recep20

recep20

Üye
12.11.2007
Acemi Er
45
Hakkında

  • Konu: Nokia 6300
    arkadaşlar bende bu telefonu kullanıyorum 2 sorum olacak
    1 wap ayarlarını nerden bula bilirim
    2 ses seviyesi yükseliyormu yükseliyorsa nasıl
    yardımlarınız için tşk
#12.11.2007 19:48 0 0 0