_Sehzade_

_Sehzade_

Üye
02.06.2006
Çavuş
2.288
Hakkında

  • Manchester, Roma'yı yaktı
    Roma'yı İngiltere'de tarihi bir skorla yenen Manchester United ve Valencia'yı deplasmanda mağlup eden Chelsea Şampiyonlar Ligi'nde yarı finale yükseldiler.

    Avrupa futbolunun en önemli organizasyonu olan Şampiyonlar Ligi'nde ilk 2 yarı finalist oynanan maçların ardından belli oldu. İki İngiliz takımı Manchester United ve Chelsea çeyrek final rövanş maçları sonrası rakiplerini eleyerek adlarını son 4 takım arasına yazdırdılar.

    OLD TRAFORD'DA TARİHİ GECE
    Manchester United, 2-1 yenildiği ilk maçın rövanşında Roma'yı evinde 7-1 mağlup etti.

    Old Traford'daki maça çok hızlı başlayan 'kırmızı-şeytanlar', İtalyan temsilcisi karşısında ilk yarıyı 4-0 önde kapattılar. Sürklase olan rakibi karşısında ikinci 45 dakikada da etkili oyununu sürdüren İngiliz temsilcisi, 90 dakika sonunda 7-1'lik tarihi bir zafere imza atarak, 2002'den bu yana Şampiyonlar Ligi'nde ilk kez yarı finale yükseldi. Ayrıca 7-1'lik maç, lig tarihinde 10 Aralık 2003 tarihinde İtalyan ekibi Juventus'un, Yunan rakibi Olympiakos'u 7-0 yendiği maçtan sonraki en farklı skorun görüldüğü karşılaşma olarak kayıtlara geçti.

    Manchester'ın yarı finaldeki rakibi bugün Almanya'daki Bayern Münih-Milan eşleşmesinin galibi olacak. İtalya'daki ilk maç 2-2 berabere bitmişti.

    CHELSEA 90'DA VURDU
    İspanya'daki maçta ise bir diğer İngiliz temsilcisi Chelsea, Valencia'yı Essien'in 90. dakikadaki golüyle 2-1 mağlup etti ve adını son 4'e yazdırdı.

    Stamford Bridge'de 1-1 sona eren ilk maçın rövanşında ilk yarıyı Morientes'in golüyle yenik kapatan 'maviler', ikinci yarının hemen başında Shevchenko ile eşitliği sağladı. İkinci yarıda rakibine oranla daha istekli bir futbol sergileyen Chelsea'de Essien, maçın uzamasına izin vermedi ve 90. dakikada attığı şık golle takımını yarı finale taşıdı.

    İngiliz ekibinin yarı finaldeki rakibi ise bugün İngiltere'de oynanacak Liverpool-PSV Eindhoven eşleşmesinin galibi olacak. Liverpool, Hollanda'daki ilk maçı 3-0 kazanarak yarı final kapısını aralamıştı.
#10.04.2007 23:50 0 0 0
#10.04.2007 22:45 0 0 0
  • okanım sana zaten birşey dediğim yok sadece mardinlinin saçmalıgın ne oldugunu öğrenmesi için söyledim onu
#10.04.2007 20:37 0 0 0
  • mardinli arkadaşım neden fenere karşı açılan konulardan bu kadar rahatsız oluyosun dogru oldugu için mi bunların hiçbiri saçmalık değil ama senin kullandıgın ben olsam türk bayragını o formadan çıkarırım cümlesi saçmalıgın en büyügü kralı gelse o formadan o yıldız çıkaramaz bu ülkenin liginde oynadıgın sürece
#10.04.2007 20:22 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    arkadaşlar hepinize kolay gelsin bundan sonra bu bölümde ben yokum işini çok iyi bilenler var aramızda onların görevini yapması için ben hem görevimi hem klüp üyeligini bırakıyorum hiç birşey benim BEŞİKTAŞ SEVGİMİN önüne geçemez
    bu sevgiyi anlamayan yaşayamayanlarla aynı dernek altında bulunmak bana ters
    herkese başarılar
#10.04.2007 19:41 0 0 0
  • mardinli ben onları unutmadım dostum
    hem sen önce kendi yazdıklarına baksan tam süper olacak
#10.04.2007 19:23 0 0 0
  • Yerine göre rakiplerine yapılan haksızlıklara bile isyan eden, aklı selim sahibi Fenerbahçeli dostlara hiçbir sözüm yok... Bu satırlar gerçekleri göremeyen futbol cahilleri ve daha kötüsü tüm gerçekleri görmelerine rağmen görmezden gelen futbol yobazlarına... Onlar geçen sezon Beşiktaş'ın söke söke aldığı Türkiye Kupası zaferine çamur atmak için önce hakemle yapılan gizli toplantıları icat ettiler... Tutmadı... Ardından 90 dakikalık alın terini bir yanlış faul kararıyla harcamaya kalktılar... Kamuoyu yutmadı! Şimdi de verilmeyen bir penaltının arkasında saklambaç oynuyorlar... Yine tutmaz, yine kimse yutmaz!

    22 puan nereye gitti?
    İnsan, Allah'tan korkar ve 27 maçlık maratonda verilmeyen bir penaltı için kıyamet koparırken elini vicdanına koyar. Fenerbahçe bu sezon Sakarya, Sivas, Bursa, Denizli, Erciyes, Rize, Antalya, Ankara ve Sivas gibi orta sıra takımlarına karşı tam 22 puan kaybetmiş! Antalya'da pozisyon bulamamış, Ankara'da 2-0'ı koruyamamış, Bursa'ya kendi sahasında yenilmiş, Sivas'ı, Beşiktaş'ı kendi sahasında yenememiş... Bunları görmezden gelip, verilmeyen bir penaltıyla "Kimsesizlik edebiyatı!" yapıyorlar... Kupa finalinde Bülent Demirlek'i istenmez adam ilan etmişlerdi. Oysa o Demirlek, Saracoğlu'daki 4-3'lik tarihi zaferde, bir penaltı yaratmış ve ceza sahası ana-baba günüyken kalesine geçmiyor diye Cordoba'yı oyundan atmıştı... Unutuyorlar!.. Kayseri maçında öne geçtikleri halde nasıl geri düştüklerini tartışacakları yerde, ancak beraberlik golü olarak gelecek penaltı üzerine senaryo üretiyorlar. Bu kez de Vedat Yüksel'i istenmeyen adam ilan ediyorlar. Oysa o Vedat Yüksel, Antalya-Fenerbahçe maçında yardımcısının yaptığı penaltı uyarısına uymayıp, doğru bir kararla Fenerbahçe kalesini bir golden daha kurtarıyordu. Hatırlamıyorlar! Onlara göre Demirlek taraflı, Yüksel kötü... Ahhhhhh... Şimdi Cem Papila olacaktı ki!!! Özlüyorlar...

    İki şampiyonluk!
    Haluk Ulusoy döneminde Fenerbahçe'nin iki, Beşiktaş'ın bir şampiyonluğu var, Ulusoy yönetimini Beşiktaş'ın amcası, kendilerini de kimsesiz ilan ediyorlar. Hesap da bilmiyorlar... Ulusoy, Beşiktaş'ın amcası ise Fenerbahçe'nin de kankası olmalı ki 7 yılında iki Fenerbahçe şampiyonluğu yaşadı veya onların iddiasına göre yaşattı! "Kimsesiz çocuk edebiyatı" yapıyorlar, Galatasaray'ı fakir-fukara edebiyatı yapmakla suçladıklarını unutuyorlar! Nobre'nin penaltıları eleştiriyorlar... Geçen sezon hangi takımda oynadığını, nasıl penaltılar kazandırdığını ve o penaltılardan, elle atılan gollerden sonra de "Hakem de insandır hata yapabilir" dediklerini hatırlamıyorlar! Futbolcularına güvendiğini açıklayan Yıldırım Demirören'i eleştirirken, daha sezon başında "15 puan farkla şampiyon oluruz" diyen Aziz Yıldırım'ı es geçiyorlar... Beşiktaş, yüreklerini çimlere seren Toraman'ı, Gökhan'ı, Koray'ı, Serdar'ı, Bobo'su, Nobre'si, Rico'su ve diğerleriyle gümbüm gümbür geliyor, korkuyorlar... Ahhhh bir de korkunun ecele faydası olabilseydi!..

    TURGAY DEMİR
    ALINTIDIR
#10.04.2007 16:57 0 0 0
#10.04.2007 05:04 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    x kardeşim ben görevimi yapıom ama herkes görevini yapacak başka şeylerle başkalarını korumakla değil
#09.04.2007 18:16 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    arkadaşım konuyu saptıran sensin bana onu koruma
    x bak arkadaşım daha fazla uzatmayalım beni bi fenerli için sorgulamaya kalkma kalpler krılmasın
#08.04.2007 23:35 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    x bak arkadaşım konuşmalarmızı sertleştirmeyelim orda burda her konuya atlamıyorum ben sizin tüm beşiktaşlıların yapması gerekeni yapıyorum o konu beşiktaş bölümünün konusu
    o konuy açmak ta beşiktaş bölümü üyelerine beşiktaşlılara yakışır başkasına değil
#08.04.2007 22:57 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    x arkadaşım o konu spor genel konusu değil o bölümün moderatörü olması beşiktaşla ilgili konu açmasını sağlamıyor eğer yetkiliyse gerektiği gib kullanacak yetkiyi saçma laflar yazıp konuyu kitlemyip kaçmayacak eger sende gerçek beşiktaşlıysan böyle düşünmelisin o konunun yeri burası spor genel değil artık ezdirmeyin şu takımı
    x bana onu koruma ben neyin ne oldugunu çok iyi biliyorum yetkili olması buranın padişahı olması anlamına gelmez herkes haddini bilmeli
#08.04.2007 22:44 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    başkan sezon sonu değil bu adam her zaman aynı şeyi yapıyor buna bi dur demen lazım başkan olarak
#08.04.2007 18:49 0 0 0
  • arkadaşım yetkili olmak herşeye sahip olmak değildir sen başkalarından saygı bekliosun ama kendinde biraz başka klüplere saygı göster kimse gelip burada fenerbahçe ile ilgili böyle konular açmıyor sende buna biraz saygı gösterirsen sevinirim
#08.04.2007 12:29 0 0 0
  • Konu: VE BİTTİ
    hayırlı teskereler eems34 aynı gün bende abimi yolluyorum askere
#08.04.2007 12:21 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    başkan arkadaşlar takıma biraz sahip çıkalım yaa nillet spor genel bölümüne beşiktaşla ilgili konu açılıyo ama bizim üyelerden bir kişi de buna ses çıkarmıyo lütfen beyler bazı kişilerin istediği gibi herşeyi yapmasına izin vermeyelim eğer konu beşiktaşı ilgilendiriyorsa bunu bi beşiktaşlı burda beşiktaş bölümünde açmalı başka biri değil
#08.04.2007 12:19 0 0 0
  • okan arkadaşım konu beşiktaş bölümünde açılmalı çünkü genel bi konu değil he sen ben bunu anlayamıyorum diyosan ben daha sana birşey söylemem zaten
#08.04.2007 12:16 0 0 0
  • arkadaşım konunun başlıgını kendin yazmışsın hatırlamıosun galiba beşiktaş dio yani beşiktaşlıları ilgilendiriyor başkasını değil biraz kendi klübünle ilgilen başka kluplerin sorunlarıyla değil
#08.04.2007 00:03 0 0 0
  • okan iyi güzelde bu konu seni ilgilendirmez bence bu konuyu burda senin açman çok yanlış lütfen başkalarından beklediğin saygıyı kendinde göster
#07.04.2007 23:38 0 0 0