recep20

recep20

Üye
12.11.2007
Acemi Er
45
Hakkında

  • anlasılan bu prg 6300 desteklemiyor en iyi si sizde benim gibi yapın fotoraf makinesi olarak kullanın :D ben denedim gayet güzel calısıyor :D
#07.02.2008 19:13 0 0 0
#20.01.2008 02:14 0 0 0
  • aynen katiliyorum sana arkadasım özelliklede kısmetlerini tepme konusunda
#20.01.2008 01:02 0 0 0
  • daha henüs bir aşk acım olmadı ya :D genelde terk eden ben oldugumdan ama suan da bir tane var o cektirecege benziyor onu deliler gibi seviyorum ama aramızda mesafeler var neyapcaz bilmiyorum hem ailesi vermeye niyetli değil

    tel sağolsun biraz kontor gidiyor ama :D
#20.01.2008 01:01 0 0 0
#20.01.2008 00:59 0 0 0
#20.01.2008 00:57 0 0 0
#20.01.2008 00:53 0 0 0
  • bilgilendirdiğin için tesekkürler karsıdakinede nasıl yükletirim bilmiyom :( desene bu is yatar
#18.01.2008 23:11 0 0 0
  • arkadasım bende bilmiyorum ama ben yükledim karsı tarafınkide desteklıyordu
    ama yinede gözle golururbir sekilde kontor gitti
    NOT : ben yurtdısını aramıstım :D
    onda yüklü degildi
#17.01.2008 03:12 0 0 0
  • arkadasım prg karsıda yuklu olması gerekiyormu yoksa sadece bende olsa yetiyormu ??????
#15.01.2008 02:38 0 0 0
  • tam olarak nasıl calısıyor anlatırsan sevinirim
    hem benden baskalarınında basına gelmis bu onlarada yardımcı olmus oluruz
#13.01.2008 15:46 0 0 0
  • adasım denedim ama 6300 secenekler icerisinde yok elle yazdım cıkan security code yi girdim olmadı kod hatalı dıyor :( tel copmü oldu simdi ya
#13.01.2008 15:45 0 0 0
  • tesekkürler valla sagolasın aga bende telefon gitti diye kafayı yiyordum
    sabah ilk işim denemek olacak insallah ise yarar
#12.01.2008 04:44 0 0 0
  • arkadaslar 6300 telefon daha 2 ay oldu alalı yamurlu havada kalmıstım birgün ama telefon 1 hafta calıstı bence ondan degil bir sekilde telefon simlok a dustu
    sim kart takmadan güzel calısıyor sim kart takınca telefon sınırlı diyor ve sınırlama kodu istiyor yardımcı olurmusunuz
#11.01.2008 00:13 0 0 0
  • Konu: Nokia 6300
    arkadaslar telefon güzel ama benim tel nasıl olduysa kendiliginden sınırlama kodu istiyor biraz bakındım netten tel SİMBLOK olmus nasıl acılır bilen varmı

    simkart takmadan güzel calısıyor simkartı takınca bu kodu istiyor
    kartlar turkcell telsim avea hep sini denedim
    tamircilere sordum actırmak 200 ytl tutar dıyorlar zaten telin ikinci eli o fıyata yardımcı olurmusunuz
#10.01.2008 23:58 0 0 0
#10.01.2008 23:50 0 0 0
#17.12.2007 05:04 0 0 0
#18.11.2007 15:48 0 0 0
  • Konu: Nokia 6300
    arkadaşlar bu telefon sis dosyalarını destekliyormu destekliyorsa nasıl kuruluyor yardımcı olurmusunuz
#18.11.2007 15:28 0 0 0