bende böle bi olayın olmasını isterim ama
aziz yıldırım ve yanında yönetici geçinen adamlar oldugu sürece barış için tek bir adım atılmaz bugüne kadar barış için adım atmayan tek takım fenerbahçe bunun sebebide ''büyük başkanları'' aziz yıldırım
tabiki LİVERPOOL
Bu sefer herşey daha farklı olacak ve kupa ingiltereye gidecek LİVERPOOL avrupayı düşünmekten bir türlü ligde istedigi sonuçları alamıyor yıllardır bu böyle bu kupayı en çok kazanan takımlardan biri ama ligde aynı başarıyı uzun zmandır yakalayamıyor
benitez artık takımı ispanyol takımına çevirmemeli daha faydalı takımı şampiyonluga götürecek oyuncularla takviye edilmeli bu kadro ispanyadan alınacak tek futbolcu kaptanlık bandına liverpool un ünlü ''You'll never walk alone'' yazısını yazacak kadar liverpool lu FERNANDO TORRES tir LİVERPOOLLL
maç çok zevkliymiş öle diolar ama yine galip gelememişler kesin bizim amcamız kesmiştir bu maçtada fenerin önünü hatta yayıncı kuruluşun kablolarınıda amcamızın adamları kesmişir
burdaki herkesten daha iyi anlıyorum futboldan okan çünkü bende oynuyorum lisanslı bir futbolcuyum sen maçınm sonlarında diyorsun ama tuncay daha ilk yarıda yaptı kejman maçın ikinci yarısında toramana arkadan daldı gökhana dirsek attı lugano hem ilk yarı hem ikinci yarı yaptı ne yaptıysa toramanın gırtlagına ikinci yarı yapıştı siz bunları görmezden geliyorsanız futboldan SİZ anlamıyorsunuz
he okan futboldan anlıyorum diyorsun ama aurelio nun yaptıgını normal karşılıyorsun valla ayıptır yazıktır eger sen profesyonel bir futbolcuysan bunu yapamazsın
sizden atılması gereken oyuncularda atılmadı okan biraz kendi takımınıza da bakınn maçın ikinci yarısında kejman da luganoda kırmızı görmeliydi tuncay tümer bakiyi oyundan attırmak için ellerinden geleni yaptılar aurelio haklıysa baki sonuna kadar haklıdır
bu arada hakem tuncayın kendini yere attıgı her pozisyonu bakinin tuncayın sadece arkasında durdugu pozisyonları bile sırf beşiktaş ceza sahasına yakın oldugu için faul olarak verdi eğere devam ettrdi diyorsan tekrar izlemeni tavsiye ederim maçııı
adamlar kafayı yedi artık kendi kendilerine konuşuoyr lar ne febişmiş be taraftarlarını delirtti ahh azize ah çık iki kıvırt ekranlar istifa et 2 gün sora geri dön adamlar kendilerine gelsinler
che arkadaşım tuncay her yere yattıgında kendini her yere bırakışında faul verdi hakem kejman ın yaptıklarına kart vermedi luganonun ibrahimin bogazına tuncay ın gökhan ın bogazına sarılışlarına kart vermedii
sezon başından beri diorsun da ilk yarıda ki fener beşiktaş maçını unutyorsun appiah ve luganonun kasaplıklarını unutuosun o maçta lugano üzülmezin omzuna inmdirdi tekmeyi appiah serdarın bileğini kırıyordu amafener o maçta dahi 11 kişi bitirebildi maçıı eğer hakemler biraz adil olsa lugano sizde toplam 10 maç oynayamazdı
asıl sezon başından beri her puan kaybından sonra federasyon ve hakemlere sataşmanıza tüm TÜRKİYE gülüyorrr
okan neden aurelio nun tuncayın tümerin uğurun yaptıklarını söylemiyorsun onlara özellike aurelio ve uğra gösterlimeyen luganonun ibrahimin bogazına sarılmasına tuncayın gökhanın bogazına sarılmasına neden tek kelime etmiyosun eğer hakem çaldıysa bizim hakkımızıda çaldı eğer hakem hırsızsa denizlininde hakkını çaldı çünkü bu maçta görülen kırmız kartlar ligede etki edecek ama siz sadece elenmenizden dolayı her zman yaptıgınız gibi yine gündem değiştirmek için elinizden geleni yaptınızz başardınızda yine gündemde fenerin elenmesinde çok yaşanan fener için utanç verici olaylar kadlı bugün bütün haber bültenlerinde aurelio önder ve kim oldugu bilinmeyen bir kişinin ricardinho ya yaptıgı terbiyesizlik vardı
okan valla sıktı bu muhabbetiniz be abi hakem size yaptıgı kadar bizede yaptı eğer hakem biraz adil olsa siz denizli maçına çıkaracak adam bulamazdınız neden size gösterilmeyen haklı kartları söylemiyorsun da hep beşiktaşınkileri söylüyorsun biraz objektif ol yazıktı günahtır
okan ugur u atmayana aurelio yu atmayana tuncayın her kendini yere atışına faul verene bende şerefsiz derim hakem eger oyuncu atmaya başlasa adil olsa siz maçı en fazla 8 kişi bitirdiniz biraz objektif ol utanmadan hekeme laf sölüosunuz hakem biraz adil olsa maç daha farklı olurdu ama sen hatta siz yinede böyle avutun kendinizi