VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Flashın uyumu çok güzel olmuş şiirle sayfa cevrilmesi ayrı bir güzel olmuş emeğinize sağlık garip07 teşekkürler bizimlede paylaştıgınız için.İnşallah bizde birgün flasha böyle sayfa ekleyebiliriz.
#25.09.2008 23:23 0 0 0
  • Böyle bir çalışma yapmak için bizlerin daha çok çalışması gerekiyor yine çok güzel bir çalışmaydı emeğinize sağlık olci.
#25.09.2008 23:17 0 0 0
  • Fazla söze gerek yok ne desek az çok güzeldi emeklerine sağlık olci.
#25.09.2008 23:13 0 0 0
#25.09.2008 23:10 0 0 0
  • noimage

    Medine kokulu bir gül getirin bana
    Mekke kokulu bir bahar.
    Ravzadan bir ılık meltem getirin bana
    Yeşil kubbeden kanatlanıp uçan bir bülbül getirin,
    Konsun gönlümün otağına.
    Aşk nağmeleriyle inletsin ruhumu.

    Kızgın çöllerin yakan kumlarını koyun avuçlarıma yüzüme süreyim.
    Onun ayak izlerinin deydiği sokakları ben saçlarımla süpüreyim.
    Süpürüp her zerreyi başımın üstünde gezdireyim.
    Medine kokulu bir gül getirin bana, Mekke kokulu bir bahar.

    Nur dağından bir inilti yayılsın çınlasın kulaklarımda.
    Bedirde bir dua okunsun bende diyeyim.
    Uhud da gözyaşı dökülsün her damlada ben dizüstü çökeyim.
    Alın ruhumu bedenimden götürün Beytullaha, ilk söz verişte ki gibi
    Secdeye varayım ve bırakın o secdeden sevgilinin ebedi yurduna uçayım.
    Medine kokulu bir gül getirin bana Mekke kokulu bir bahari müjdeleyin.

    Ravzaya selamımı götürün, Minaya ahımı, Safa ile Merveye göz yaşlarımı,
    Arafata dualarımı götürün.
    ALLAH(celle celalüh)'ım nasibette uyanayım Medine kokulu bir gülün yaninda Mekke
    kokulu bir bahara. Çöllerin kavurucu sıcağında günahlarimi yakayim. Aşıp
    bütün mesafeleri o kutlu beldeye varayım.
    Nasibette varayım ve ya orada kalayım yada orada ebediyete
    uyanayım...

    Hz.Bilal yeniden ezanlar okusun. Necası yeniden kucağını açsın,
    Taifte ki bütün taşlar güllere dönsün.
    Gönüllerde ki putlar bir bir kırılsın ufkumuz da yeniden dolunay doğsun.
    Gelsin SEVGILI düşlerime gelsin ben serabına dalayım,
    Onun huzurun da
    mumlar gibi eriyip sefkatine kanayım.
    Gayri hasretle yanan gönlümün Ondan baska tesellisi yok gelsin artık
    SEVGILI ve ben hep o rüyada kalayım...
    Hiç uyanmayayım.

    alıntı

#25.09.2008 22:19 0 0 0
  • noimage

    Allahım mehmetciğimizin yar ve yardımcısı olsun onları korusun bu mesaj vesilesiylede burdan tüm mehmetciklerimizin ramazan bayramı kutlu olsun hayırlı teskereler hepsinede insallah.

    Çok güzel paylaşım olmuş emeğine yüreğine sağlık NaZ.
#25.09.2008 20:53 0 0 0
#25.09.2008 20:16 0 0 0
  • Flashı dinlerken izlerken cevaplarınızıda okudum eksiklerden bahsetmişsiniz hayretle okudum inanın bizler acemiyiz eksikleri göremiyoruz bana göre eksik yok mükemmel bir çalışma olmuş.Hem parça seçimi hem çalışma çok çok güzel olmuş bence emeğinize yüreğinize sağlık sewiyorum teşekkürler güzel paylaşımlarınız için.
#25.09.2008 17:04 0 0 0
  • noimage

    Kardeşliğin daim olduğu, sevgilerin birleştiği, dostlukların bitmediği yine de mutlu, umutlu ve sevgi dolu,rahmetlerin yağmur gibi yağdığı nice kadir gecesi görme dilegiyle Kadir Geceniz Mübarek Olsunnoimage
#25.09.2008 15:51 0 0 0
  • @Sewiyorum adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2943676]VuSLaTT[/alinti]
    Umarım siz benden daha ileriye gideceksiniz.. Biraz Azim, Biraz Yardım, Biraz emek ile Sizinde bu işi götüreceğinize Hiç şüphem yok Sevgili Arkadaşım Teşekkür ediyorum değerli yorumun için.. Nice Flashlarda beraber olmak dileği ile Saygılar..

    Orijinali Göster...
    Umarım siz benden daha ileriye gideceksiniz.. Biraz Azim, Biraz Yardım, Biraz emek ile Sizinde bu işi götüreceğinize Hiç şüphem yok Sevgili Arkadaşım Teşekkür ediyorum değerli yorumun için.. Nice Flashlarda beraber olmak dileği ile Saygılar..



    Ben teşekkür ederim sewiyorum ama siz hocaların eline su dökemeyiz bizler bir adım atabiliyorsak sizlerin sayesinde ben flashlara efekt ve imzaya müzik ekleyebilmeyi sizin bizlerle paylaştıgınız degerli bilgiler sayesinde öğrendim.Çok teşekkürler bizlere böyle güzel imkanlar sundugunuz için.Allah razı olsun.
#25.09.2008 15:42 0 0 0
  • Daha öncede çok karşılaştım flashlarınızla zevkle takip ettim begenerek izledim emeklerinize sağlık sewiyorum çok teşekkürler bizimle böyle güzel flaşhlar paylaştığınız için.
#25.09.2008 15:24 0 0 0
  • Ben flash yapmayı biliyorum elimden geldiği kadar bişeyler yapıyorum ama bende kaydolmak istiyorum yüksek müsadelerinizle çok güzel çalışmalarınız var sizlerden bişeyler öğrenebilmek bana mutluluk vericektir.Şimdiden teşekkürler.
#22.09.2008 19:17 0 0 0
#19.02.2008 14:03 0 0 0