

Hani en azından erkeğin kadına göre 1 adım önde oldugunu savunanlardanım.. Şöyle bir laf var su akar göz bakar. Yanlız bir kendine baktıran bayan var birde baktıran bayan var. İster istemez o durumda insanın icindeki aslanda cıkıyor meydana tilkide
diğer şairhane arkadaşlar kusura bakmasın ama board genelinde bir sen birde biri var ismini vermeyim o kendini iyi biliyor
zaten burayı okursa ya yorumu ya teşekkürü basar
Allah duygularına Zeval Vemesin
caldıklarımın bir cogunu uyeler zorlanmasın diye upload sitelerine değilde kendi sunucularıma upload ediyorum