shaq wade de kim dediğin adam geçen sene final serisini 35 sayının üzerinede ortalamayla oynayıp miami yi şampiyon yaptı tmm lebronda bi star ama final serisinde ne yaptı sölesene bana
wade lebrondan daha iyi bu açıkça ortada wade geçen sene miamiyi şampiyon yaptı
lebron bu sene finalde hiç yoktuu
bu seri gösterdi ki lebron un daha çok çalışması lazım daha final heyecanını kaldıracak olgunluga erişememiş aslında wade le aynı dönem draft edildi ama wade kadar kendini geliştirememiş demekki
spurs u tebrik etmek lazım gerçekten çok tecrübeli bir takım lebron un da dediği gibi belki en atletik oyuncuları yok belki en iyi şu atan oyuncu onlarda değil ama onlar dünyanın en iyi takımı