Emeğine sağlık
tabi ismi lazım değiller musade ederse
Emeğine Sağlık kardeşim
Aman ben bu diyardan göçünce olsunda baska beklentim yok bu konudan..
eğitim birliğinde yhanlış hatırlamıyorsam 200 tlfelan dediğin gbi harcadım oda sadece 30 günde