyorlar
    gözlerim dikilmiş gittiğin yere
    baharları sayıyorlar

    şimdi sensiz yaşıyorum senle dolu geceleri
    yokluğuna ağıt yakıyorum şimdi
    yokluğun içimde ilk günkü gibi
    öylece büyüyor öylece yakıyor her şeyi

    gittiğin yerdeyim hala
    bıraktığın yerde
    o ağaç gölgesinde
    çiçekler yine burdalar
    dal vermiş ağaçlar
    dallarda yapraklar
    o en sevdiğin çiçeklerde burda
    giderken çiğnemiştin hani
    o çiçeklere bakıyorum şimdi
    seni bekliyor onlarda
    gelecektin hani
#11.06.2005 11:44 0 0 0
  • BİRİSİ UZAKLARDAN GELEREK

    Belki bir gün
    Biirisi uzaklardan gelerek
    Sevdirecek kendini
    Sevecek
    Her gün güldürecek.

    Unutulmaz olacak, unutulmayacak
    Eşsiz olacak
    Tutku olacak
    Vazgeçilmez olacak
    Kendine mecbur bırakacak
    Bir gün değil
    Her gün yaşanılacak
    Ona karşı en saf duygular saklanacak
    Onun geçtiği yollara güller koyulacak.

    Belki bir gün
    Birisi uzaklardan gelerek
    Gittiği yerlere baharı götürecek
    O baharda sevgi tek
    Aşk tek, masumiyet tek
    Her saniye kendini özlettirecek
    Önceki sevgililerden
    Daha fazla sevilecek
    Eminimki daha fazla sevecek.
#11.06.2005 11:42 0 0 0
  • ÇÖL ÇİÇEĞİM

    Sen benim çöl çiçeğimsin,
    Sahra çölünün sıcağında,
    Kum fırtınalarının tam ortasındasın,
    Uçsuz bucaksız bir çöldesin,
    Ne biri koparabiliyor,
    Ne kokluyor,
    Çünkü sen çöl çiçeğimsin.
    Kum fırtınaları geçit vermez hiçbir insana,
    Güneş eritir insanı içten dışa,
    Çöl içine çeker insanı
    Kimse gelemez yanına.
    Sen çöl çiçeğimsin,
    Dünyada ve her yerde teksin,
    Ne güller senin kadar güzel kokar,
    Ne de laleler senin kadar güzel açar,
    Dedim ya sen teksin en güzel çiçeksin
    Sen benim çöl çiçeğimsin.
    Sadece ben verdim suyunu sana
    Hatırlasana suyun içi aşk dolu
    Nasılda içtin o aşk dolu suyu.
    Getireceğim onu tekrar sana
    Dipsiz kuyunun en dibinden
    İçeceksin yine kana kana
    Tabii içinde bir tutam aşkla.
    Sen benim çöl çiçeğimsin,
    Kutup soğuğuna dayanan
    Çöl sıcağına aldırmayan
    Tek ve en nadir çiçek.
    Yalnız ben geliyorum senin yanına,
    Aşarak dağları,
    Aşarak çölleri ve fırtınaları,
    Bu sefer yok yanımda dipsiz kuyunun suyu,
    Bu sefer göz yaşlarımı getirdim sana
    Geceler boyu senin için ağladığımda.
    Hadi çöl çiçeğim al göz yaşlarımı yanına
    Ah,keşke şu kalbimi de alsanda
    Ölsem şuracıkta,
    Artık özlem zor geliyor çöl çiçeğim,
    Yaşamak zor geliyor,
    Feleğin her gün vurduğu yetmiyormuş gibi
    Senin hasretinde vuruyor.
    Haydi çöl çiçeğim ayrılma vakti geldi buradan
    Bakalım yine kaç yıl geçecek ardından
    Bakalım bir daha ne zaman göreceğim seni
    Seni çok özleyeceğim
    Haydi elveda çöl çiçeğim.
#11.06.2005 11:41 0 0 0
  • SENİ SEVMEK

    Seni sevmek
    Şiir tadıyla yaşamaktır gökkubbe altındaki tüm mısraları
    Seni sevmek
    Bıcır bıcır gülümseyen kızıldereli çocuklarla kırlarda delirmişçesine koşarak rüzgarla dans etmektir
    Seni sevmek
    Şeyh Bedrettin sabrıyla çile odalarında çile çekmektir
    Hak yolunu bulabilmek için
    Seni sevmek
    Sen yokken eldeki kızıl kehribar tespiyle gecenin kuytuluğunda volta atmaktır tüm kutsanmışlar adına
    Seni sevmek
    Gece griliğinde çıkagelen bir ihanetin karşısına
    Başı dik bir şekilde çıkıp
    Umut türküleriyle
    Direnç çiçeklerini dikebilmektir
    seni sevmek
    Göçebe ve mülteci sevdalarda dalıpdalıp gitmektir gurbete
    Seni sevmek
    Yüzyıllık bir haritada
    Katıp bir kentin arayışına düşmektir ölümüne
    Seni sevmek
    Hayyam misali
    Şarabın kızıllığına kapılıp
    Çöle bir gözyaşı gibi düşerek
    Al al gülleri yeşertebilmektir
    Ölü topraklar üstünde
    Tanrıdan habersiz
    Seni sevmek
    Yusuf misali
    Kör kuyulara terkedilmişken
    Yaratmaktır karanlıkta kendi umut ışığını
    Seni sevmek
    Bir şeman misali
    Her şey gölgeleşirken
    Hayatın gölgesine canvermektir
    Kendi hayatından ömür çalarak
    Seni sevmek
    Akşamın nasırlı duygularıyla sarhoş oluşına aldırmayıp
    Hoş geldin diyebilmektir yaşamama sebeb
    Seni sevmek
    Sen yokken
    Direnmemektir sensizliğin kendisine
#11.06.2005 11:30 0 0 0
  • GİDİYORSUN YA

    Gidiyorsun ya
    Beni böyle bırakıyorsun ya
    Artık gizemini yitirir sevdalar
    Bu saatten sonra beni kim anlar
    Yarım kalan sevdamı kim tamamlar
    Söyle sen gibi kim canına sarar

    Gidiyorsun ya
    Gelmez artık sevdiğim o mevsim
    Kararır gündüzlerim doğmaz güneşim
    Kırılır kanatları kuşların
    Öksüz kalır bahçemdeki güller
    Ötmez artık sevdalı bülbüller
    Susar içimdeki aşk nağmeleri
    Şiirlerim hep yarım kalır
    Silinir rengi gözlerimden denizlerin
    Martılar yas tutar
    Ayrılığın matemi sarar dört bir yanı
    İhanet sarmaşıkları filizlenir içimde
    Cevapsız kalır tüm sorular
    Şaşırırım yolumu sendelerim
    Hırçınlaşır sakin sular
    Yakarım geceleri uyuyamam yokluğunda
    Bu yaralı yüreği avutamam
    İçimde ağlayan çocuğu susturamam
    Avutmaz artık yeminler
    Kandırmaz artık yalanlar
    Dayanılmaz olursa hasretin
    Çekerim silahı basarım tetiğe
    Kalır vuslatım mahşere

    Gidiyorsun ya
    Yitiririm tüm umutlarımı
    Solar gençliğim biter heveslerim
    Çağlamaz artık içimde sevgiler
    Sarar dağlarımı kara bulutlar
    Eksik olmaz gözlerimden yağmurlar
    Dinmez içimde kopan fırtınalar
    Fayda etmez teselliler
    Bil ki bu ateş seni de yakar
    Bakmaz gözyaşlarına vurur anılar
    Artık benim için uzak bir hayaldir
    Sadece kokun kalır yadigar
    Kimbilir belki gün gelir
    Benim içinde bir türkü yakılır
    Delikanlı sevdalara aşık
    Nice yiğitler bir kenara atılır
    Gün olur devran döner
    İsyan eder seven yürekler
    Bir meydanda aşk mizanı kurulur
    Ve tüm zalimler kurşuna dizilir

    PaCifiC
#10.06.2005 11:55 0 0 0
#10.06.2005 11:41 0 0 0